Speciaal liedje voor de kleine
+11
Snoes
Annemie
Shisha
LDJ
kwak
bolus26
Laced
loesje
Caroow
Sanne
Tummy
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speciaal liedje voor de kleine
Hebben jullie een speciaal liedje dat je vaak zong/draaide tijdens de zwangerschap? En herkent je kindje dit na de geboorte?
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Re: Speciaal liedje voor de kleine
Nee, dat had ik niet. Wel heb ik meerdere keren piano gespeeld tijdens de zwangerschap en dat deed ik vlak na de geboorte ook wel. En kort daarna heb ik een cd gekocht in de Itunes Store en nu luistert mijn dochter pianomuziek op de Ipad als ze naar bed gaat
Ik heb wel altijd een liedje gezongen uit een musical toen ze net geboren was om haar een beetje rustig te krijgen. En nu nog steeds, als ze overstuur is, krijg ik haar met dat liedje rustig.
Ik heb wel altijd een liedje gezongen uit een musical toen ze net geboren was om haar een beetje rustig te krijgen. En nu nog steeds, als ze overstuur is, krijg ik haar met dat liedje rustig.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Het melodietje van Candy Crush
Nee, ik had niks speciaals. Wel zette ik vaak baby-einstein aan op Youtube als hij druk was in mijn buik, en dat luisteren we nu nog vaak. Ik heb het in zijn muziekaap gezet en als hij druk doet in bed dan doe ik die aan en dan wordt hij rustig. (En wij ook, want het is me toch slaapverwekkend )
Nee, ik had niks speciaals. Wel zette ik vaak baby-einstein aan op Youtube als hij druk was in mijn buik, en dat luisteren we nu nog vaak. Ik heb het in zijn muziekaap gezet en als hij druk doet in bed dan doe ik die aan en dan wordt hij rustig. (En wij ook, want het is me toch slaapverwekkend )
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
de kabouterdans heb ik veel geluisterd in mijn zwangerschap van a. A is nog steeds gek op de kabouterdans. Bij f heb ik niks bijzonders geluisterd en die heeft ook nog geen voorkeur kwa muziek.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow schreef:Het melodietje van Candy Crush
haha! Als Levi de Ipad te pakken heeft, start hij standaard als eerste Candy Crush op en gaat hij dansen op het melodietje van Candy Crush.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Zingen kan ik niet, maar ik draai wel vaak You'll be here in my heart of de Nederlandse versie (jij woont in mijn hart). Dat deed ik voor de zwangerschap nooit, maar ik vind het nu ineens zo mooi haha
Ben benieuwd of ons meisje het straks herkent.
Ben benieuwd of ons meisje het straks herkent.
Tummy- Fluisteraar
wij hadden een muziekdoosje dat papa regelmatig op mn buik zette en daar word ze nog steeds rustig van
verder zing ik veel en van allesvoor haar en o ik voel me fijn en allerbestevriendjes van woezel en pip reageert ze heeeeel enthousiast op!ze stopt hiervan met huilen bijv.
verder zing ik veel en van allesvoor haar en o ik voel me fijn en allerbestevriendjes van woezel en pip reageert ze heeeeel enthousiast op!ze stopt hiervan met huilen bijv.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Bij beide niet maar zong heel vaak een zelf bedacht liedje voor D en daar word ze nu nog rustig van als ze overstuur is.
Ik vind dat zo mooi om te zien dat ze rustig word van mijn stem en dat liedje.
Ik vind dat zo mooi om te zien dat ze rustig word van mijn stem en dat liedje.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Tijdens de zwangerschap heb ik niet veel geluisterd. Nu zing ik wel veel voor M. Dit vind ze erg leuk. Een liedje waar ik haar heel blij mee maak (haar laat horen of zelf zing) is kusjesdag van K3.
Als ze dit liedje hoort krijst ze het uit van het lachen
Als ze dit liedje hoort krijst ze het uit van het lachen
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik legde iedere avond een muziekdoosje op mijn buik maar die is helaas een paar weken geleden stuk gegaan.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Even gegoogelt op baby-einstein, grappig joh. Had er nog nooit van gehoord.Caroow schreef:Het melodietje van Candy Crush
Muziekaap? Heb je daar een linkje van? Dat klinkt wel leuk.
Tummy- Fluisteraar
Hier ook elke avond het muziekdoosje op mijn buik, toen mijn zoontje geboren werd, zette we deze altijd aan als hij naar bed ging. Bij deze zwangerschap doe ik het ook, alleen vergeet het nogal vaak.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb heel veel het liedje 'Slaap maar' van Marco Borsato geluisterd en daar wordt hij nog steeds rustig van.
Ook wordt hij altijd stil van "kuikentje piep", dat vindt hij helemaal geweldig haha.
Ook wordt hij altijd stil van "kuikentje piep", dat vindt hij helemaal geweldig haha.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik heb heel veel het liedje 'Slaap maar' van Marco Borsato geluisterd en daar wordt hij nog steeds rustig van.
Dit was/is ook 'ons liedje' :-) vind hem zo mooi! Luisterde dit liedje in mijn zwangerschap bijna elke dag. Onze dochter reageert ook echt op dit liedje, ze wordt dan echt rustiger.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Caroow;
Ik heb zoiets niet gedaan, bij R nog heel af en toe maar bij N niet. Ik denk dat ze beiden, en vooral N, blij waren als het eens stil was hahaha. Overdag 27 kleuters en mijn lieve R niet te vergeten natuurlijk.
Ik heb zoiets niet gedaan, bij R nog heel af en toe maar bij N niet. Ik denk dat ze beiden, en vooral N, blij waren als het eens stil was hahaha. Overdag 27 kleuters en mijn lieve R niet te vergeten natuurlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Vandaag en morgen van Wesley Klein draaide ik vaak en zing ik nu ook nog voor hem. Hij is echt gek op muziek. Heb toevallig net twee boekjes bij de action gekocht, met daarin de teksten van kinderliedjes en een cd erbij :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
tijdens mijn eerste zwangerschap had ik een muziekje van woezel en pip (uit zo'n trekpop/pip) die ik iedere avond voor mijn buik afspeelde als ik op bed lag.
na de bevalling hebben we dat muziekje amper nog gebruikt, sowieso wilde t. weinig van muziekjes weten, daar werd hij iig niet rustiger van.
deze zwangerschap heb ik het ook niet gedaan eigenlijk, voornamelijk omdat ik het gewoon vergeten ben..
na de bevalling hebben we dat muziekje amper nog gebruikt, sowieso wilde t. weinig van muziekjes weten, daar werd hij iig niet rustiger van.
deze zwangerschap heb ik het ook niet gedaan eigenlijk, voornamelijk omdat ik het gewoon vergeten ben..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Speciaal liedje...
» Speciaal voor Muppetje!
» Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
» NAV. Wat koop je speciaal voor je vriend/man?
» Speciaal voor Muppetje!
» Speciaal voor Artemis: onhandige mama dingen
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
» NAV. Wat koop je speciaal voor je vriend/man?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: