Morgen gaan we voor de nieuwe auto kijken
+15
Oasis
VeryCherry
Puk
Jeanette
Pien
Dennenappel
Caro
BJA
Ella
Tsjip
Floor
Kabouter
Moezie
Zwerver
Lejow
19 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Morgen gaan we voor de nieuwe auto kijken
BJA schreef:Graag gedaan!
Ehm dan, dakdragers, dakkoffer, winterbanden, chromen spiegelkappen?
Alleen winterbanden klinken interessant
Ik ben niet zo snufjes eigen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, winterbanden zijn zeker interessant.
Je moet gewoon zeggen dat je twijfelt tussen de Ibiza of zijn broertje de Skoda Fabia...eens kijken wat ze aan korting kunnen geven.
Je moet gewoon zeggen dat je twijfelt tussen de Ibiza of zijn broertje de Skoda Fabia...eens kijken wat ze aan korting kunnen geven.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
BJA schreef:Haha, winterbanden zijn zeker interessant.
Die heb ik vanmiddag in het echt gezien, ik vind het niet zo'n mooie auto
Maar als de prijs ons niet bevalt staan we gewoon op en lopen we weg
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind hem ook niet mooi, maar dat hoeft de Seat verkoper niet te weten hihi!Lejow schreef:BJA schreef:Haha, winterbanden zijn zeker interessant.
Die heb ik vanmiddag in het echt gezien, ik vind het niet zo'n mooie auto
Maar als de prijs ons niet bevalt staan we gewoon op en lopen we weg
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ja, dat is waar
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou niet al te hoge verwachtingen hebben. Ze zien aan je hoofd dat je díe auto graag wil hebben...
Dus of speel het spelletje dat je geinteresseerd bent in meerdere autos en het nog niet weet, of accepteer dat je de hoofdprijs betaalt.
Dus of speel het spelletje dat je geinteresseerd bent in meerdere autos en het nog niet weet, of accepteer dat je de hoofdprijs betaalt.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Ik zou niet al te hoge verwachtingen hebben. Ze zien aan je hoofd dat je díe auto graag wil hebben...
Dat vrees ik ook, heb niet zo'n best pokerface.
Maar dat we het nog niet weten is zeker, kunnen we het niet bij die dealer krijgen, zitten we zo bij een ander..
Lejow- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:En dat is niet helemaal waar.. Dat ligt er maar net aan welke auto`s je gaat vergelijken.. Standaard is het nog altijd rond de 20.000 ongeveer.. Daarbij moet je ook kijken naar de gebruiksjaren etc.Tsjip schreef:mozzarella schreef:Normaal loont een Diesel zich vanaf ca. 30.000 km per jaar pas...?
Ik breek even in: Maar het omslagpunt tussen benzine en diesel ligt al rond de 13.000 km.
Whaha ok! Ik wist niet dat t voor iedere auto anders was Dan zeg ik t anders: voor een Seat Leon uit 2006 ligt t omslagpunt bij 13.000 km.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Leuke auto. En fijn dat je het sneller voor elkaar krijgt dan in eerste instantie gedacht.
Zeven jaar geleden heb ik mijn oude ka ingeruild voor een nieuwe ka. Oude auto was zo goed als verrot en omdat ik vond dat hij mij tegemoet moest komen i.p.v. ik hem ben ik net zolang doorgegaan tot ik jackpot had. Ik ben zelfs om 300 euro nog weggelopen. Principe is principe. En ik was ervan overtuigd dat hij het beter kon missen dan ik.
Zeven jaar geleden heb ik mijn oude ka ingeruild voor een nieuwe ka. Oude auto was zo goed als verrot en omdat ik vond dat hij mij tegemoet moest komen i.p.v. ik hem ben ik net zolang doorgegaan tot ik jackpot had. Ik ben zelfs om 300 euro nog weggelopen. Principe is principe. En ik was ervan overtuigd dat hij het beter kon missen dan ik.
Gast- Gast
ABE schreef:Leuke auto. En fijn dat je het sneller voor elkaar krijgt dan in eerste instantie gedacht.
Ben dat ook wel van plan, vind 300 niet 'zelfs' hehe. Vind dat nog best de moeite
Ja we zijn echt super blij. Het scheelt ook wel dat er 2 / 3 maanden levertijd op zit, dat geeft ons net het laatste beetje ruimte
Lejow- Lady Post-a-lot
Hij is zeker mooi!
Buurman heeft ook een nieuwe Seat Ibiza Eco. Erg mooi! Welke kleur willen jullie?
Qua afdingen; erg lastig! Bij mij zelf niet echt gelukt.. Komt ook doordat ze voor een super service zorgde. Hebben mij echt goed geholpen.
Buurman heeft ook een nieuwe Seat Ibiza Eco. Erg mooi! Welke kleur willen jullie?
Qua afdingen; erg lastig! Bij mij zelf niet echt gelukt.. Komt ook doordat ze voor een super service zorgde. Hebben mij echt goed geholpen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Lejow schreef:
Ben dat ook wel van plan, vind 300 niet 'zelfs' hehe. Vind dat nog best de moeite
Ja we zijn echt super blij. Het scheelt ook wel dat er 2 / 3 maanden levertijd op zit, dat geeft ons net het laatste beetje ruimte
Deze man (De Big Boss van de garage) had mij (of eigenlijk mijn ouders) een verrotte auto verkocht en ik was witheet. 6500 euro voor een auto wat ik binnen een jaar kon wegbrengen naar de sloop. Op een 2e handse Ford Focus kon hij mij 5000 euro voor mijn oude auto doen, maar toen ik een nieuwe Ka wilde, toen kon het opeens niet meer. Nee, 2500 euro kwam hij mee. Dat dacht ik niet (en dan ben ik echt een bitch, haha) Na een uur onderhandelen had ik hem met veel moeite op 4300 euro en ben toen weggelopen met mijn pa. Ik zei tegen mijn papa:"Nog een stap en dan ben ik klaar". Waarop mijn pa zei:"Nog een stap, want hij staat op het punt alles af te blazen". Laatste bod van meneer was 4770 euro en na nog een keer overleg, om hem te sarren, hebben we de deal maar rond gemaakt. Men, dat wil ik zoooooooooooo graag nog eens doen.
En ja, 300 euro op het totaalbedrag is heel erg veel. Mijn situatie was net even anders, maar dan nog had ik de overige 230 euro ook nog willen hebben, maar ik zat helaas op het gevoel waarbij ik wist dat ik overmoedig begon te raken.
Gast- Gast
Dennenappel schreef:Hij is zeker mooi!
Weten we nog niet hehehe. Het maakt mij niet zo uit, als het maar geen zwart en wit is. En vriendlief vindt (donker)rood niet zo bijzonder. Blijft er niet veel meer dan grijs en blauw over hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Lejow schreef:
Deze man (De Big Boss van de garage) had mij (of eigenlijk mijn ouders) een verrotte auto verkocht en ik was witheet. 6500 euro voor een auto wat ik binnen een jaar kon wegbrengen naar de sloop. Op een 2e handse Ford Focus kon hij mij 5000 euro voor mijn oude auto doen, maar toen ik een nieuwe Ka wilde, toen kon het opeens niet meer. Nee, 2500 euro kwam hij mee. Dat dacht ik niet (en dan ben ik echt een bitch, haha) Na een uur onderhandelen had ik hem met veel moeite op 4300 euro en ben toen weggelopen met mijn pa. Ik zei tegen mijn papa:"Nog een stap en dan ben ik klaar". Waarop mijn pa zei:"Nog een stap, want hij staat op het punt alles af te blazen". Laatste bod van meneer was 4770 euro en na nog een keer overleg, om hem te sarren, hebben we de deal maar rond gemaakt. Men, dat wil ik zoooooooooooo graag nog eens doen.
En ja, 300 euro op het totaalbedrag is heel erg veel. Mijn situatie was net even anders, maar dan nog had ik de overige 230 euro ook nog willen hebben, maar ik zat helaas op het gevoel waarbij ik wist dat ik overmoedig begon te raken.
Ja, daar moet je wel voor oppassen hehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat een geld zeg, daar zou ik echt goed ziek van zijn vond 10.000 euro al veel om neer te tellen voor onze auto. Zelf vind ik hem in het grijs het mooiste, rood al helemaal niet en zwart is ook zo zwart Fijn dat jullie het bedrag bij elkaar hebben kunnen sparen voor de droom van je vriend, nu snel op naar jou droom
Gast- Gast
Hahaha dat zeker Mama van 2.. nog 12 dagen
Heb hem in Portugal door veel kleding winkels gesleurd, met ook allemaal kinderkleertjes en dat vond hij allemaal leuk en schattig haha..
Nogmaals ik moet ook echt niet na gaan denken wat ik er mee zou kunnen...
Heb hem in Portugal door veel kleding winkels gesleurd, met ook allemaal kinderkleertjes en dat vond hij allemaal leuk en schattig haha..
Nogmaals ik moet ook echt niet na gaan denken wat ik er mee zou kunnen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Spannend hoor, nog 12 dagen de pil ? Het is ook gewoon schattig al die kleine kleertjes en dan vooral die schattige jurkjes
Gast- Gast
O, hou op, alles wat klein is is leuk...Mama_van2 schreef:Spannend hoor, nog 12 dagen de pil ? Het is ook gewoon schattig al die kleine kleertjes en dan vooral die schattige jurkjes
Gast- Gast
Ja, dan is mijn strip op!
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuk !! Succes alvast en ja alle kleine kleertjes zijn zoooo leuk, ik heb van mezelf een shop verbod voor M.ara maar ik heb hem deze week alweer verbroken
Gast- Gast
mijn man zegt dat je niet echt korting in geld kunt krijgen maar het voornamelijk van de extra snufjes moet nemen. hij werkt overigens ook bij een dealer, wel een andere als seat!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Je vergeet er nog bij te zetten; in ons gevalTsjip schreef:_Donnaa schreef:En dat is niet helemaal waar.. Dat ligt er maar net aan welke auto`s je gaat vergelijken.. Standaard is het nog altijd rond de 20.000 ongeveer.. Daarbij moet je ook kijken naar de gebruiksjaren etc.Tsjip schreef:mozzarella schreef:Normaal loont een Diesel zich vanaf ca. 30.000 km per jaar pas...?
Ik breek even in: Maar het omslagpunt tussen benzine en diesel ligt al rond de 13.000 km.
Whaha ok! Ik wist niet dat t voor iedere auto anders was Dan zeg ik t anders: voor een Seat Leon uit 2006 ligt t omslagpunt bij 13.000 km.
Zoiets verschilt per persoon, want je vergelijkt het met de eerdere auto.. Als je benzine auto een zuipschuit is (bijv. zwaar, motorblok met behoorlijke inhoud) en je gaat dan naar een 1.2 TDI motor, dan ligt het omslagpunt waarschijnlijk nog veel lager.. Maar als je een zuinige, goedkope benzine auto hebt, dan ligt dat omslagpunt veel hoger..
Gast- Gast
mozzarella schreef:Normaal loont een Diesel zich vanaf ca. 30.000 km per jaar pas...?
Dit is echt niet meer zo hoor. Ik heb een VW Lupo, een diesel en ik rijd ongeveer 15.000-20.000 km per jaar. Het is toen berekend door onszelf EN de garage en op jaar basis kwam ik 500 euro - 1000 euro lager uit dan met een benzineauto.
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Mooie auto, maar zoals anderen ook al zeggen: kapitaalvernietiging. Zo'n auto is per dag 100 euro minder waard. Als je de showroom uit rijdt, is hij bij wijze van spreken al 5000 euro minder waard.
Beter koop je een tweedehands station met weinig op de teller die ongeveer 3 jaar oud is. Scheelt de helft, denk ik.
Beter koop je een tweedehands station met weinig op de teller die ongeveer 3 jaar oud is. Scheelt de helft, denk ik.
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?
» Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?
» Morgen auto ophalen :)
» Waar gaan jullie vanavond voetbal kijken?
» gaan jullie vaak bij je kindje kijken als hij/zij slaapt?
» Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?
» Morgen auto ophalen :)
» Waar gaan jullie vanavond voetbal kijken?
» gaan jullie vaak bij je kindje kijken als hij/zij slaapt?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: