Weer zwanger willen zijn ?!
+10
Monnie
Annie24
M@niek
knets
L!ND@
Nana
Jelin
Limburg85
PapillonRose
Ugly Betty
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Weer zwanger willen zijn ?!
Volgens mij ben ik de laatste weken een beetje gek aan het worden want ik zou niets liever willen dan nu weer zwanger zijn, weer een zwangerschap meemaken, weer een keizersnede en alles daar omheen, weer een klein baby'tje vasthouden dat zo van jezelf is en weer de hele kraamtijd beleven etc. maar dat kan natuurlijk helemaal niet en ik weet met mijn gezonde verstand ook wel dat het op alle vlakken nu niet verstandig is maar waarom heb ik dit gevoel zo sterk ? Herkennen jullie dit ? Zou dit altijd zou blijven, altijd die drang naar nog een zwangerschap en nog een baby ? Ik ben bang dat ik dat gevoel altijd zo sterk zal blijven houden ook na evt. een 3e kindje. Zijn dit nu de bekende rammelende eierstokken
Gast- Gast
Re: Weer zwanger willen zijn ?!
Ik ben dan nog geen moeder, maar heb wel heel erg last van de baby kriebels! Zou ook het liefst nu zwanger willen worden/zijn en alles willen beleven, maar het nu nog niet echt handig...
Ik heb geen idee of dat gevoel na een 3e kindje nog steeds zo is. Het blijft natuurlijk wel heel bijzonder om zwanger te zijn en om zo'n klein afhankelijk kindje te hebben.
Ik heb geen idee of dat gevoel na een 3e kindje nog steeds zo is. Het blijft natuurlijk wel heel bijzonder om zwanger te zijn en om zo'n klein afhankelijk kindje te hebben.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ja echt een rot gevoel en ook niet realistische maar het is zo sterk. Als ik nergens naar te kijken had zou ik liever meteen zwanger zijn ? Misschien dat dit gevoel na een tijdje wel weer wegzakt, laten we het hopen
Gast- Gast
Ik vraag me dat ook af. Ik zou graag willen dat dat gevoel na een 2e niet komt! Haha, moeder natuur ;-)
Gast- Gast
Ik heb heel lang het gevoel gehad dat ik zo graag nog een keer zwanger wou worden en nog een kindje zou willen. Mijn babykriebels zijn nu al een paar maanden weg en ik moet er echt niet aan denken om weer zwanger te zijn etc. Dus het zou wel kunnen dat die kriebels ooit weg gaan..
Gast- Gast
Er is dus nog hoop haha misschien verdwijnt mijn gevoel hierin na een tijdje ook wel of wordt het minder. Ik denk inderdaad moeder natuur
Gast- Gast
Ik heb er geen last (meer) van. Hoewel een groot gezin mij erg leuk lijkt, moet het ook praktisch blijven. Als ik nu al zie wat een geregel 3 kids zijn dan ben ik wel genezen. Ben bijna 2 jaar achter elkaar zwanger geweest. Dus dat mis ik ook niet.
Gast- Gast
Ik wilde na de 1e en de 2e eigenlijk meteen na de bevalling al wel weer, bij wijze van dan. Die kriebels waren toen meteen weer aanwezig.
Ik was dan ook 'bang' dat ik dat gekriebel ook altijd zou houden.
Nu na de 3e zwangerschap en bevalling heb ik dat nog niet gehad, ik vind zwangere buiken prachtig, de baby's geweldig, de kraamtijd verwennerij, maar ik ben sinds deze bevalling tot nu toe 'genezen'. Misschien krijg ik ooit ook nog wel die kriebels, maar ik ben heel erg bang geworden voor een evt bevalling, nu het dit keer zo spannend was, en ik echt gezien heb dat een bevalling ook goed mis kan gaan.
Ik durf dat op dit moment niet nog een keer aan, en misschien wel nooit meer.
Voor nu geniet ik volop van mijn gezin en de daarbij behorende erg korte nachten!
Ik was dan ook 'bang' dat ik dat gekriebel ook altijd zou houden.
Nu na de 3e zwangerschap en bevalling heb ik dat nog niet gehad, ik vind zwangere buiken prachtig, de baby's geweldig, de kraamtijd verwennerij, maar ik ben sinds deze bevalling tot nu toe 'genezen'. Misschien krijg ik ooit ook nog wel die kriebels, maar ik ben heel erg bang geworden voor een evt bevalling, nu het dit keer zo spannend was, en ik echt gezien heb dat een bevalling ook goed mis kan gaan.
Ik durf dat op dit moment niet nog een keer aan, en misschien wel nooit meer.
Voor nu geniet ik volop van mijn gezin en de daarbij behorende erg korte nachten!
Gast- Gast
Heel herkenbaar! Na mijn bevalling wilde ik meteen weer zwanger zijn maar nu 4 maanden later hoeft het van mij niet meer.
Ik denk dat we het hier bij 2 kinderen houden en dat voelt prima. Eigenlijk heb ik niet meer zoveel zin in nog een keer alles opnieuw te moeten doen.
Ik denk dat we het hier bij 2 kinderen houden en dat voelt prima. Eigenlijk heb ik niet meer zoveel zin in nog een keer alles opnieuw te moeten doen.
Gast- Gast
Yup, bij mij was dat ook zo. Ik heb heel lang flinke babykriebels gehad. Maar nu al zeker een half jaar niet meer. Als ik er nu aan denk voor een 2e kindje, dan heb ik ook echt nog geen idee wanneer ik ooit een 2e wil. Ik vind het nu wel prima zo.yvonne schreef:Ik heb heel lang het gevoel gehad dat ik zo graag nog een keer zwanger wou worden en nog een kindje zou willen. Mijn babykriebels zijn nu al een paar maanden weg en ik moet er echt niet aan denken om weer zwanger te zijn etc. Dus het zou wel kunnen dat die kriebels ooit weg gaan..
Leeftijdsverschil is jammer genoeg nu wel al best groot. Maar soms gaat het zoals het gaat.
Gast- Gast
Een paar weken (of maanden misschien??) geleden opende ik ook zo'n topic. Toen was het heel erg! Nu is het alweer een stuk minder. Het zal vast wel weer terugkomen maar ik heb er nu vrede mee dat er ooit een derde komt, maar niet nu. Ik MOET geen baby meer, haha. Maar het is irritant he?? Ik kon ook alleen maar daar aan denken... en eerst was mijn vriend nog terughoudend maar inmiddels heeft hij het helemaal te pakken, haha. Ik heb mijn spiraaltje eruit (om andere redenen) en ben nog niet aan de pil dus hij vindt het perfect nu. Maar gaat niet gebeuren hoor
Gast- Gast
Ik zou ook best weer willen. Een baby dan, de zwangerschap hoeft van mij niet zo nodig. Maar dat is een noodzakelijk kwaad wanneer je een baby wilt natuurlijk
Tenzij ik me dit keer wat beter zou voelen, dan zou ik een zwangerschap vast minder erg vinden. De kriebels zijn er hier wel, maar niet zo erg dat ik nu meteen al weer wil. Hopelijk wel ergens binnen nu en een jaar of 4, als dat mogelijk is.
Tenzij ik me dit keer wat beter zou voelen, dan zou ik een zwangerschap vast minder erg vinden. De kriebels zijn er hier wel, maar niet zo erg dat ik nu meteen al weer wil. Hopelijk wel ergens binnen nu en een jaar of 4, als dat mogelijk is.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik zou ook best weer willen. Een baby dan, de zwangerschap hoeft van mij niet zo nodig. Maar dat is een noodzakelijk kwaad wanneer je een baby wilt natuurlijk
ik heb juist het tegenovergestelde. Ik zou wel weer zwanger willen zijn, bevallen en de kraamweek willen hebben, alleen die baby hoeft van mij niet zo
Hier voorlopig geen kinderwens, dus ook maar niet zwanger worden dan, haha
Gast- Gast
Ik heb die gevoelens ook een dag na de bevalling terwijl ik tijdens de zwangerschap en de bevalling heel vaak heb gezegd dat ik geen 2e meer wou ivm geen gemakkelijke zwangerschap en bevalling.
Wij zullen ooit wel voor een baby gaan maar dan moeten de kriebels echt zijn want dan zijn er totaal 3 kids en dat vind ik toch wel genoeg.
Wij zullen ooit wel voor een baby gaan maar dan moeten de kriebels echt zijn want dan zijn er totaal 3 kids en dat vind ik toch wel genoeg.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Hier nog steeds de babykriebels en ze worden op het moment weer heftig. We hebben er over gesproken en hij zou graag ook nog een tweede willen in de toekomst. Dus we zullen zien waar het schip gaat stranden.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Dromertje schreef:PapillonRose schreef:Ik zou ook best weer willen. Een baby dan, de zwangerschap hoeft van mij niet zo nodig. Maar dat is een noodzakelijk kwaad wanneer je een baby wilt natuurlijk
ik heb juist het tegenovergestelde. Ik zou wel weer zwanger willen zijn, bevallen en de kraamweek willen hebben, alleen die baby hoeft van mij niet zo
+1
Ik kan echt een beetje verdrietig worden van het idee nooit meer een zwangere buik te hebben, dat getrappel te voelen, een bevalling mee te maken (ja serieus), de kraamweek, zo'n heel klein babylijfje! Maar goed ben ook nog maar een maand geleden bevallen en we weten helemaal nog niet of dit de laatste was.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
De buik, het getrappel, de bevalling en de kraamweek zou ik ook best over willen doen hoor! Het enige wat ik meer dan graag weg zou laten een volgende keer is de HG.. Tuurlijk horen kwaaltjes erbij en heb ook wel wat bekende klachten gehad zoals maagzuur op het laatst en rusteloze benen. Dat nam ik ook graag voor lief. Alleen de HG, dat heeft echt de eerste 20 weken voor een groot deel overschaduwd..Vandaar dat ik niet zo happig ben op zwanger zijn
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dromertje schreef:PapillonRose schreef:Ik zou ook best weer willen. Een baby dan, de zwangerschap hoeft van mij niet zo nodig. Maar dat is een noodzakelijk kwaad wanneer je een baby wilt natuurlijk
Maar zou je niet nog zo'n geweldig lief kindje als je eerste willen dan? Of ben je bang dat 'baby 2' nooit zo lief kan zijn als de eerste (Ik ben zoveel liever dan mijn grote zus haha.. nee hoor )
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Volgens mij ben ik de laatste weken een beetje gek aan het worden want ik zou niets liever willen dan nu weer zwanger zijn, weer een zwangerschap meemaken, weer een keizersnede en alles daar omheen, weer een klein baby'tje vasthouden dat zo van jezelf is en weer de hele kraamtijd beleven etc. maar dat kan natuurlijk helemaal niet en ik weet met mijn gezonde verstand ook wel dat het op alle vlakken nu niet verstandig is maar waarom heb ik dit gevoel zo sterk ? Herkennen jullie dit ? Zou dit altijd zou blijven, altijd die drang naar nog een zwangerschap en nog een baby ? Ik ben bang dat ik dat gevoel altijd zo sterk zal blijven houden ook na evt. een 3e kindje. Zijn dit nu de bekende rammelende eierstokken
Dit is precies hoe ik me voel! Ik MOET een baby en wil NU direct zwanger worden. Weer een zwangerschap, een klein lief mooi baby'tje op de wereld zetten en gewoon weer alles opnieuw meemaken. Ik hoop dat het 'moeten hebben' er vanaf gaat en er gewoon 'willen hebben' overblijft. Mijn man is nog niet toe aan een tweede en dat maakt het niet bepaald makkelijk. Die eierstokken rammelen nu gewoon nog even lekker verder.
Gast- Gast
Alex schreef:Mama_van2 schreef:Volgens mij ben ik de laatste weken een beetje gek aan het worden want ik zou niets liever willen dan nu weer zwanger zijn, weer een zwangerschap meemaken, weer een keizersnede en alles daar omheen, weer een klein baby'tje vasthouden dat zo van jezelf is en weer de hele kraamtijd beleven etc. maar dat kan natuurlijk helemaal niet en ik weet met mijn gezonde verstand ook wel dat het op alle vlakken nu niet verstandig is maar waarom heb ik dit gevoel zo sterk ? Herkennen jullie dit ? Zou dit altijd zou blijven, altijd die drang naar nog een zwangerschap en nog een baby ? Ik ben bang dat ik dat gevoel altijd zo sterk zal blijven houden ook na evt. een 3e kindje. Zijn dit nu de bekende rammelende eierstokken
Dit is precies hoe ik me voel! Ik MOET een baby en wil NU direct zwanger worden. Weer een zwangerschap, een klein lief mooi baby'tje op de wereld zetten en gewoon weer alles opnieuw meemaken. Ik hoop dat het 'moeten hebben' er vanaf gaat en er gewoon 'willen hebben' overblijft. Mijn man is nog niet toe aan een tweede en dat maakt het niet bepaald makkelijk. Die eierstokken rammelen nu gewoon nog even lekker verder.
+ nog 1....Vervelend gevoel vind ik dat soms! Mijn man staat zeker open voor een 2e kindje, maar nog niet nu. Daarbij komt dat ik nu nog niet zwanger wil zijn door mijn mega-misselijkheid van de vorige keer. Daar heb ik echt een trauma aan overgehouden! We hebben afgesproken dat we in 2012 wel eens verder gaan kijken en nu gewoon extra gaan genieten van het mooie meisje wat we nu hebben. Dat is ook best een fijn idee!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Mijn wens voor een derde kindje is nooit weggegaan.. Het mocht niet meer van de gyn.. En dus heeft m'n man een knip laten zetten maar toch blijft die drang om zwanger te zijn...
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Punk'd schreef:Dromertje schreef:PapillonRose schreef:Ik zou ook best weer willen. Een baby dan, de zwangerschap hoeft van mij niet zo nodig. Maar dat is een noodzakelijk kwaad wanneer je een baby wilt natuurlijk
Maar zou je niet nog zo'n geweldig lief kindje als je eerste willen dan? Of ben je bang dat 'baby 2' nooit zo lief kan zijn als de eerste (Ik ben zoveel liever dan mijn grote zus haha.. nee hoor )
we hebben altijd gezegd dat één kindje ons ideaal lijkt, ik zou ook niet weten hoe ik de aandacht moet verdelen als ik weer zo'n handenbindertje krijg. Daarbij komt het gewoon niet uit. Op dit moment is die wens er gewoon niet, maar ik denk wel dat een tweede net zo lief, leuk en fantastisch kan zijn (maargoed, dat kan ook niet anders, met mij als moeder )
Gast- Gast
Ik heb heel vaak gezegd dat het nog wel jaaaaren gaat duren voordat we voor een 2e gaan. Maar nu gaat het weer kriebelen, F.elice is niet echt een baby´tje meer en ik mis dat kleine en ik zou zo graag nog een zwangerschap mee willen maken!
Maar als ik dan denk dat F.elice nog regelmatig wakker is snachts en dat ik dan weer 40 weken ziek moet zijn (dit laatste hoeft natuurlijk niet) dan ben ik weer even met beide benen op de grond en is het wat verstandiger om te wachten haha.
Maar als ik dan denk dat F.elice nog regelmatig wakker is snachts en dat ik dan weer 40 weken ziek moet zijn (dit laatste hoeft natuurlijk niet) dan ben ik weer even met beide benen op de grond en is het wat verstandiger om te wachten haha.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook wel weer willen. Terwijl ik zwanger zijn echt niet leuk vind en er ook absoluut niet goed in ben (hg, vroegtijdige weeen). Maarja dat kindje daarna he... :o
Eerst maar eens kijken of het ooit nog eens wil gaan lukken
Eerst maar eens kijken of het ooit nog eens wil gaan lukken
Gast- Gast
Ik wil heeeeeeeeeel graag nog een keer zwanger zijn, maar niet bevallen en ook geen kraamweek en baby'tje meer. Tja, dat wordt ook moeilijk hé dan
Mijn zwangerschap was perfect, maar de bevalling een hel, een kraamweek heb ik niet gehad en ons zoontje heeft de 1e 2 maanden hele dagen liggen krijsen. Als ik er alleen al aan denk dat nog een keer mee te moeten/kunnen maken schieten de tranen al in mijn ogen.
Maar die buik, dat getrappel, het trots zijn en de liefde die je al voelt terwijl het kindje er nog niet eens is. Zou willen dat ik dat nog eens mee kon maken.
Mijn zwangerschap was perfect, maar de bevalling een hel, een kraamweek heb ik niet gehad en ons zoontje heeft de 1e 2 maanden hele dagen liggen krijsen. Als ik er alleen al aan denk dat nog een keer mee te moeten/kunnen maken schieten de tranen al in mijn ogen.
Maar die buik, dat getrappel, het trots zijn en de liefde die je al voelt terwijl het kindje er nog niet eens is. Zou willen dat ik dat nog eens mee kon maken.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Zwanger willen worden en migraine
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Meiden die zwanger willen worden !
» Zwanger willen worden en migraine