Weer zwanger willen zijn ?!
+10
Monnie
Annie24
M@niek
knets
L!ND@
Nana
Jelin
Limburg85
PapillonRose
Ugly Betty
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Weer zwanger willen zijn ?!
Herkenbaar!! dus wij gingen er weer voor.... en ne een wonder dat ik nu zo snel zwanger ben na de vorige keer!
Gast- Gast
Hier ook heel herkenbaar. Ik zou ook heel graag weer zwanger willen zijn, maar mijn verstand houdt me nog wel even tegen. Ik denk vaak aan het zwanger zijn, wat een mooie tijd het was en ook de tijd erna. Nog maar even geduld hebben en van ons mannetje genieten!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb echt zo'n respect voor jou, met vier jonge kinderen! Wauw hoe houd je het vol. En dan nog forummen ook_MamaRosa_ schreef:Voor nu geniet ik volop van mijn gezin en de daarbij behorende erg korte nachten!
Enne, die rammelende eierstokken, dat is heel herkenbaar inderdaad. Ik had het ook al heel erg toen Tomas een maand of 7 oud was, en het valt me vaker op hier op het forum dat heel veel meiden erover beginnen dat ze een tweede willen als hun eerste rond die leeftijd is. Toeval? Of is dat iets met die hormonen ofzo?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Herkenbaar! Maar we wachten er nog maar even mee, eerst deze grummel lekker zien op groeien!
Gast- Gast
ik zou best wel een tweede willen maar dan niet meer zwanger zijn of de eerste 3 maanden na de zwangerschap meemaken want die waren voor ons een hel. maarja dat kan natuurlijk niet haha dus een tweede zit er voorlopig niet in .
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Herkenbaar! Ik had het met name net na de bevalling heel sterk. Zal ook wel grotendeels hormonaal zijn geweest. Maar ik herken nog steeds het gevoel wel van het weer zwanger willen zijn, (zelfs) de bevalling en het kleine mini mensje. Maar toevallig had ik vanacht ontzettende pijnlijke buikkrampen en die deden me heeeel erg denken aan mijn weeen. Ik had ff een deja vu gevoel dat dat bevallen ook wat minder leuk was
We willen heel graag een 2e, maar dan wel wanneer ik afgestudeerd ben en onze kleine dame 2 a 2.5 is en al kan lopen.
We willen heel graag een 2e, maar dan wel wanneer ik afgestudeerd ben en onze kleine dame 2 a 2.5 is en al kan lopen.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Herkenbaar!
Ik heb dit met vlagen, soms denk ik : nooit meer, ik moet tevreden zijn met wat ik heb... soms : ik wil 4 kindjes, en wel NU:P haha...
Er zijn gelukkig genoeg afleidingen van het hele babygebeuren.... verhuizen, geregistreerd partnerschappen ( in jurk:P dus wil ik niet zwanger zijn!), nog geen cyclus, nog geen afspraak voor een gesprek met de gyn en ik wil een lente/zomer baby als het even kan... dus ja, dan moet ik wachten tot volgend jaar op zn vroegst ( en op een papa die ook een 4e ziet zitten haha)
Ik heb dit met vlagen, soms denk ik : nooit meer, ik moet tevreden zijn met wat ik heb... soms : ik wil 4 kindjes, en wel NU:P haha...
Er zijn gelukkig genoeg afleidingen van het hele babygebeuren.... verhuizen, geregistreerd partnerschappen ( in jurk:P dus wil ik niet zwanger zijn!), nog geen cyclus, nog geen afspraak voor een gesprek met de gyn en ik wil een lente/zomer baby als het even kan... dus ja, dan moet ik wachten tot volgend jaar op zn vroegst ( en op een papa die ook een 4e ziet zitten haha)
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Herkenbaar dus voor vele van jullie, het zullen wel de hormonen zijn haha .... Nu moet ik er namelijk even helemaal niet aan denken, ben blij dat ik zit/mijn ontplofte speelgoed huis heb opgeruimd en de kinderen schoon in bed liggen pfff wat een dag ben nu blij dat ik er 2 heb i.p.v 3
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Herkenbaar dus voor vele van jullie, het zullen wel de hormonen zijn haha .... Nu moet ik er namelijk even helemaal niet aan denken, ben blij dat ik zit/mijn ontplofte speelgoed huis heb opgeruimd en de kinderen schoon in bed liggen pfff wat een dag ben nu blij dat ik er 2 heb i.p.v 3
Haha die 3e maakt hier nog geen rommel hoor Maar ik herken je gevoel, mijn huis is op dit moment nog ontploft De meiden waren net nog druk aan het kletsen in bed, ze mochten bij elkaar in bed slapen omdat het vakantie is whaha..mama heeft spijt!
nou ja, zo nog even dweilen, wasje wegvouwen...
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Hahaha heel herkenbaar S.enna was vandaag druk pffff niet normaal meer,overal ligt speelgoed, ze wilde het niet opruimen maar ging tijd rekken met naar bed gaan om alle puzzels weer op haar gemak te maken *zucht* toen moest ze nog in bad want ze zat helemaal onder het zwarte zand omdat ze bij een vriendin in de 'modder' tuin had gespeeld (zijn aan het verbouwen) en M.ara wilde helemaal niets, alleen maar op schoot of in de draagdoek hangen,niet eten, medicijnen uitspugen, alle schone kleren weer vies, bed onder gespuugd en maar huilen en stieren. S.enna die steeds naar beneden kwam omdat ze niet wilde slapen haha was een zooitje was het hier toen nog een was draaien 1 ophangen en de vaatwasser in en uit ruimen, stofzuiger er doorheen en nu zit ik eindelijk en moet ik er niet aan denken dat ik er nu nog eentje zou hebben die gevoed moet worden, laatste voedingen etc. neeeee ik zit en blijf hier mooi nog even zitten
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Zwanger willen worden en migraine
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Meiden die zwanger willen worden !
» Zwanger willen worden en migraine
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Meiden die zwanger willen worden !