Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Mijn vriend vind wel veel lekker, maar hij is een man van écht vlees, dus geen kipburgers of zulk soort dingen. En hij houdt niet zo van mie/bami/e.d dan heeft hij het idee dat het niet genoeg vult.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Maar halen jullie ook alles eraf? Die witten dingen en dat bebloede en zo?
JA! Brrr, ik vind dat zooooo goor, die halve kip verdwijnt hier in de vullis hahahahaha.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Mijn vriend vind wel veel lekker, maar hij is een man van écht vlees, dus geen kipburgers of zulk soort dingen. En hij houdt niet zo van mie/bami/e.d dan heeft hij het idee dat het niet genoeg vult.
Mijn vriend vind niks aan groenten.. Ook als er een beetje meer dan normaal in de macaronie ofzo zit dan zit die al te plukken
Wokken doet die ook niet aan hmmz
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Groenten maak ik hem ook niet echt heel blij mee. Als we sla erbij hebben en ik doe er dressing bij vind hij het standaard naar bedorven kiwi smaken
ik koop altijd kip bij de aldi die liggen in de vriezen en zitten in een zak, en die zijn altijd heel mooi schoon zonder bloed en witte stukken
donaa ik hoop dat jij snel een huisje hebt
Ik ben net bij de huisarts geweest heb 5 hechtingen in mn arm
donaa ik hoop dat jij snel een huisje hebt
Ik ben net bij de huisarts geweest heb 5 hechtingen in mn arm
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Das een goede tip Paris dankjewel
Wat heb je eigenlijk gedaan met je arm?
heb net 2 moedervlekken laten verwijderen die zagen er niet goed uit, volgende week vrijdag krijg ik de uitslag en vind het doodeng
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Heel veel groter zal mijn woning ook niet zijn hoor Maar ik heb dan wel alles van mezelf.. En natuurlijk dan een woonkamer en een slaapkamer, niet alles in 1..Lavendel schreef:_Donnaa schreef:Waarom zou ik kiezen voor een woning waarvoor ik €460 huur moet betalen terwijl ik net zo goed kan wonen in een huisje waar ik €260 moet betalen?
Ik heb ook nog een leven
Verbaas me er echt altijd over wat een prijsverschil er ligt tussen studentkamers in sommige steden en huisjes buiten de randstad. Ik betaal al 300 euro voor 16m2 En nee, goedkoper kan ik hier echt niet wonen.. Echt belachelijk wat ze aan studenten verdienen..
O wacht 700 inclusief g/w/l is al een heel ander bedrag.. Dat zit er bij mij natuurlijk al bij in.. Maar dan nog
Gast- Gast
Paris1985 schreef:heb net 2 moedervlekken laten verwijderen die zagen er niet goed uit, volgende week vrijdag krijg ik de uitslag en vind het doodeng
Bah, logisch dat je het eng vind zeg. Maar wat moet je dan lang wachten joh.
Hahahah, ja erg handig.. Ik ga sowieso niet samenwonen, dat scheelt alweerloontjes-power schreef:Het is dan wel zo dat ik ga samenwonen met vriendlief.. Maar aangezien die ook nog wel eens een gat in zijn hand heeft zou zo een jongerenwoning echt iets voor ons zijn
Gast- Gast
Nou ik wil wel erg graag samenwonen, lijkt me heerlijk om ons eigen plekje te hebben..
Nu wonen we ook zowat samen.. Of we zijn bij mij thuis of bij hem maar altijd samen
Nu wonen we ook zowat samen.. Of we zijn bij mij thuis of bij hem maar altijd samen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Spannend, Paris. Duurt wel lang zeg, voordat de uitslag er is! Hopelijk valt het mee.
Donnaa, als ik opnieuw op mezelf zou gaan, zou ik geen genoegen nemen met de woning die ik toen had. Dat was een woonkamer met een vide als slaapkamer. Toen vond ik dat mooi en gaaf, later had ik er de pest over in, hahaha.
Iemand uit de UAE zit met me te pingen Geen idee hoe hij aan mijn pin komt?
Donnaa, als ik opnieuw op mezelf zou gaan, zou ik geen genoegen nemen met de woning die ik toen had. Dat was een woonkamer met een vide als slaapkamer. Toen vond ik dat mooi en gaaf, later had ik er de pest over in, hahaha.
Iemand uit de UAE zit met me te pingen Geen idee hoe hij aan mijn pin komt?
Gast- Gast
Dit is een plattegrond van m`n toekomstige woning.. For the record, begane grond en verdieping zijn aparte woningen..
Gast- Gast
Wat gaaf met die woonkamer en keuken zo Donna
Oh, ik heb nog een mooi aanwinst voor in huis. Met Koninginnedag gekregen van mijn mams
Ja VC, dat is best leuk.. Ik zie mezelf ook al helemaal zitten.. M`n ex woonde in zo`n woning en daar was ik vaak haha, zie het dus helemaal voor me..
Mooie bordjes hoor!
Mooie bordjes hoor!
Gast- Gast
Ziet er echt leuk uit, Donnaa! Zijn alle jongerenwoningen hetzelfde?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Supergaaf ^^ Ben echt benieuwd hoe je het in zou richten. Heb je laatst die paarse stoel nog gekocht of was dat niks in het echt?
Mijn vriend vind die bordjes echt schuwlelijk
Ziet er erg leuk uit Donnaa! Op zo'n vergelijkbaar huisje heb ik van de week gereageerd hier in het dorp
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja deze wel, dit zijn iets van 90 woningen..Suus schreef:Ziet er echt leuk uit, Donnaa! Zijn alle jongerenwoningen hetzelfde?
En dan heb je nog een gigantisch complex in een ander deel van het dorp, maar daar zou ik nog niet willen wonen als ik er geld op toe kreeg.. Aso buurt, drugs etc. Die woningen zijn ook anders, de indeling is wel beter, maar dat is dan even jammer..
Hier zit de deur van de woonkamer precies in het midden van de muur, zo onhandig..
Gast- Gast
Ja, die heb ik gekocht! Ik kreeg zo`n staaltje in de winkel want de stoel stond er niet in het paars en toen leek de kleur donker, maar wel mooi.. En toen ging ik 'm ophalen en het is gewoon echt de kleur zoals in de folder, echt super!VeryCherry schreef:Supergaaf ^^ Ben echt benieuwd hoe je het in zou richten. Heb je laatst die paarse stoel nog gekocht of was dat niks in het echt?
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: