Morgen auto ophalen :)
+5
Sweety
Suus
Winegum
Pannetoet
Marcellah89
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Morgen auto ophalen :)
Oeeh ik vind het zo spannend! Morgen mag ik eindelijk mijn auto ophalen die ik vorige week zaterdag heb gekocht! Anderhalve week wachten is zo lang!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Morgen auto ophalen :)
Een rode Fiat Punto uit 2000.
Echt blij mee want ik was al een tijdje op zoek naar zo'n auto bij mij in de buurt.
Eindelijk eentje gezien op internet, kom ik bij de garage aan is de autoverkoper net met andere mensen aan het onderhandelen over de auto. Ik al balen maar ik mocht wel gaan kijken bij de auto.
Komt de autoverkoper later bij me en vertelde dat hij hem nog niet verkocht had Ik gelijk een stuk vrolijker haha!
Echt blij mee want ik was al een tijdje op zoek naar zo'n auto bij mij in de buurt.
Eindelijk eentje gezien op internet, kom ik bij de garage aan is de autoverkoper net met andere mensen aan het onderhandelen over de auto. Ik al balen maar ik mocht wel gaan kijken bij de auto.
Komt de autoverkoper later bij me en vertelde dat hij hem nog niet verkocht had Ik gelijk een stuk vrolijker haha!
Marcellah89- Fluisteraar
Oei Punto...heb ik geen goede ervaringen mee maar die kwam ook uit '96
Gast- Gast
In welk opzicht heb je geen goede ervaring? Kun je me dat vertellen, kan ik er rekening mee houden!
Marcellah89- Fluisteraar
Spannendd!
Maar de ene auto is de andere niet... wij hebben een ford-ka en er zijn mensen die daar slechte ervaringen mee hebben maar wij zijn er heel tevreden over!
Maar de ene auto is de andere niet... wij hebben een ford-ka en er zijn mensen die daar slechte ervaringen mee hebben maar wij zijn er heel tevreden over!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat is ook zo. Het is altijd afwachten. Met een nieuwe auto kun je ook stil komen te staan!
Pff nog een paar uurtjes! Dan eindelijk rijden!
Pff nog een paar uurtjes! Dan eindelijk rijden!
Marcellah89- Fluisteraar
Heel veel rijplezier gewenst Altijd leuk een nieuwe auto!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Spannend! Veel plezier ermee
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Marcellah89 schreef:In welk opzicht heb je geen goede ervaring? Kun je me dat vertellen, kan ik er rekening mee houden!
Nou schijnbaar zijn de uitlaten een slecht punt van de punto's. Maar ik weet niet of dat ook van dat jaar is.
Mijn uitlaat is al in verschillende delen kapot geweest.
@Ik_zelf inderdaad de ene auto is de andere niet, maar ik hoorde dat van meerdere mensen (garages) dat dat een slecht tpunt is van de Punto
Gast- Gast
Heel veel plezier morgen!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb hem dan eindelijk!
Nouja woensdag al maar gisteren gelijk een stuk gereden naar mijn stage adres ongeveer 70 km en hij rijdt echt heerlijk!
Enige punt is dat ik de verwarming niet aan krijg.. heel vervelend.. hoop niet dat die kapot is!
Nouja woensdag al maar gisteren gelijk een stuk gereden naar mijn stage adres ongeveer 70 km en hij rijdt echt heerlijk!
Enige punt is dat ik de verwarming niet aan krijg.. heel vervelend.. hoop niet dat die kapot is!
Marcellah89- Fluisteraar
ik ben benieuwd hoe je auto een jaar later bevalt? Ik heb zojuis ook een punto uit 2000 gekocht mag hen volgende week ophalen.Marcellah89 schreef:Ik heb hem dan eindelijk!
Champagne- Prater
Punten : 1433
Succes met de punto's!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Thanks!!Ibbeltje schreef:Succes met de punto's!
Champagne- Prater
Marcellah89 schreef:Ik heb hem dan eindelijk!
De verwarming niet aan krijg??!
Heb je garantie?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Champagne schreef:ik ben benieuwd hoe je auto een jaar later bevalt? Ik heb zojuis ook een punto uit 2000 gekocht mag hen volgende week ophalen.Marcellah89 schreef:Ik heb hem dan eindelijk!
Ik heb sinds oktober een punto uit 2001, ben er super blij mee. Hij is lekker snel en slurpt niet al te veel. Binnenkort de apk keuring (bah), hopelijk komt daar niet teveel uit
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Marcellah89 schreef:Ik heb hem dan eindelijk!
Wordt de motor wel warm dan? Want dan kan er ook iets anders zijn..
Gast- Gast
Als je kachelmotor stuk is, heb je echt een probleem.
ExpressoB schreef:Als je kachelmotor stuk is, heb je echt een probleem.
Radiateur, koppakking.. Hoop niet dat het zulke geintjes zijn...
Gast- Gast
Yoyo schreef:ExpressoB schreef:Als je kachelmotor stuk is, heb je echt een probleem.
Daar zal ze nu meer dan een jaar later wel achter zijn denk ik
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz schreef:Yoyo schreef:ExpressoB schreef:Als je kachelmotor stuk is, heb je echt een probleem.
Daar zal ze nu meer dan een jaar later wel achter zijn denk ik
Ik zie niet dat het jaar oud is? Ik zie alleen plaatsingsdatum 28 januari. Dat kan ook dit jaar zijn..
Gast- Gast
Huh! Inderdaad, zie staan 2011...
Weird..
Weird..
Haha, ik heb het topic omhoog geplaatst omdat ik benieuwd was hoe de auto een jaar later bevalt. Krijg zelf morgen een punto uit 2000 vandaar.
Champagne- Prater
goed om te horen dat je tevreden bent! Volgens mij is dat hetzelfde model als bouwjaar 2000? Heb jij de originele radio er nog inzetten? En wat voor motor heb jij?Liz schreef:Champagne schreef:ik ben benieuwd hoe je auto een jaar later bevalt? Ik heb zojuis ook een punto uit 2000 gekocht mag hen volgende week ophalen.Marcellah89 schreef:Ik heb hem dan eindelijk!
Ik heb sinds oktober een punto uit 2001, ben er super blij mee. Hij is lekker snel en slurpt niet al te veel. Binnenkort de apk keuring (bah), hopelijk komt daar niet teveel uit
Champagne- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Morgen gaan we voor de nieuwe auto kijken
» Goede morgen deze morgen!!
» Ophalen van schiphol
» Mediamarkt ophalen in de winkel
» Snuiten of ophalen, wat is beter?
» Goede morgen deze morgen!!