Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Oh, ik moet echt wat gaan doen in huis, maar ik kan me er echt niet toe zetten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Ja, die heb ik gekocht! Ik kreeg zo`n staaltje in de winkel want de stoel stond er niet in het paars en toen leek de kleur donker, maar wel mooi.. En toen ging ik 'm ophalen en het is gewoon echt de kleur zoals in de folder, echt super!VeryCherry schreef:Supergaaf ^^ Ben echt benieuwd hoe je het in zou richten. Heb je laatst die paarse stoel nog gekocht of was dat niks in het echt?
Mijn vriend vind die bordjes echt schuwlelijk
Geweldig Heb je er al een plek voor in gedachten?
@VC, nee nog niet echt.. Ligt een beetje aan welke kant ik een woning krijg, want dit is een rechtse, maar je hebt ook linkse, zeg maar.. Dan zit alles omgekeerd..
En daar moet ik dus ook m`n hoekbank op aanpassen.. Weet nog niet hoe ik het allemaal ga doen, want het is een redelijk smalle kamer
En daar moet ik dus ook m`n hoekbank op aanpassen.. Weet nog niet hoe ik het allemaal ga doen, want het is een redelijk smalle kamer
Gast- Gast
Thanks, eerst maar eens zien of ik er mag gaan kijken_Donnaa schreef:Nice CC
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:
Hier zit de deur van de woonkamer precies in het midden van de muur, zo onhandig..
Waar had die deur dan gemoeten?
Gast- Gast
Ja, die kan nergens anders, maar dat hadden ze beter even kunnen bedenken toen ze er een architect op loslieten, want nu heb je aan beide zijdes van de deur maar een smal stuk.. Het kan niet anders, maar daarom is het wel onhandigAlex schreef:_Donnaa schreef:
Hier zit de deur van de woonkamer precies in het midden van de muur, zo onhandig..
Waar had die deur dan gemoeten?
Gast- Gast
Ziet er wel goed uit Donna!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ow dan ligt ze toch heerlijk te slapen
Moezie- Kletskop
Oh, m'n rond gehaakte kussen gaat zooo ontzettend mooi worden. Zit alleen ongelofelijk veel werk in!
Whaaat ik ben kletskop
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Whaaat ik ben prater
Kletskop
Bah, ik voel me niet lekker en kan wel janken!
Belt mijn man net ook nog dat hij zijn net nieuwe Iphone van een steiger heeft laten vallen . Helemaal kapot natuurlijk.
Kan er ook nog wel bij...
Belt mijn man net ook nog dat hij zijn net nieuwe Iphone van een steiger heeft laten vallen . Helemaal kapot natuurlijk.
Kan er ook nog wel bij...
Gast- Gast
PM Hoe ken het dat je je zo rot voelt ?
Moezie- Kletskop
Dat wel, maar deze heeft ie nog maar een paar weken omdat hij ook een ongelukje had met de vorige. Geen idee of ze deze schade dan ook accepteren en repareren._Donnaa schreef:Niet verzekerd PM ?
Die van mij is een jaartje terug ook al vervangen...
Gast- Gast
Zal de stress wel zijn en het niks doen...loontjes-power schreef:PM Hoe ken het dat je je zo rot voelt ?
Gast- Gast
Iewh, de hele vloer trilt als een malle
Ja dan kan ik me voorstellen dat je je zo voelt.. Is niet prettig als je je rustig moet houden!
Moezie- Kletskop
Volgens mij doen ze dat wel.. Een vriend van me heeft al 6x een telefoon teruggebracht en daarvan ook al 2x een nieuwe gekregen.. Dan kan zo`n verzekering wel uit..ProudMama schreef:Dat wel, maar deze heeft ie nog maar een paar weken omdat hij ook een ongelukje had met de vorige. Geen idee of ze deze schade dan ook accepteren en repareren._Donnaa schreef:Niet verzekerd PM ?
Gast- Gast
Oke, hopen dat hij het ook krijgt. Anders kan je het net zo goed opzetten idd, dan betaal je na een aantal schades voor Jan met de korte achternaam._Donnaa schreef:Volgens mij doen ze dat wel.. Een vriend van me heeft al 6x een telefoon teruggebracht en daarvan ook al 2x een nieuwe gekregen.. Dan kan zo`n verzekering wel uit..ProudMama schreef:Dat wel, maar deze heeft ie nog maar een paar weken omdat hij ook een ongelukje had met de vorige. Geen idee of ze deze schade dan ook accepteren en repareren._Donnaa schreef:Niet verzekerd PM ?
Gast- Gast
PM, wat balen van de Iphone van je man! En dat jij je zo voelt is ook niet leuk zal ik van de week een bakkie komen doen? Thuis zitten in je uppie is niks aan.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: