Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen gaan we voor de nieuwe auto kijken

+15
Oasis
VeryCherry
Puk
Jeanette
Pien
Dennenappel
Caro
BJA
Ella
Tsjip
Floor
Kabouter
Moezie
Zwerver
Lejow
19 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Morgen gaan we voor de nieuwe auto kijken - Pagina 3 Empty Re: Morgen gaan we voor de nieuwe auto kijken

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 6:45

BJA schreef:Graag gedaan!

Ehm dan, dakdragers, dakkoffer, winterbanden, chromen spiegelkappen? Wink

Alleen winterbanden klinken interessant :P
Ik ben niet zo snufjes eigen haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen gaan we voor de nieuwe auto kijken - Pagina 3 Empty Re: Morgen gaan we voor de nieuwe auto kijken

Bericht  BJA ma 2 mei 2011 - 6:47

Haha, winterbanden zijn zeker interessant.
Je moet gewoon zeggen dat je twijfelt tussen de Ibiza of zijn broertje de Skoda Fabia...eens kijken wat ze aan korting kunnen geven. :P
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 7:07

BJA schreef:Haha, winterbanden zijn zeker interessant.
Je moet gewoon zeggen dat je twijfelt tussen de Ibiza of zijn broertje de Skoda Fabia...eens kijken wat ze aan korting kunnen geven. :P

Die heb ik vanmiddag in het echt gezien, ik vind het niet zo'n mooie auto Embarassed
Maar als de prijs ons niet bevalt staan we gewoon op en lopen we weg :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  BJA ma 2 mei 2011 - 7:14

Lejow schreef:
BJA schreef:Haha, winterbanden zijn zeker interessant.

Die heb ik vanmiddag in het echt gezien, ik vind het niet zo'n mooie auto Embarassed
Maar als de prijs ons niet bevalt staan we gewoon op en lopen we weg :P
Ik vind hem ook niet mooi, maar dat hoeft de Seat verkoper niet te weten hihi!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 7:16

Ja, dat is waar nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro ma 2 mei 2011 - 7:26

Ik zou niet al te hoge verwachtingen hebben. Ze zien aan je hoofd dat je díe auto graag wil hebben...

Dus of speel het spelletje dat je geinteresseerd bent in meerdere autos en het nog niet weet, of accepteer dat je de hoofdprijs betaalt.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 7:29

Caro schreef:Ik zou niet al te hoge verwachtingen hebben. Ze zien aan je hoofd dat je díe auto graag wil hebben...

Dus of speel het spelletje dat je geinteresseerd bent in meerdere autos en het nog niet weet, of accepteer dat je de hoofdprijs betaalt.

Dat vrees ik ook, heb niet zo'n best pokerface.
Maar dat we het nog niet weten is zeker, kunnen we het niet bij die dealer krijgen, zitten we zo bij een ander..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tsjip ma 2 mei 2011 - 7:53

_Donnaa schreef:
Tsjip schreef:
mozzarella schreef:Normaal loont een Diesel zich vanaf ca. 30.000 km per jaar pas...?

Ik breek even in: Maar het omslagpunt tussen benzine en diesel ligt al rond de 13.000 km.
En dat is niet helemaal waar.. Dat ligt er maar net aan welke auto`s je gaat vergelijken.. Standaard is het nog altijd rond de 20.000 ongeveer.. Daarbij moet je ook kijken naar de gebruiksjaren etc.

Whaha ok! Ik wist niet dat t voor iedere auto anders was Wink Dan zeg ik t anders: voor een Seat Leon uit 2006 ligt t omslagpunt bij 13.000 km. :P

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:22

Leuke auto. smile En fijn dat je het sneller voor elkaar krijgt dan in eerste instantie gedacht. smile

Zeven jaar geleden heb ik mijn oude ka ingeruild voor een nieuwe ka. Oude auto was zo goed als verrot en omdat ik vond dat hij mij tegemoet moest komen i.p.v. ik hem ben ik net zolang doorgegaan tot ik jackpot had. Ik ben zelfs om 300 euro nog weggelopen. Principe is principe. En ik was ervan overtuigd dat hij het beter kon missen dan ik. :P

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 8:24

ABE schreef:Leuke auto. smile En fijn dat je het sneller voor elkaar krijgt dan in eerste instantie gedacht. smile

Zeven jaar geleden heb ik mijn oude ka ingeruild voor een nieuwe ka. Oude auto was zo goed als verrot en omdat ik vond dat hij mij tegemoet moest komen i.p.v. ik hem ben ik net zolang doorgegaan tot ik jackpot had. Ik ben zelfs om 300 euro nog weggelopen. Principe is principe. En ik was ervan overtuigd dat hij het beter kon missen dan ik. :P

Ben dat ook wel van plan, vind 300 niet 'zelfs' hehe. Vind dat nog best de moeite Very Happy
Ja we zijn echt super blij. Het scheelt ook wel dat er 2 / 3 maanden levertijd op zit, dat geeft ons net het laatste beetje ruimte
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Dennenappel ma 2 mei 2011 - 8:29

Hij is zeker mooi!

Buurman heeft ook een nieuwe Seat Ibiza Eco. Erg mooi! Welke kleur willen jullie?

Qua afdingen; erg lastig! Bij mij zelf niet echt gelukt.. Komt ook doordat ze voor een super service zorgde. Hebben mij echt goed geholpen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:29

Lejow schreef:
Ben dat ook wel van plan, vind 300 niet 'zelfs' hehe. Vind dat nog best de moeite Very Happy
Ja we zijn echt super blij. Het scheelt ook wel dat er 2 / 3 maanden levertijd op zit, dat geeft ons net het laatste beetje ruimte

Deze man (De Big Boss van de garage) had mij (of eigenlijk mijn ouders) een verrotte auto verkocht en ik was witheet. 6500 euro voor een auto wat ik binnen een jaar kon wegbrengen naar de sloop. Op een 2e handse Ford Focus kon hij mij 5000 euro voor mijn oude auto doen, maar toen ik een nieuwe Ka wilde, toen kon het opeens niet meer. Nee, 2500 euro kwam hij mee. Dat dacht ik niet (en dan ben ik echt een bitch, haha) Na een uur onderhandelen had ik hem met veel moeite op 4300 euro en ben toen weggelopen met mijn pa. Ik zei tegen mijn papa:"Nog een stap en dan ben ik klaar". Waarop mijn pa zei:"Nog een stap, want hij staat op het punt alles af te blazen". Laatste bod van meneer was 4770 euro en na nog een keer overleg, om hem te sarren, hebben we de deal maar rond gemaakt. Men, dat wil ik zoooooooooooo graag nog eens doen. :P

En ja, 300 euro op het totaalbedrag is heel erg veel. Mijn situatie was net even anders, maar dan nog had ik de overige 230 euro ook nog willen hebben, maar ik zat helaas op het gevoel waarbij ik wist dat ik overmoedig begon te raken. :P

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 8:32

Dennenappel schreef:Hij is zeker mooi!

Buurman heeft ook een nieuwe Seat Ibiza Eco. Erg mooi! Welke kleur willen jullie?

Qua afdingen; erg lastig! Bij mij zelf niet echt gelukt.. Komt ook doordat ze voor een super service zorgde. Hebben mij echt goed geholpen.

Weten we nog niet hehehe. Het maakt mij niet zo uit, als het maar geen zwart en wit is. En vriendlief vindt (donker)rood niet zo bijzonder. Blijft er niet veel meer dan grijs en blauw over hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 8:33

ABE schreef:
Lejow schreef:

Deze man (De Big Boss van de garage) had mij (of eigenlijk mijn ouders) een verrotte auto verkocht en ik was witheet. 6500 euro voor een auto wat ik binnen een jaar kon wegbrengen naar de sloop. Op een 2e handse Ford Focus kon hij mij 5000 euro voor mijn oude auto doen, maar toen ik een nieuwe Ka wilde, toen kon het opeens niet meer. Nee, 2500 euro kwam hij mee. Dat dacht ik niet (en dan ben ik echt een bitch, haha) Na een uur onderhandelen had ik hem met veel moeite op 4300 euro en ben toen weggelopen met mijn pa. Ik zei tegen mijn papa:"Nog een stap en dan ben ik klaar". Waarop mijn pa zei:"Nog een stap, want hij staat op het punt alles af te blazen". Laatste bod van meneer was 4770 euro en na nog een keer overleg, om hem te sarren, hebben we de deal maar rond gemaakt. Men, dat wil ik zoooooooooooo graag nog eens doen. :P

En ja, 300 euro op het totaalbedrag is heel erg veel. Mijn situatie was net even anders, maar dan nog had ik de overige 230 euro ook nog willen hebben, maar ik zat helaas op het gevoel waarbij ik wist dat ik overmoedig begon te raken. :P

Ja, daar moet je wel voor oppassen hehehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:43

Wat een geld zeg, daar zou ik echt goed ziek van zijn Wink vond 10.000 euro al veel om neer te tellen voor onze auto. Zelf vind ik hem in het grijs het mooiste, rood al helemaal niet en zwart is ook zo zwart Very Happy Fijn dat jullie het bedrag bij elkaar hebben kunnen sparen voor de droom van je vriend, nu snel op naar jou droom Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 8:54

Hahaha dat zeker Mama van 2.. nog 12 dagen :P :P
Heb hem in Portugal door veel kleding winkels gesleurd, met ook allemaal kinderkleertjes en dat vond hij allemaal leuk en schattig haha..

Nogmaals ik moet ook echt niet na gaan denken wat ik er mee zou kunnen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:55

Spannend hoor, nog 12 dagen de pil ? Het is ook gewoon schattig al die kleine kleertjes en dan vooral die schattige jurkjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 9:02

Mama_van2 schreef:Spannend hoor, nog 12 dagen de pil ? Het is ook gewoon schattig al die kleine kleertjes en dan vooral die schattige jurkjes Very Happy
O, hou op, alles wat klein is is leuk...

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 9:05

Ja, dan is mijn strip op!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 9:06

Leuk !! Succes alvast Very Happy en ja alle kleine kleertjes zijn zoooo leuk, ik heb van mezelf een shop verbod voor M.ara maar ik heb hem deze week alweer verbroken :P

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 2 mei 2011 - 10:19

mijn man zegt dat je niet echt korting in geld kunt krijgen maar het voornamelijk van de extra snufjes moet nemen. hij werkt overigens ook bij een dealer, wel een andere als seat!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jeanette ma 2 mei 2011 - 10:40

Leuke auto! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 10:52

Tsjip schreef:
_Donnaa schreef:
Tsjip schreef:
mozzarella schreef:Normaal loont een Diesel zich vanaf ca. 30.000 km per jaar pas...?

Ik breek even in: Maar het omslagpunt tussen benzine en diesel ligt al rond de 13.000 km.
En dat is niet helemaal waar.. Dat ligt er maar net aan welke auto`s je gaat vergelijken.. Standaard is het nog altijd rond de 20.000 ongeveer.. Daarbij moet je ook kijken naar de gebruiksjaren etc.

Whaha ok! Ik wist niet dat t voor iedere auto anders was Wink Dan zeg ik t anders: voor een Seat Leon uit 2006 ligt t omslagpunt bij 13.000 km. :P
Je vergeet er nog bij te zetten; in ons geval Wink

Zoiets verschilt per persoon, want je vergelijkt het met de eerdere auto.. Als je benzine auto een zuipschuit is (bijv. zwaar, motorblok met behoorlijke inhoud) en je gaat dan naar een 1.2 TDI motor, dan ligt het omslagpunt waarschijnlijk nog veel lager.. Maar als je een zuinige, goedkope benzine auto hebt, dan ligt dat omslagpunt veel hoger..

Gast
Gast

Bericht  Puk ma 2 mei 2011 - 21:13

Dit is echt niet meer zo hoor. Ik heb een VW Lupo, een diesel en ik rijd ongeveer 15.000-20.000 km per jaar. Het is toen berekend door onszelf EN de garage en op jaar basis kwam ik 500 euro - 1000 euro lager uit dan met een benzineauto.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 23:19

Mooie auto, maar zoals anderen ook al zeggen: kapitaalvernietiging. Zo'n auto is per dag 100 euro minder waard. Als je de showroom uit rijdt, is hij bij wijze van spreken al 5000 euro minder waard.

Beter koop je een tweedehands station met weinig op de teller die ongeveer 3 jaar oud is. Scheelt de helft, denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: