Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plotseling erge rugpijn

2 plaatsers

Ga naar beneden

Plotseling erge rugpijn Empty Plotseling erge rugpijn

Bericht  Elliot vr 14 dec 2012 - 3:17

Ik heb sinds gisterochtend opeens heel erge rugpijn, in mijn onderrug. Ik merkte het gisterochtend al toen ik klaar was met douchen; ik wilde mijn hoofd voorover doen om mijn haar in een handdoek te wikkelen maar ik kon helemaal niet voorover bukken van de pijn. Omdat ik de hele dag op kantoor zit wordt het eigenlijk alleen maar erger, ik kan inmiddels al niet eens meer gewoon zitten zonder pijn. Als ik loop straalt de pijn ook uit naar mijn bovenbenen.
Heeft iemand hier tips voor een goede zithouding achter de computer? Of andere tips tegen rugpijn? Het enige dat nu wel fijn voelt ter verlichting is mijn hele lichaam achterover overstrekken zegmaar. Dan heb ik nergens last van.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Plotseling erge rugpijn Empty Re: Plotseling erge rugpijn

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 3:33

Zorg dat je goed rechtop zit met je voeten op de grond (dus niet met de benen over elkaar geslagen zitten!) en veel heen en weer loopt, anders wordt je rug alleen maar stijver.

Thuis misschien even een lekkere warme douche (of bad als je er één hebt!) Verder blijven bewegen. Hopelijk gaat het gauw weer over!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plotseling erge rugpijn Empty Re: Plotseling erge rugpijn

Bericht  Minx vr 14 dec 2012 - 3:47

Zoveel mogelijk in beweging blijven en het mooiste is lopen en liggen afwisselen. In ieder geval veel bewegen. Eventueel een pijnstiller nemen hopelijk zakt het snel af smile probeer in ieder geval zo ontspannen mogelijk te blijven lopen. Recht op zitten en niet op de bank gaan hangen oid,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plotseling erge rugpijn Empty Re: Plotseling erge rugpijn

Bericht  Elliot vr 14 dec 2012 - 4:06

Bedankt voor de tips! Ik heb helaas geen bad, maar een lekkere douche kan ik wel gebruiken. Ik kan ook even bij m'n moeder langs om in bad te gaan evt.

Op dit moment baal ik wel dat wij zo'n echte hangbank hebben, er is bijna niet normaal op te zitten. Maar gelukkig hebben we wel goede eetstoelen, daar kan ik wel lekker rechtop op zitten smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Plotseling erge rugpijn Empty Re: Plotseling erge rugpijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum