Wat koop je speciaal voor je vriend?
+40
M-G
Rovine
Joli86
Juul
widko
Caroow
TNMN
Cheesegirl
Puk
smooch
RYW
Pien
Flinder
Oasis
vlinder19
Mari
Benthe
Starla
Moezie
Jelin
TukTuk
minoessepoes
mickey
Zonnetje
Zwoesj
Inge
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Nana
Dennenappel
VeryCherry
Sterre
Arwyn
Mida4you
flower
Highway
bo
studiebol
Polly
Lejow
44 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?
Koffie, zoetjes, mosterd, met Sinterklaas marsepein.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
- aanlenglimonade
- chocopasta
- (pittige) kip-kerriesalade voor op brood
Ik eet/drink het ook wel, maar zou het voor mezelf niet kopen
- chocopasta
- (pittige) kip-kerriesalade voor op brood
Ik eet/drink het ook wel, maar zou het voor mezelf niet kopen
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Speklapjes en kaas, daar gruwel ik van
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
- Melk
- Kaas
- Vleeswaren
- Witlof
- Witlof vieze saus
- Bolognese chips
En vast nog wel wat af en toe. (bier, koffie e.d.)
- Kaas
- Vleeswaren
- Witlof
- Witlof vieze saus
- Bolognese chips
En vast nog wel wat af en toe. (bier, koffie e.d.)
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
- Taksi
- Hot krokantjes
- Witlof
- Leverworst
- Leverkaas
- Hot krokantjes
- Witlof
- Leverworst
- Leverkaas
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Kokos brood, hagelslag, peperkoek, bier, kokosmelk, bepaald soort vleeswaren.
Gast- Gast
Nu wonen wij niet samen, dus als hij komt, koop ik wel dingen die we dan beiden lusten/hij ook opmaakt. Hij eet geen varkensvlees, dus ja, qua vlees en worst koop ik dan dus kip/rund of vegetarisch.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Duo Penotti en wit brood
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Brinta
Cruesli
Vanille yoghurt
Suiker (hoewel ik dit sowieso voor visite ook wel in huis zou hebben)
Cruesli
Vanille yoghurt
Suiker (hoewel ik dit sowieso voor visite ook wel in huis zou hebben)
Laatst aangepast door Inge op ma 2 mei 2011 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ook Cruesli, bier en pindakaas (al mag hij dat alleen op het werk eten)
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Eierkoeken (die eet mijn vriend zondags soms als ontbijt)
Cola, fanta en bier (zou ik voor bezoek wel kopen, maar voor mezelf niet)
Frikandellen (eet ik wel ooit, maar zou ik ook voor mezelf niet kopen)
Marsepein (rond sinterklaas)
Verder lust ik meer dan mijn vriend, dus ik denk dat mijn vriend veel dingen die ik eet niet zou kopen als we niet samen zouden wonen.
Wat betreft het gesprek over drank voor bezoek kopen. Mijn vriend en ik hadden ook een kleine discussie hierover toen we net samenwoonden, want wij drinken beide geen koffie, maar willen het ons bezoek wel aan kunnen bieden. Toen heb ik via een vriendin een tweedehands Senseo-apparaat kunnen krijgen, dat in het keukenkastje ligt en er voor bezoek uit komt. Zo kunnen we bezoek toch koffie aanbieden, want dat is wel iets wat heel veel mensen drinken en ook echt lekker vinden.
Cola, fanta en bier (zou ik voor bezoek wel kopen, maar voor mezelf niet)
Frikandellen (eet ik wel ooit, maar zou ik ook voor mezelf niet kopen)
Marsepein (rond sinterklaas)
Verder lust ik meer dan mijn vriend, dus ik denk dat mijn vriend veel dingen die ik eet niet zou kopen als we niet samen zouden wonen.
Wat betreft het gesprek over drank voor bezoek kopen. Mijn vriend en ik hadden ook een kleine discussie hierover toen we net samenwoonden, want wij drinken beide geen koffie, maar willen het ons bezoek wel aan kunnen bieden. Toen heb ik via een vriendin een tweedehands Senseo-apparaat kunnen krijgen, dat in het keukenkastje ligt en er voor bezoek uit komt. Zo kunnen we bezoek toch koffie aanbieden, want dat is wel iets wat heel veel mensen drinken en ook echt lekker vinden.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Voor mijn vriend neem ik de volgende dingen mee:
-koffie
-koffiemelkpoeder
-energy blikjes van de Aldi
-pindakaas (ook van de Aldi)
-eiersalade (en allerlei varianten daarop, bijv. met bieslook)
-leverworst/pate
-vis (al eet ik dat sinds een tijdje ook wel, maar niet van harte en niet uit mijzelf)
-marsepein (is dat met lange of korte ei?)
-bananen
Mijn vriend drinkt niet snel iets alcoholisch als we thuis zijn, maar we hebben wel altijd bier en wijn, en sommige soorten sterke drank in huis voor familie of vrienden. Op dit moment drink ik zelf niet, i.v.m. zwangerschap. Toen ik niet zwanger was, dronk ik thuis ook nauwelijks, tenzij we bezoek/feestje/bbq met vrienden/familie hadden. Hetgeen wij in huis hebben aan alchohol lust een van ons tweeën wel, dus als het niet opgaat tijdens feestjes of iets dergelijks, komt het toch wel op
-koffie
-koffiemelkpoeder
-energy blikjes van de Aldi
-pindakaas (ook van de Aldi)
-eiersalade (en allerlei varianten daarop, bijv. met bieslook)
-leverworst/pate
-vis (al eet ik dat sinds een tijdje ook wel, maar niet van harte en niet uit mijzelf)
-marsepein (is dat met lange of korte ei?)
-bananen
Mijn vriend drinkt niet snel iets alcoholisch als we thuis zijn, maar we hebben wel altijd bier en wijn, en sommige soorten sterke drank in huis voor familie of vrienden. Op dit moment drink ik zelf niet, i.v.m. zwangerschap. Toen ik niet zwanger was, dronk ik thuis ook nauwelijks, tenzij we bezoek/feestje/bbq met vrienden/familie hadden. Hetgeen wij in huis hebben aan alchohol lust een van ons tweeën wel, dus als het niet opgaat tijdens feestjes of iets dergelijks, komt het toch wel op
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Eigenlijk snap ik dit topic niet zo goed... Je haalt toch niet iets speciaals voor je partner als je boodschappen doet, maar je doet gewoon.. 'de' boodschappen en daar staat toevallig iets op wat hij lekker vindt..? Doet me beetje denken aan zo'n opmerking als een stel een baby heeft en hij 'past op de baby'
Gast- Gast
Ik weet niet hoe het bedoelt wordt. Voor samenwoners is het inderdaad een wat vreemde vraag, want dan hoort het gewoon bij de boodschappen, maar ik kan me voorstellen dat als je nog niet samenwoont, dat je dan dingen speciaal voor je vriend haalt als hij naar je toe komt.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Je moet de topicvraag niet zo letterlijk nemen. Er wordt gewoon bedoeld wat zou je zelf nooit kopen maar koop je nu wel omdat je vriend het graag lust en het dus op het boodschappenlijstje staat.
Overigens was het bij mij tot voor kort wel zo dat ik gewoon de boodschappen deed en hij maar zag waar ik mee thuiskwam. Niet omdat hij geen recht had om mee te bepalen wat er gekocht werd ofzo, maar gewoon omdat ik degene was met de meeste tijd voor de boodschappen. En als ik hem dan vroeg of er nog iets speciaals was wat 'ie wilde hebben, was het antwoord meestal nee. Tegenwoordig zijn de rollen omgedraaid en doet hij de boodschappen, maar hij vraagt nog steeds aan mij om een lijstje te maken. Tja, niks mis mee toch, zolang we dat allebei prima vinden? Ik vind het leuk om te bedenken wat we de komende week gaan eten, hij heeft zoiets van ik weet op zondag toch zeker nog niet wat ik op woensdag wil eten? Ieder z'n ding.
Overigens was het bij mij tot voor kort wel zo dat ik gewoon de boodschappen deed en hij maar zag waar ik mee thuiskwam. Niet omdat hij geen recht had om mee te bepalen wat er gekocht werd ofzo, maar gewoon omdat ik degene was met de meeste tijd voor de boodschappen. En als ik hem dan vroeg of er nog iets speciaals was wat 'ie wilde hebben, was het antwoord meestal nee. Tegenwoordig zijn de rollen omgedraaid en doet hij de boodschappen, maar hij vraagt nog steeds aan mij om een lijstje te maken. Tja, niks mis mee toch, zolang we dat allebei prima vinden? Ik vind het leuk om te bedenken wat we de komende week gaan eten, hij heeft zoiets van ik weet op zondag toch zeker nog niet wat ik op woensdag wil eten? Ieder z'n ding.
Gast- Gast
Ik drink geen koffie, maar mijn vriend drinkt misschien maximaal 1 kopje per week thuis dus dat hebben we nog meer in huis voor de visite.
Verder eet hij graag smac op brood en dat vind ik heel vies, eet ik geen mosterd en dat vind hij wel eens lekker en drinkt hij 's ochtends graag een glas dubbeldrank bijvoorbeeld, dat lust ik wel maar zou ik voor mezelf niet kopen.
Ik zorg meestal wel dat ik verschilldende soorten drinken kan aanbieden als er bezoek komt, wij hebben altijd koffie en thee in huis, meestal wel 2 soorten sapjes, altijd cola light en vaak ook sprite, meestal staat er een kan zelfgemaakte ijsthee en er ligt eigenlijk altijd wel wat bier koud en we hebben altijd aanmaaklimonade in huis. Wijn hebben we meestal wel maar niet altijd, als bezoek onverwacht komt dan hebben ze pech, dan kan ik niet altijd alles op voorraad hebben, wij hebben erg weinig bergruimte namelijk. Als ik weet dat ze komen dan zorg ik wel dat ik iets in huis heb wat ze graag drinken.
Verder eet hij graag smac op brood en dat vind ik heel vies, eet ik geen mosterd en dat vind hij wel eens lekker en drinkt hij 's ochtends graag een glas dubbeldrank bijvoorbeeld, dat lust ik wel maar zou ik voor mezelf niet kopen.
Ik zorg meestal wel dat ik verschilldende soorten drinken kan aanbieden als er bezoek komt, wij hebben altijd koffie en thee in huis, meestal wel 2 soorten sapjes, altijd cola light en vaak ook sprite, meestal staat er een kan zelfgemaakte ijsthee en er ligt eigenlijk altijd wel wat bier koud en we hebben altijd aanmaaklimonade in huis. Wijn hebben we meestal wel maar niet altijd, als bezoek onverwacht komt dan hebben ze pech, dan kan ik niet altijd alles op voorraad hebben, wij hebben erg weinig bergruimte namelijk. Als ik weet dat ze komen dan zorg ik wel dat ik iets in huis heb wat ze graag drinken.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Drinkontbijt, vind hij fijn om smorgens te nemen aangezien hij geen brood weg krijgt smorgens vroeg.
En blikjes mais, daar is hij ook gek op, en ik niet zo.
En blikjes mais, daar is hij ook gek op, en ik niet zo.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Vergeet-me-nietje schreef:Je moet de topicvraag niet zo letterlijk nemen. Er wordt gewoon bedoeld wat zou je zelf nooit kopen maar koop je nu wel omdat je vriend het graag lust en het dus op het boodschappenlijstje staat.
Overigens was het bij mij tot voor kort wel zo dat ik gewoon de boodschappen deed en hij maar zag waar ik mee thuiskwam. Niet omdat hij geen recht had om mee te bepalen wat er gekocht werd ofzo, maar gewoon omdat ik degene was met de meeste tijd voor de boodschappen. En als ik hem dan vroeg of er nog iets speciaals was wat 'ie wilde hebben, was het antwoord meestal nee.Tegenwoordig zijn de rollen omgedraaid en doet hij de boodschappen,maar hij vraagt nog steeds aan mij om een lijstje te maken. Tja, niks mis mee toch, zolang we dat allebei prima vinden? Ik vind het leuk om te bedenken wat we de komende week gaan eten, hij heeft zoiets van ik weet op zondag toch zeker nog niet wat ik op woensdag wil eten? Ieder z'n ding.
Haha precies hetzelfde hier, vooral dat hij op zondag niet weet wat hij woensdag wil eten Ik haal ook met liefde die dingen voor mijn vriend hoor, maar als ik niet met hem samen was, kocht ik ze niet, dus ja in feite koop ik ze "speciaal voor hem".
Gast- Gast
Bier, sambal, mosterd en spa rood.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pizza tonijn, Likeur 43, alle snoep in de kast
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Roze fernandez (van die mierzoete frisdrank), filet americain en drank.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
- camembert
- sinaasappelsap
- fisherman's friend
- gel
- nootjes
- sinaasappelsap
- fisherman's friend
- gel
- nootjes
Gast- Gast
Gewone kaas, smeerkaas, frisdrank (Rivella en Cola light), gewone koffie & espresso. En paaseitjes haha!
Gast- Gast
Mijn vriend doet altijd de boodschappen, dus eigenlijk is het andersom, maar de dingen die we speciaal voor hem in huis hebben zijn hagelslag, sinas, kaas, naturel chips, koeken en appels.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» NAV. Wat koop je speciaal voor je vriend/man?
» wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?
» Speciaal voor Muppetje!
» Speciaal liedje voor de kleine
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
» wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?
» Speciaal voor Muppetje!
» Speciaal liedje voor de kleine
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: