Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Beachgirl zo 1 mei 2011 - 9:00

Ik zoek een kleine combimagnetron! (geen inbouw)

Ik woon alleen, en heb een klein keukentje, maar ik mis toch wel heel erg een magnetron. Heb nu zo'n klein mini oventje waar net 2 pistoletjes in kunnen, maar die begint gammel te worden, en werkt niet echt geweldig.

Ik zoek dus een kleine combimagnetron, omdat ik niet veel plek heb. Hij komt dan namelijk op mijn koelkast te staan, en als ik hem ga gebruiken zet ik hem op mijn vrije 40cm aanrecht. Veel combi magnetrons hebben zo'n grote toeter aan de achterkant, en zijn nogal zwaar. Dat is voor mij niet zo handig.

Heeft iemand van jullie zelf een kleine combimagnetron? Of heeft iemand tips wat betreft merken die kleinere combimagnetrons verkopen?

Heb al in verschillende winkels gekeken, maar die hebben niet veel aanbod, of alleen grote modellen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 9:02

Onze magnetron staat sowieso op de koelkast, ook als we 'm gebruiken. Werkt prima Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Beachgirl zo 1 mei 2011 - 9:04

Maple schreef:Onze magnetron staat sowieso op de koelkast, ook als we 'm gebruiken. Werkt prima Wink

Ik heb helaas geen stopcontact meer vrij in mijn koelkastregio... dus vandaar dat ik em dan even op m'n aanrecht zet.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 9:06

Onze magnetron zit overigens op een verlengsnoer Wink Misschien een tip? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Beachgirl zo 1 mei 2011 - 9:10

Maple schreef:Onze magnetron zit overigens op een verlengsnoer Wink Misschien een tip? Laughing

Dan nog... is mijn koelkast erg hoog. Kan ik zelf met mijn 163 niet in de magnetron kijken als ie aanstaat.

Maargoed... ben op zoek naar een kleine combimagnetron, niet naar redenen waarom ik hem op mijn koelkast zou moeten laten staan tijdens gebruiken Wink
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 9:12

Hahahha, kom ik wéér met een weerwoord hoor! Onze koelkast is ook 1,80 hoog en ik ben 1,64, maar gaat prima. En als ik er even niet bij kan, pak ik even het opstapje, staat ook in de keuken Wink

Zal nu ophouden met het laatste woord hebben :P Ik weet eigenlijk niet of er wel kleine magnetrons bestaan... Heb je niet een stuk kale muur over in de keuken? Dan kun je daar een plank of een magnetronstandaard monteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Beachgirl zo 1 mei 2011 - 9:15

Maple schreef:Hahahha, kom ik wéér met een weerwoord hoor! Onze koelkast is ook 1,80 hoog en ik ben 1,64, maar gaat prima. En als ik er even niet bij kan, pak ik even het opstapje, staat ook in de keuken Wink

Zal nu ophouden met het laatste woord hebben :P Ik weet eigenlijk niet of er wel kleine magnetrons bestaan... Heb je niet een stuk kale muur over in de keuken? Dan kun je daar een plank of een magnetronstandaard monteren.

Whaha

Nee ik heb een particulier huurhuisje en mag niks boren o.i.d. dus helaas... Mijn keukentje is daar ook te smal voor, om nog een plank op te hangen. En op mijn koelkast staan nog meer spullen, dus vandaar dat ik een kleintje zoek Wink
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 9:17

Oké, daar houdt de gelijkenis met mij op, ik heb geen weerwoorden meer Laughing

Maar kijk eens op de site van de Media Markt, BCC, kieskeurig? Die sites bekijk ik altijd als ik me oriënteer voor electrisch apparatuur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  PapillonRose zo 1 mei 2011 - 9:26

Ik heb een kleintje.. Hij is van het merk Everglades en heb 'm bijna een half jaar terug gekocht bij Kijkshop.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Beachgirl zo 1 mei 2011 - 9:27

PapillonRose schreef:Ik heb een kleintje.. Hij is van het merk Everglades en heb 'm bijna een half jaar terug gekocht bij Kijkshop.

Ook een combi??

Valt me op dat er wel veel kleine magnetrons te koop zijn... maar combi's zijn vaak meteen een stuk groter! (logisch ook)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  PapillonRose zo 1 mei 2011 - 9:48

Ja, het is een combi! Mijn vorige ging stuk en omdat ik voor de flesvoeding er wel eentje nodig had heb ik een nieuwe gekocht. Ben na lang twijfelen toch weer voor een combi gegaan omdat ik de ovenstand regelmatig gebruik. Vergeleken met mijn vorige vind ik dit echt een kleintje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Beachgirl zo 1 mei 2011 - 9:53

PapillonRose schreef:Ja, het is een combi! Mijn vorige ging stuk en omdat ik voor de flesvoeding er wel eentje nodig had heb ik een nieuwe gekocht. Ben na lang twijfelen toch weer voor een combi gegaan omdat ik de ovenstand regelmatig gebruik. Vergeleken met mijn vorige vind ik dit echt een kleintje.

Ik zie hem staan op de site van Kijkshop. Bedankt voor je tip!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Atelier Madame zo 1 mei 2011 - 23:30

Ik dacht dat Blokker wel vaak van die kleintjes heeft staan.. die hebben iig ook die kleine oventjes@
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Atelier Madame zo 1 mei 2011 - 23:33

bol.com verkoopt sinds kort trouwens ook combimagnetrons!
deze bijv?
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/severin-magnetron-mw9678/9000000011035816/index.html#product_specifications
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Beachgirl ma 2 mei 2011 - 5:41

Atelier Madame schreef:Ik dacht dat Blokker wel vaak van die kleintjes heeft staan.. die hebben iig ook die kleine oventjes@

Ja klopt, ik heb zo'n snackoventje van Tomado... maar dat is nogal goedkope troep smile

Zal eens kijken op bol.com. Die van die link van jou is ook wel een mooie!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Beachgirl vr 6 mei 2011 - 7:56

@PapillionRose: K ga morgen even kijken bij de kijkshop, k hoop dat ze hem hebben!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips? Empty Re: Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum