Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pff, hoofdpijn.

+3
silly-one
Fairlight
Sugarfall
7 plaatsers

Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Pff, hoofdpijn.

Bericht  Sugarfall di 11 jan 2011 - 22:47

Ik forum nu via mijn telefoon dus excuus als de opmaak vreselijk is Wink Maar, ik heb dus al 3 dagen achter elkaar echt barstende hoofdpijn, soms zo erg dat ik er bijna van moet overgeven. Ik heb ook weleens last van migraine maar dat is na een nacht slapen weer over en hier sta ik ook weer mee op! Al voelt het wel een beetje hetzelfde. Iemand een tip hiervoor? Pijnstillers heb ik er al veel van genomen en helpt niets! Ik word er gek van!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Fairlight di 11 jan 2011 - 22:48

Ik zou even de huisarts bellen.. Enne, misschien moet je alle apparaten even vermijden, dat helpt bij mij altijd wel. Gewoon lekker op de bank/bed met een boek of tijdschrift.
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  silly-one di 11 jan 2011 - 22:49

Ik neem dan 2 ibropufen van 200 mg en ga in mijn bed liggen. Alles dicht zorgen dat ik geen licht of geluid hoor en doe mijn ogen dicht. Vaak merk ik dat het werk en dat ik na een paar uur weer fitter ben.

Het gaan slapen met hoofdpijn en het opstaan met hoofdpijn herken ik ook. Als het gaat dan ga ik die dag ook in bed liggen met alles dicht.

Beterschap
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 22:49

Ik zou ook even de huisarts bellen, zeker omdat je al bekend bent met migraine. Heb je 24 uur per dag last? Of komt het en gaat het weer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Jeanette di 11 jan 2011 - 22:58

De huisarts bellen idd. Aangezien je al vaker last van migraine hebt/had, zou ik zeker even langs gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Sugarfall di 11 jan 2011 - 23:11

Ik zal inderdaad even bellen voor een afspraak. Ik heb twee weken geleden ook griep gehad dus misschien heeft het daar iets mee te maken? Mijn verkoudheid is eigenlijk nooit echt helemaal weggegaan. Rolling Eyes

Darcy, als ik migraine heb dan begint dat meestal om 15.00/16.00 en dan totdat ik naar bed ga, maar dit is zondag rond dezelfde tijd begonnen en gewoon helemaal niet meer weggegaan. Wel als ik Ibuprofen neem, voor twee uurtjes misschien, maar daarna komt het gewoon weer even hard terug..

Ik ga straks naar huis en dan inderdaad even lekker op bed liggen zonder straling en licht erbij Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 23:13

Beterschap! En wat de rest ook zegt: telefoon weg, tv uit en lekker boekje lezen met een kop thee erbij. En veel slapen. Als dat lukt tenminste..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Sterre di 11 jan 2011 - 23:15

Zit het aan één kant van je hoofd? Ik ben ook bekend met migraine, maar soms heb ik een aanval die totaal afwijkt van de aanvallen die ik ken. Zo had ik laatst ook ongeveer wat jij beschrijft. Normaal zit mijn migraine op 1 specifieke plek, maar nu zat het dus aan de andere kant en hoewel het wel drukte op mijn evenwichtsorgaan was ik niet zo misselijk als normaal.

Uiteindelijk heb ik (in overleg met mijn huisarts) in 2 dagen tijd 3x een triptan geslikt, en toen ging het EINDELIJK weg. Ik zou ook even bellen met je huisarts en misschien om medicatie vragen, bij mij werkt Maxalt meestal goed.

Succes en beterschap!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Sugarfall di 11 jan 2011 - 23:23

Sterre schreef:Zit het aan één kant van je hoofd? Ik ben ook bekend met migraine, maar soms heb ik een aanval die totaal afwijkt van de aanvallen die ik ken. Zo had ik laatst ook ongeveer wat jij beschrijft. Normaal zit mijn migraine op 1 specifieke plek, maar nu zat het dus aan de andere kant en hoewel het wel drukte op mijn evenwichtsorgaan was ik niet zo misselijk als normaal.

Uiteindelijk heb ik (in overleg met mijn huisarts) in 2 dagen tijd 3x een triptan geslikt, en toen ging het EINDELIJK weg. Ik zou ook even bellen met je huisarts en misschien om medicatie vragen, bij mij werkt Maxalt meestal goed.

Succes en beterschap!

Ja, het zit inderdaad aan een kant van mijn hoofd. Gisteren zat het links, naast mijn oog, echt zo'n kloppend gevoel op je slaap zeg maar, en nu zit het aan de rechterkant. Schiet lekker op dus haha. Kun je Maxalt ook zelf kopen bij de apotheek of moet dat echt op recept?

Ik hoop echt dat ik er iets voor krijg, dit is zooo niet fijn!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:24

Het kan bijv ook voorhoofdsholteontsteking zijn of iets dergelijks, of gewoon nog een nasleep van je verkoudheid smile Dus idd, gewoon even bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Mysterious vr 14 jan 2011 - 2:22

Heb je al paracetamol zetpillen geprobeerd? Die helpen bij mij ook nog wel eens. Kun je gewoon bij de drogist halen. Gaat natuurlijk via de andere kant dus wordt ook weer anders opgenomen dus de kans zit er in dat dit wel werkt.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 4:16

Maxalt en andere triptanen zijn niet zonder recept te halen.
dus ik zou toch even de HA bellen! Ik heb dat uiteindelijk ook gedaan toen al ruim 24u hoofdpijn had die niet weg ging. Van de HA kreeg ik toen paracetamol met codeïne want uiteindelijk wel hielp!
Dus zeker naar de HA gaan! Of iig even bellen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 4:19

wolletjes schreef:Maxalt en andere triptanen zijn niet zonder recept te halen.
dus ik zou toch even de HA bellen! Ik heb dat uiteindelijk ook gedaan toen al ruim 24u hoofdpijn had die niet weg ging. Van de HA kreeg ik toen paracetamol met codeïne want uiteindelijk wel hielp!
Dus zeker naar de HA gaan! Of iig even bellen!

Die kun je ook gewoon bij de drogist krijgen; die werken wel goed inderdaad, maar bij mij met hoofdpijn/migraine helpt alleen Maxalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 4:26

Isabella schreef:
wolletjes schreef:Maxalt en andere triptanen zijn niet zonder recept te halen.
dus ik zou toch even de HA bellen! Ik heb dat uiteindelijk ook gedaan toen al ruim 24u hoofdpijn had die niet weg ging. Van de HA kreeg ik toen paracetamol met codeïne want uiteindelijk wel hielp!
Dus zeker naar de HA gaan! Of iig even bellen!

Die kun je ook gewoon bij de drogist krijgen; die werken wel goed inderdaad, maar bij mij met hoofdpijn/migraine helpt alleen Maxalt.

Bedoel jij niet met coffeine? Codeine is normaal gesproken alleen op recept verkrijgbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Sugarfall vr 14 jan 2011 - 7:23

Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest maar ik heb nergens een ontsteking waardoor het zou kunnen komen, hij vond het ook nogal vreemd omdat het gewoon zo ineens is gekomen en niet meer is weggegaan. Het was vanochtend echt erg, kon het bed bijna niet eens uitkomen, ik heb dit nog nooit zo gehad en vind het zo vreemd! Ik moest de huisarts volgende week weer bellen mocht het nog niet weg zijn. Misschien dan eens naar Maxalt vragen! Ik heb vandaag 800mg Ibuprofen op en dan gaat het wel maar ik maak me toch wel een beetje zorgen eigenlijk, vind het gewoon echt vreemd. Rolling Eyes

Ik zat alleen wel te denken dat ik misschien ook mijn nek weer eens moet laten ''kraken'', de laatste tijd voelde dat een beetje stijf en twee jaar geleden heb ik dat ook gedaan toen ik steeds terugkerende hoofdpijn had.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 7:26

En hielp dat toen bij jou Sugarfall, dat je 'm hebt laten kraken? Ik heb zelf ook vaak hoofdpijn (geen migraine gelukkig) want voglens mij komt omdat ik mijn spieren (in mijn nek) teveel aanspan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Sugarfall vr 14 jan 2011 - 7:31

Ja, dat hielp toen wel :-) Ik heb het trouwens niet laten kraken door een chiropractor (wel een keer gedaan maar dat deed zo'n pijn, nooit meer) maar gewoon bij de fysio. Toen het gebeurd was was het echt een opluchting! Alsof je bloed veel vrijer kan stromen, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar het hielp in ieder geval wel tegen de hoofdpijn ja!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff, hoofdpijn. Empty Re: Pff, hoofdpijn.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum