Hoofdpijn
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoofdpijn
Ik heb sinds enkele dagen (nu iets van 4 dagen) dat ik s'ochtends wakker wordt met barstende hoofdpijn. Maar als ik even later mijn bed uitga, is het helemaal weg.
Ik ben al eens voor erge hoofdpijn naar de dokter geweest en daar is uit gebleken dat ik een liche vorm van migraine heb en pillen voor gekregen.
Ook ben ik eind december gestopt met de pil en sindsdien (op een zeldzame enkele keer) heb ik geen migraine meer...
Ik word echt een beetje gek van die ochtendhoofdpijn, iemand een idee wat het kan zijn?
Ik ben al eens voor erge hoofdpijn naar de dokter geweest en daar is uit gebleken dat ik een liche vorm van migraine heb en pillen voor gekregen.
Ook ben ik eind december gestopt met de pil en sindsdien (op een zeldzame enkele keer) heb ik geen migraine meer...
Ik word echt een beetje gek van die ochtendhoofdpijn, iemand een idee wat het kan zijn?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoofdpijn
Heb je wel een raampje open in je slaapkamer? Drink je misschien veel voordat je naar bed gaat?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb het ook de laatste dagen, bij mij komt het uit mijn nek, ik lig verkeerd. Als ik opsta is het bij mij ook weg.
Gast- Gast
Gigi_ schreef:Heb je wel een raampje open in je slaapkamer? Drink je misschien veel voordat je naar bed gaat?
hij staat altijd open zoiezo altijd op een kiertje. Ik drink altijd nog wat voor ik naar bed ga.
Iig bedankt voor het meedenken :-)
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Nieuwe kussen? Ik heb het ook gehad en nou ik een nieuwe kussen heb is het weg...
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Je slaapkamer overdag goed ventileren, je kussen kan aan vervanging toe zijn, je niet al te warm aankleden in bed. Het kunnen zo veel dingen zijn maar je kan ook te vast slapen of stress hebben waar je s'avonds over loopt te malen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: