Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat koop je speciaal voor je vriend?

+40
M-G
Rovine
Joli86
Juul
widko
Caroow
TNMN
Cheesegirl
Puk
smooch
RYW
Pien
Flinder
Oasis
vlinder19
Mari
Benthe
Starla
Moezie
Jelin
TukTuk
minoessepoes
mickey
Zonnetje
Zwoesj
Inge
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Nana
Dennenappel
VeryCherry
Sterre
Arwyn
Mida4you
flower
Highway
bo
studiebol
Polly
Lejow
44 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:51

Brennuss schreef: Lekker kort door de bocht.
Ik denk gewoon anders als jou, dat is niet gelijk kort door de bocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:51

Fauve schreef:Ja idd, heb jij altijd en vruchtensapjes, cola, sinas, wijn (rood, wit en rose) en bier (drie soorten) in huis?
Ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:53

Purple schreef:
Brennuss schreef: Lekker kort door de bocht.
Ik denk gewoon anders als jou, dat is niet gelijk kort door de bocht.

Dat kan, maar dat betekent toch niet gelijk dat ik niet gastvrij ben alleen omdat ik geen alcoholische dranken in huis heb? Als ik ze nou alleen maar kraanwater kon aanbieden dan had ik je opmerking beter gesnapt maar dat is niet het geval hoor :P


Laatst aangepast door Brennuss op ma 2 mei 2011 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:54

Purple schreef:
Alex schreef:
- cornedbeef
Oeh, ik heb ooit op de versafdeling van een supermarkt gewerkt en toen in een blok cornedbeef een koeien- of varkenswimperrand gevonden... Sindsdien ben ik er zo vies van. Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 394967

Whaha gatver. Mijn man doet z'n best maar met cornedbeef eten, ik hoef het echt niet. Nu zeker niet meer :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  flower ma 2 mei 2011 - 6:54

Purple schreef:
Fauve schreef:Ja idd, heb jij altijd en vruchtensapjes, cola, sinas, wijn (rood, wit en rose) en bier (drie soorten) in huis?
Ja.

Van vrienden weet ik vaak wat zij drinken en haal ik dit ook in huis. Komt er iemand die wij niet zo goed kennen vraag ik wat ze graag drinken en haal dit, ik vind dat gastvrij
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:55

Brennuss schreef: Als ik ze nou alleen maar kraanwater kon aanbieden dan had ik je opmerking beter gesnapt maar dat is niet het geval hoor :P
Oh, gelukkig maar. Wink Ik wil nog altijd wel al die groene deuren bij jullie thuis wel een keertje in het echt zien. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:56

Ik zeg ook niet dat het niet gastvrij is, maar is het dan niet gastvrij om dat niet te doen? Wij hebben trouwens ook wel wat in huis hoor, en ook nog wel wijn en bier ergens, maar ik ga het niet speciaal halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:56

Purple schreef:
Brennuss schreef: Als ik ze nou alleen maar kraanwater kon aanbieden dan had ik je opmerking beter gesnapt maar dat is niet het geval hoor :P
Oh, gelukkig maar. Wink Ik wil nog altijd wel al die groene deuren bij jullie thuis wel een keertje in het echt zien. :P

Hahahah, ik woon daar -gelukkig- niet meer :P Ik had ook altijd moeite met kiezen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:57

Purple schreef:
Brennuss schreef:Ja, dat klopt.
Gastvrij. smile
Wij hebben ook zelden alcoholische drank in huis, alleen voor verjaardagen en nu dan af en toe een fles voor mijn man, maar verder hebben we nooit drank achter de hand just in case voor eventuele visite. En meestal als ik aan visite vraag wat ze willen drinken, dan vragen ze wat ik in huis heb. Ik kan moeilijk het hele sappen- en drankschap gaan opkopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:57

Als ik een verjaardag heb haal ik altijd wijn en bier in huis. Dat vind ik wel zo aardig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:58

Maple schreef:Ik kan moeilijk het hele sappen- en drankschap gaan opkopen.
Tja, in onze vrienden-kennissen kring is het soort van gewoonte om te vragen wat iemand drinkt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:59

Sowieso gaat het niet alleen om drank toch? Mijn oma moet suikervrij eten en drinken en dan zorg ik altijd dat ik Rivella in huis heb voor haar. Ik vind dat wel zo netjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:00

Purple schreef:Sowieso gaat het niet alleen om drank toch? Mijn oma moet suikervrij eten en drinken en dan zorg ik altijd dat ik Rivella in huis heb voor haar. Ik vind dat wel zo netjes.

Dat vind ik wel anders, dat is een medisch iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:01

Eens met Fauve. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:02

Ik neem aan dat niemand in je familie of vriendenkring een medische noodzaak heeft om alcohol te drinken laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:03

Oh, ontopic. Ik haalde wel vaak cruesli voor mijn vriend. Ik vind dat zelf echt niet lekker als ontbijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:03

Fauve schreef:Ik neem aan dat niemand in je familie of vriendenkring een medische noodzaak heeft om alcohol te drinken laughcry
Wel iemand die wiet nodig heeft! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:03

Purple schreef:
Fauve schreef:Ik neem aan dat niemand in je familie of vriendenkring een medische noodzaak heeft om alcohol te drinken laughcry
Wel iemand die wiet nodig heeft! Very Happy

Oeh dat heb je dus ook in huis :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:04

Fauve schreef:Oeh dat heb je dus ook in huis :P
Daar kan ik niet zo goed tegen, dus alleen bij speciale gelegenheden. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:05

Wow jij bent echt gastvrij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:06

Stroopwafelpudding en andere toetjes.
Nachochips met dip.
Bepaalde soorten vlees.
Oma's frieten (afgewisseld met krulfriet voor mij :P)
Volle zuivel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Mida4you ma 2 mei 2011 - 7:07

Koffie, koffiemelk, melk, af en toe zure haring.


Laatst aangepast door Mirjam4you op ma 2 mei 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:08

Fauve schreef:Wow jij bent echt gastvrij Very Happy
Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Worshippy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:08

* koffiemelk
* vruchtenhagel

en mn vriend eet geen varkensvlees. Ik zorg dus dat we geen varkensvlees eten wanneer hij er is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:12

Mosterd,bitterballen & dr pepper laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop je speciaal voor je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Wat koop je speciaal voor je vriend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum