Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo'n erge hoofdpijn

+3
MADDIE
Moezie
SleepingBeauty
7 plaatsers

Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  SleepingBeauty zo 1 mei 2011 - 22:51

Pff gister al...toen heb ik wel rustig aan gedaan en het maximale aan pcm geslikt maar helpt voor geen meter..
Vandaag wordt ik wakker met zo'n zwaar gevoel in mijn hoofd, net of mijn hoofd op slot staat! Ben er ook een beetje misselijk bij...

Zoumoeten werken vandaag maar dat zag ik echt niet zitten, voelt wel een beetje stom om te zeggen dat je zo'n hoofdpijn hebt om je ziek te melden, maar er helpt gewoon ff niks tegen...
En zou moeten werken op een vreemde afdeling in het zeikenhuis als verpleegkundige en dat zag ik echt niet goed komen..


Bah!
iemand nog tips wat ik kan doen tegen de hoofdpijn?
Slapen heb ik al zoveel gedaan...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Moezie zo 1 mei 2011 - 22:52

Ik wou al zeggen slapen.. Maar dat heb je al gedaan..
Dan zou ik het verder niet weten.. wel wil ik je beterschap wensen!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:52

Veel water drinken wil nog weleens helpen!

Is het geen allergie? Ik krijg van hooikoorts ook altijd een raar hoofd, naast de gewone klachten.

Edit: Als de spieren in je nek vast zitten kan dat ook hoofdpijn geven. Ik doe dan een vochtige handdoek in de magnetron en leg die een tijdje in mijn nek om mijn spieren wat te ontspannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  SleepingBeauty zo 1 mei 2011 - 23:00

Ik ben voor zover ik weet niet allergisch...
Ga het eens proberen goed te drinken vandaag...

Belde die dame van het werk net, ja heb je wel wat ingenomen voro de hoofdpijn, heb jeh et wel geprobeerd...
Nouja hun goed recht natuurlijk, maar baal er zelf al van dat ik nu thuis moet blijven...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 23:04

SleepingBeauty schreef:
Belde die dame van het werk net, ja heb je wel wat ingenomen voro de hoofdpijn, heb jeh et wel geprobeerd...
Nouja hun goed recht natuurlijk, maar baal er zelf al van dat ik nu thuis moet blijven...
Vervelend zijn dat soort reacties altijd he?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  SleepingBeauty zo 1 mei 2011 - 23:08

ProudMama schreef:
SleepingBeauty schreef:
Belde die dame van het werk net, ja heb je wel wat ingenomen voro de hoofdpijn, heb jeh et wel geprobeerd...
Nouja hun goed recht natuurlijk, maar baal er zelf al van dat ik nu thuis moet blijven...
Vervelend zijn dat soort reacties altijd he?!

Ja, je gaat nog aan jezelf twijfelen..terwijl ikvanmorgen al vrij snel besloot om niet te gaan...
DAt is voor mij wel uitzonderlijk...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Moezie zo 1 mei 2011 - 23:09

Ik heb vaker last van migraine.. Gelukkig snappen ze dat op mijn werk.. Maar dat is op een andere plaats anders geweest, Kon ik gaan werken.. Ook al hong ik meer dan de halve dag boven de wc Mad
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  SleepingBeauty ma 2 mei 2011 - 1:05

@ loontjes power; oow vreselijk lijkt me dat! Gelukkig deden ze niet zo moeilijk bij mij...
ik ben ook praktisch nooit ziek.

Ben soms ook wel eens bang dat het een vorm van migraine is, omdat ik wel vaker heftige hoofdpijn/misselijkheid heb.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Moezie ma 2 mei 2011 - 1:10

Je kunt er ook eens mee naar de dokter.. Ik heb toen ook eens pilletjes gehad maar die hielpen niet!
Nu ga ik gewoon naar bed als het tenminste kan!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:13

Als ik migraine heb pak ik een Saridon, ga ik in bed liggen met de gordijnen dicht en leg ik een koud en nat washandje op m'n voorhoofd. Meestal is het dan binnen 1,5 uur over. Als ik echt een goede migaine aanval heb ga ik echt no way niet werken want dan hebben ze toch niks aan me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  MADDIE ma 2 mei 2011 - 4:48

Ik heb hier ook een tijd veel last van gehad. Bij mij had het toen met de pil te maken. Had al eerst medicijnen tegen migraine geprobeerd maar dat hielp niet.
Op een gegeven moment merkte ik dat ik gewoon haast de klok gelijk kon zetten op wanneer ik de hoofdpijn had. 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld was.
Dus er zijn veel oorzaken. Ik had ook altijd een maskertje dat in de vriezer en koelkast kan. Werkt ook wel even verfrissend, maar helaas tijdelijk. Mijn enige advies is je zo rustig mogelijk houden. :-S
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Lejow ma 2 mei 2011 - 4:49

MADDIE schreef:Ik heb hier ook een tijd veel last van gehad. Bij mij had het toen met de pil te maken. Had al eerst medicijnen tegen migraine geprobeerd maar dat hielp niet.
Op een gegeven moment merkte ik dat ik gewoon haast de klok gelijk kon zetten op wanneer ik de hoofdpijn had. 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld was.
Dus er zijn veel oorzaken. Ik had ook altijd een maskertje dat in de vriezer en koelkast kan. Werkt ook wel even verfrissend, maar helaas tijdelijk. Mijn enige advies is je zo rustig mogelijk houden. :-S

Ja klopt, ik had NOOIT hoofdpijn, tot ik de leveron/ gesterol (ofzoiets) pil slikte. Toen was het elke maand raak!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Raindrop ma 2 mei 2011 - 5:49

Ik heb de laatste tijd ook telkens een aantal dagen achter elkaar hoofdpijn.
Zo had/heb ik vandaag ook voor de derde dag hoofdpijn. Heel erg irritant.
Ik wil sowieso naar de dokter gaan om te laten nakijken of het geen allergie is.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:07

ProudMama schreef:
SleepingBeauty schreef:
Belde die dame van het werk net, ja heb je wel wat ingenomen voro de hoofdpijn, heb jeh et wel geprobeerd...
Nouja hun goed recht natuurlijk, maar baal er zelf al van dat ik nu thuis moet blijven...
Vervelend zijn dat soort reacties altijd he?!

Ja, dat vind ik ook. Alsof je voor je lol ziek in bed gaat liggen en afbelt... "Nee hoor, ik neem geen pijnstillers, en ik heb ook geen moeite gedaan om naar het werk te komen" laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Linnie1985 ma 2 mei 2011 - 9:10

Ik heb pas geledne gelezen dat muntthee goed tegen hoofdpijn helpt. Heb zelf ook wel eens hoofdpijn (soms ook migraine hoofdpijn) en heb het een keer genomen en bij mij hielp het goed (bij gewone hoofdpijn dan he). Misschien kan je het eens proberen?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 18:03

Ik vind het wel altijd apart om te zien dat iemand met hele erge hoofdpijn z'n werk afbelt, maar ondertussen wel gewoon een topic opent op het forum en daar regelmatig in reageert. Als ik flink hoofdpijn heb, zie je mij echt niet meer achter de computer, omdat dat gewoonweg niet gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  SleepingBeauty ma 2 mei 2011 - 18:05

Snowflake schreef:Ik heb de laatste tijd ook telkens een aantal dagen achter elkaar hoofdpijn.
Zo had/heb ik vandaag ook voor de derde dag hoofdpijn. Heel erg irritant.
Ik wil sowieso naar de dokter gaan om te laten nakijken of het geen allergie is.

Jah, zou ik misschien ook eens moeten doen...
maar dat vind ik ook zo stom...sta ja daar; Ja dokter ik heb soms hoofdpijn...dokter; Ja ik ook wel eens..
Sorry ik ga niet zo snel naar een dokter en kan er ook zo tegenop zien.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  SleepingBeauty ma 2 mei 2011 - 18:10

Tussendoor lag ik in m'n bed of op de bank...Af en toe ff naar buiten..
Ik was benieuwd of er iemand wat had wat ik er tegen kon doen...
En de ergste klap was gisteren(avond) en 's ochtends wat na de middag wat beter werd...
En ik werk als verpleegkudnige dus vind wel dat ik verantwoordelijk aan het werk moet kunnen gaan,
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  TukTuk ma 2 mei 2011 - 18:28

Vergeet-me-nietje schreef:Ik vind het wel altijd apart om te zien dat iemand met hele erge hoofdpijn z'n werk afbelt, maar ondertussen wel gewoon een topic opent op het forum en daar regelmatig in reageert. Als ik flink hoofdpijn heb, zie je mij echt niet meer achter de computer, omdat dat gewoonweg niet gaat.

Ergens snap ik die reactie wel, maar als ik even voor mijzelf spreek. Als ik enorme hoofdpijn heb, kan ik dat beter verdragen als ik in mijn bed lig, en eventueel de laptop er bij ook voor de afleiding, als dat ik rond moet lopen, echt bezig moet zijn.
Want alleen maar in je bed liggen en constant met die hoofdpijn bezig zijn werkt ook niet, dan kan ik beter even de tv zachtjes aan zetten of de laptop er bij, dan helemaal niks doen. Maar dan is bijvoorbeeld opstaan voor de wc al een hele opgave, omdat mijn hoofd dan enorm gaat bonken en tollen.
Maar ik heb dan ook geen migraine, tenminste, nooit officieel vast gesteld.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n erge hoofdpijn Empty Re: Zo'n erge hoofdpijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum