Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  *Bloempje* di 14 mei 2013 - 3:26

Ik heb een heerlijk recept gevonden voor Pizza Calzone (dubbelgeklapte pizza), maar betwijfel of dat kan in ons oventje. We hebben een combi-oventje met grillfunctie en magnetron-stand.
Afbakbroodjes, lasagne en ovenschotels gaan prima, zelfgemaakte danerol-croissants ook nog best oke.

Iets als dit nooit uitgeprobeerd, taarten/cake ook nog niet dus weet niet zo goed of ik het aandurf...

Zou ie het aankunnen denken jullie...iemand ervaring?
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Re: Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  Marin di 14 mei 2013 - 3:43

Als je een gewone ovenstand hebt (dus niet grill of magnetron) dan kan dat wel. En het moet natuurlijk groot genoeg zijn voor de pizza :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Re: Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  *Bloempje* di 14 mei 2013 - 4:18

Hmm...dan ben ik bang dat dit 'm niet gaat worden Sad Gewone oven stand zit er namelijk niet op...

Bedacht me net dat ik hetzelfde recept ook kan maken maar dan voor in een pitabroodje, beetje zelfde idee smile

Dankjewel voor het meedenken!
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Re: Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  Marin di 14 mei 2013 - 4:29

Op welke stand bak je de croissantjes en lasagne enzo dan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Re: Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  *Bloempje* di 14 mei 2013 - 4:45

Het is geen grill/magnetron met echt verschillende standen... Zitten maar 2 knopjes op voor grill of magnetron en verder een keuzemenu wat gaat over vlees en groente en ontdooien.

Croissantjes en lasagne gaat op de grillstand.

Dit ding heb ik helaas niet uitgezocht...stond al bij m/n vriend in huis toen ik hier kwam wonen. Wil ergens ook wel een andere die wat meer kan, maar nu even geen geld voor.
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Re: Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  Linda di 14 mei 2013 - 5:21

Ik ben benieuwd naar je receptje! smile

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Re: Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  Rovine di 14 mei 2013 - 6:39

Als student had ik zo'n mini-toaster-oventje. Een hele kant-en-klaar-pizza paste daar niet in, calzone wel. Dat ging altijd wel prima.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Re: Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  *Bloempje* di 14 mei 2013 - 22:28

Linda schreef:Ik ben benieuwd naar je receptje! smile

Het recept komt uit het Zomerslank-boek van Sonja Bakker smile Waag een poging tot een paar kilootjes minder en dit staat voor zaterdag op het menu...
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Re: Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  *Bloempje* di 14 mei 2013 - 22:29

Rovine schreef:Als student had ik zo'n mini-toaster-oventje. Een hele kant-en-klaar-pizza paste daar niet in, calzone wel. Dat ging altijd wel prima.

Oke dan! was die calzone dan al kant en klaar of maakte je 'm ook wel eens zelf?
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring? Empty Re: Pizza Calozone bakken in combi-oventje, iemand ervaring?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum