Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd! Empty Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!

Bericht  Niekske ma 9 mei 2011 - 3:49

Eén van mijn beste vriendinnen is zwanger van een tweeling en ik ben al een tijdje aan het denken over een leuk cadeautje voor haar. Ik wil iets speciaals geven, maar ik heb echt geen idee! Hebben jullie misschien tips? Ik ben ook wel aardig creatief/handig, dus zelf maken lijkt me ook erg leuk!

Alvast bedankt!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd! Empty Re: Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 4:06

wat is het budget, met een draagdoek zul je haar misschien blij maken, maar is vrij prijzig. Als je wat goedkoper zoekt een mooie herinneringenbox, kan ze nu de echofoto's al in doen en straks bijv. de eerste kleertjes en andere bijzondere dingen.

Gast
Gast

Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd! Empty Re: Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 4:09

Als je zelf erg handig bent zou je ook nog een Mei Tai kunnen maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 4:13

is ook een goed idee en een stuk goedkoper, maar daar mogen baby's nog niet vanaf de geboorte in, daar kunnen ze pas vanaf een maand of 3 in. Je kunt ook een ringsling zelf maken, daar mogen ze al wel vanaf de geboorte in (en ws. ook nog goedkoper dan een mei tai ook!).

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 4:16

Klopt, maar het is wel leuk dat je het dan helemaal persoonlijk kunt maken. Ik was al aan het zoeken naar een stofje dat toepasselijk is voor een tweeling maar ik kan even niks vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 5:12

Kan je dan twee baby's tegelijk dragen in een draagdoek??

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 5:16

als je twee mei tai's of twee doeken hebt, kun je inderdaad dubbeldragen ja. Of je met twee ringslings kunt dragen weet ik niet zeker..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 5:30

Oh wow wat gaaf zeg! Geen idee dat dat kon.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:31

Wat ook leuk is (vind ik) is een hanger van een moeder met kind, of in dit geval, 2 kinderen:

Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd! Watermark.php?filename=1823_mamour_familie_hanger_zilver_2_kinderen

Het is van M'amour (mamakado.nl). Ik heb hem zelf met 1 moeder en 1 kind. Wel prijzig, maar weet niet wat je budget is Wink.

Gast
Gast

Bericht  Niekske di 10 mei 2011 - 21:11

_Nera_ schreef:Wat ook leuk is (vind ik) is een hanger van een moeder met kind, of in dit geval, 2 kinderen:

Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd! Watermark.php?filename=1823_mamour_familie_hanger_zilver_2_kinderen

Het is van M'amour (mamakado.nl). Ik heb hem zelf met 1 moeder en 1 kind. Wel prijzig, maar weet niet wat je budget is Wink.

Ow deze vind ik heel mooi! Maar das inderdaad een beetje boven budget. Die draagdoek vind ik een leuk idee, maar ik vind het lastig inschatten of ze dat zou gaan gebruiken, omdat ze twee kinderen krijgt... toch wel zwaar denk ik smile ik denk nog even verder en meerdere tips zijn welkom!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:14

_Nera_ schreef:Wat ook leuk is (vind ik) is een hanger van een moeder met kind, of in dit geval, 2 kinderen:

Die is ook zo mooi, inderdaad! Ik wil er ook graag één, maar vind het zo zonde voor als er nog een kindje komt, dan wil ik er graag 1 met twee kinderen ...

Ik heb trouwens verder ook geen goede ideeën, ik ben zelf echt a-creatief.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:38

Hele mooie ketting zeg ! I love you

Gast
Gast

Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd! Empty webshop speciaal voor tweelingen

Bericht  detweelingwinkel do 26 mei 2011 - 2:19

Hi Niekske,

Wie weet heb je al een passend cadeau gevonden. Hier nog een tip.

Bij detweelingwinkel.nl vind je allerlei handige tweelingspullen voor aanstaande tweelingouders (zoals tweelingboeken, handsfree voedingsflessen, knijplepels om twee baby's tegelijk te voeden, tweeling luiertassen etc.), maar ook originele tweeling cadeaus voor een tweeling geboorte of verjaardag (o.a. tweeling rompers en t-shirts, tweeling speelgoed, etc).

Grts,
Linda.

detweelingwinkel
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 26-05-11

Bericht  Lindsya do 26 mei 2011 - 2:48

Volgens mij is dit niet toe gestaan, reclame maken.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: