combi magnetron
+5
Tiana
Antibes
Esperanza
Rebecca
Fayebella
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
combi magnetron
Welk merk combi magnetron hebben jullie? En vinden jullie hem fijn? Zit er een hete luchtoven in?
De mijne is nu stuk gegaan en ik bak regelmatig, dus de oven vind ik belangrijker dan de magnetron. Ik vind het dus wel fijn dat als een cake een uur moet bakken hij ook gaar is en niet dat ik na 1,5 uur nog met een niet gare cake zit.
De mijne is nu stuk gegaan en ik bak regelmatig, dus de oven vind ik belangrijker dan de magnetron. Ik vind het dus wel fijn dat als een cake een uur moet bakken hij ook gaar is en niet dat ik na 1,5 uur nog met een niet gare cake zit.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: combi magnetron
Wij hebben een Whirlpool, met hete luchtoven, ik vind 'm fijn! Ik bak veel taarten en dat gaat prima, wel merk ik dat als ik de hete lucht te hoog zet dat het te hard gaat, dus ik gebruik meestal een lagere stand, waardoor het wel wat langer duurt.
Bedankt voor je reactie. Ik heb al van meerderen gehoord dat Whirlpool fijn is.
Fayebella- Prater
Ik heb deze van Sharp. Is echt een hele fijne. De oven is ook erg goed. In het begin had ik regelmatig dat iets aanbrandde omdat ik zo gewend was aan de oven in m'n studentenhuis waar alles op het hoogst aantal graden moest en ook nog een keer zo lang dan op de verpakking stond
Ik vind deze echt een aanrader!
Ik vind deze echt een aanrader!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Sharp inderdaad. Mijne is al bijna 6 jaar een hit en doet het nog altijd perfect.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb er een van Etna, werd me aangeraden in de witgoedwinkel. En ik ben er blij mee, blijkt inderdaad een goed merk te zijn!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik heb een vergelijkbare Sharp en ben er wel tevreden over. Hij bakt iets minder goed dan de inbouw-oven in mijn vorige huis (zonder magnetronfunctie), maar dat is ook een beetje feeling ervoor krijgen. Heb nog weinig baksels erin gemaakt, dus dat is meer wennen denk ik. Ovenschotels gaan wel perfect.
Vind de bediening wel vrij ingewikkeld. Haat het lezen van gebruiksaanwijzingen, dus van de helft van de knoppen heb ik geen flauw idee wat ze doen.
Vind de bediening wel vrij ingewikkeld. Haat het lezen van gebruiksaanwijzingen, dus van de helft van de knoppen heb ik geen flauw idee wat ze doen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Whirlpool met hetelucht. Hier net als Highway zet ik 'm soms wat lager. Maar dat is ook gewoon uitproberen. Het meeste kan wel op de aangegeven stand, maar cakes bak ik wat lager.
Ook vind ik het prettiger om er altijd 2 eieren extra in te doen bij cake. Anders wordt het niet zo luchtig vind ik
Hij gaat al ruim 6 jaar mee. Zonder problemen.
Ook vind ik het prettiger om er altijd 2 eieren extra in te doen bij cake. Anders wordt het niet zo luchtig vind ik
Hij gaat al ruim 6 jaar mee. Zonder problemen.
Gast- Gast
Ook ik heb een Whirpool. Met hetelucht en grill. Hartstikke fijn!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Het is een Whirlpool geworden.
Bedankt voor de reacties.
Bedankt voor de reacties.
Fayebella- Prater
Wij hebben ook Whirpool, erg blij mee!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij hebben een ingebouwde van Whirlpool, ook met heteluchtoven. Erg tevreden!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Combi magnetron?
» Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?
» Foutje met m'n magnetron
» cakemix uit de magnetron
» Koken met alleen een magnetron...
» Kleine (combi)magnetron gezocht... iemand tips?
» Foutje met m'n magnetron
» cakemix uit de magnetron
» Koken met alleen een magnetron...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: