Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga mn bed maar eens weer op zoeken...
Morgen vroeg dag... hopelijk dan zonder koppijn
Morgen vroeg dag... hopelijk dan zonder koppijn
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Wat denk je dan van pissenbedijs? En vergeet dan de levende stukjes erin niet he..
Ik ga mn bed maar eens opzoeken, weltrusten dames!
Ik ga mn bed maar eens opzoeken, weltrusten dames!
Laatst aangepast door Zwoesj op zo 1 mei 2011 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zo hehe mijn dag zit erop... En ik ben gebroken... Ik had mezelf dus beloofd deze twee dagen (gister en vandaag) lekker te gebruiken om uit te rusten en op te knappen. In bed te liggen zoveel ik wilde: niets moet maar alles mag, zo'n idee... Niks van gekomen dus! Maaaaaaaaaaaaaar, wél voor het goede doel want ik krijg er een supertuin voor terug
Maar goed, de secretariële taken voor het koor móesten vanavond af van mezelf en daar ben ik net mee klaar.
Nu zit ik nog een stukje Koninginnedagvlaai te eten en dan duik ik lekker mijn nestje in. Morgen vroeg op om naar de bouwmarkt te gaan, even kijken voor een leuke buitenlamp. Paps komt morgen helpen het stopcontactje in orde te maken en dan gaat ie gelijk kabel doortrekken om nog een lampje op te kunnen hangen. Jeeeeeeeeeeeej!
Maar goed, de secretariële taken voor het koor móesten vanavond af van mezelf en daar ben ik net mee klaar.
Nu zit ik nog een stukje Koninginnedagvlaai te eten en dan duik ik lekker mijn nestje in. Morgen vroeg op om naar de bouwmarkt te gaan, even kijken voor een leuke buitenlamp. Paps komt morgen helpen het stopcontactje in orde te maken en dan gaat ie gelijk kabel doortrekken om nog een lampje op te kunnen hangen. Jeeeeeeeeeeeej!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga bigtime pitten nu! Met m`n Grazia en het boeit me niet dat jullie dat een sneu tijdschrift vinden
Gast- Gast
That's the spirit, Donnaa!
Ik moet wachten tot de was klaar is, zodat de volgende erin kan en het overhemd van K. kan drogen, hij moet 'm morgen aan. Ik ga eens kijken hoe ver de wasmachine is.
Ik moet wachten tot de was klaar is, zodat de volgende erin kan en het overhemd van K. kan drogen, hij moet 'm morgen aan. Ik ga eens kijken hoe ver de wasmachine is.
Gast- Gast
Is de Grazia sneu dan? Ik blader m in de wachtkamer wel eens door, leuk om zo af en toe eens te lezen Dus veel plezier, Donnaa! En slaap lekker alvast
Alex, ik heb er zó een hekel aan als ik moet wachten op de wasmachine... Grrrrr dat ding is altijd zó langzaam... hahaha! Hoop voor jou dat ie zo klaar is.
Mijn taartje is op Hij is echt superlekker, met bavarois en mandarijn en slagroom! Maar er is nog een stukje, morgen nog wat bij de koffie dus
Alex, ik heb er zó een hekel aan als ik moet wachten op de wasmachine... Grrrrr dat ding is altijd zó langzaam... hahaha! Hoop voor jou dat ie zo klaar is.
Mijn taartje is op Hij is echt superlekker, met bavarois en mandarijn en slagroom! Maar er is nog een stukje, morgen nog wat bij de koffie dus
Reva schreef:Ja, als je kijkt gaat ie namelijk sneller.
Wie wil er een paar tientjes bijverdienen en bij mij schoonmaken?
Wat zou het serieus heerlijk zijn als iemand 1 keer de boel grondig onder handen zou nemen zeg. Ik ben er gewoon echt niet goed in
Wat zou het serieus heerlijk zijn als iemand 1 keer de boel grondig onder handen zou nemen zeg. Ik ben er gewoon echt niet goed in
Gast- Gast
Uhm nee sorry, toch maar niet Sorry Reev!
Maar als iemand dat zou doen, 1x flink de boel grondig schoonmaken... zou je het dan wel bijhouden? Want 1x schoonmaken is niet voor altijd genoeg he
Maar als iemand dat zou doen, 1x flink de boel grondig schoonmaken... zou je het dan wel bijhouden? Want 1x schoonmaken is niet voor altijd genoeg he
Reva schreef:Wie wil er een paar tientjes bijverdienen en bij mij schoonmaken?
Ikke! Ik kan damn goed schoonmaken en ik heb nog schuld bij je ... Deal?
Gast- Gast
Haha ja Lexie, zo kun je het ook oplossen!
Welterusten dames, ik ga mijn luiken sluiten!
Nou ik ben altijd blij als het me weer eens zelf is gelukt, dus denk het wel. Het is hier niet vies ofzo, ik doe gewoon eigenlijk elke dag wel doekje over de eettafel, salontafels, keuken, het toilet, maak mn bed op en stofzuig ook zeker 3x per week haha, maar ik bedoel gewoon de stomme dingen. Op de keukenkastjes, de plinten, ramen lappen, badkamervloer schoonmaken en daarna geen lelijke kringen zien (als ik het doe zie je die wel), kastjes netjes houden, bank aan de kant, etc etc. Stom oneindig iets. Als ik 's morgens een doekje over het plankje boven de wastafel haal,denk ik 's avonds 'nou dat kan wel weer '
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Haha ja Lexie, zo kun je het ook oplossen!
Wat ouderwets. Wij hebben gewoon gordijnen.
Slaap lekker!
Gast- Gast
Haha Lex... zulke luiken bedoelde ik toch niet!!!!!
Maarreh... er komt dan t.z.t. wel een Reva & Alex-poetstopic he? Denk hierbij aan eh hoe heetten die twee dames ook al weer van tv??? Potverdikkie, die moeder en dochter die alles met Sorbo poetsten... Liny en Marja??
Maarreh... er komt dan t.z.t. wel een Reva & Alex-poetstopic he? Denk hierbij aan eh hoe heetten die twee dames ook al weer van tv??? Potverdikkie, die moeder en dochter die alles met Sorbo poetsten... Liny en Marja??
Een poetstopic...whahaha
Volgens mij moet jij hoognodig gaan slapen, Sjalielaan.
Ik ben chagrijnig, maar chagrijnig zijn is wel strontsaai als er niemand naast je ligt om gemeen tegen te doen
Ik ben chagrijnig, maar chagrijnig zijn is wel strontsaai als er niemand naast je ligt om gemeen tegen te doen
Gast- Gast
Ik lig inmiddels al in bed maar ik moest nog even opzoeken hoe laat de Karwei morgen open is, dus laptoppie mocht even mee naar de slaapkamer. Maar ga nu inderdaad gauw slapen want om 8u rammelt het wekkertje weer *gaap*Reva schreef:Een poetstopic...whahaha
Enneh... als jij chagrijnig bent kun jij ook beter gaan slapen, Revaatje!
Truste!
Hellow
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Goeiemorgen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hallo dan Ik sta ervan te kijken dat ik gisteravond als laatste hier heb gepost en nu weer één van de eersten ben. Wat is het rustig!
Iedereen een goeie maandagochtend gewenst, het zonnetje schijnt hier alweer lekker maar ik geloof dat het vandaag niet zo heel warm zou worden? Even gekeken en hij geeft voor hier max. 15 graden aan! Dat wil ik niet!!!!! Graadje of 5 erbij zou fijner zijn...
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Iedereen een goeie maandagochtend gewenst, het zonnetje schijnt hier alweer lekker maar ik geloof dat het vandaag niet zo heel warm zou worden? Even gekeken en hij geeft voor hier max. 15 graden aan! Dat wil ik niet!!!!! Graadje of 5 erbij zou fijner zijn...
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Mogge dames!
Behalve wat telefoontjes staat er helaas weer niks op de planning . Maar goed, ben in elk geval lekker thuis, dus mag niet klagen en moet me ook echt aan de afspraken houden van rust nemen!
Behalve wat telefoontjes staat er helaas weer niks op de planning . Maar goed, ben in elk geval lekker thuis, dus mag niet klagen en moet me ook echt aan de afspraken houden van rust nemen!
Gast- Gast
He Sjaan.. Heel erg vind ik het niet die 15 graden Zit toch de hele dag op mijn werk..
Maar zag dat het in het weekend weer lekker word!!
Maar zag dat het in het weekend weer lekker word!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
PM, inderdaad lekker rust houden, hoe saai en moeilijk dat soms ook is Maar hopelijk kom je met het forum erbij de tijd wel goed door!
LoontjesPower: als je op het werk zit is het inderdaad niet zo erg dat het niet heel warm is! Voor zondag geeft weer.nl voor hier 24 graden aan! Lekkerrrrrrr!!
Maar goed, voor degenen die hier in mijn tuin hard aan het werk zijn is het ook wel fijn dat het niet bloedjeheet is. Met het zonnetje erbij is het in ieder geval toch lekker werken
LoontjesPower: als je op het werk zit is het inderdaad niet zo erg dat het niet heel warm is! Voor zondag geeft weer.nl voor hier 24 graden aan! Lekkerrrrrrr!!
Maar goed, voor degenen die hier in mijn tuin hard aan het werk zijn is het ook wel fijn dat het niet bloedjeheet is. Met het zonnetje erbij is het in ieder geval toch lekker werken
Goedemorgen!
Vind het ook niet zo erg dat het niet zo warm is, moet ook de hele dag werken En koud is het hierbinnen toch wel, zit met een dikke trui aan! Oe, zondag 24 graden? Klinkt goed! Dan heb ik nog niks gepland
Vind het ook niet zo erg dat het niet zo warm is, moet ook de hele dag werken En koud is het hierbinnen toch wel, zit met een dikke trui aan! Oe, zondag 24 graden? Klinkt goed! Dan heb ik nog niks gepland
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: