Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 4:50

Een vriend what's appte gisteren: Ja, het scheelt maar een miljoen en ik ben milhonair.
Dus ik stuurde terug: Wat ben je dan? (doelend op milhonair)
Krijg ik terug: Niet thuis haha

Hahaha, smakelijk gelachen toen ik het vanochtend las. Hij stond in de kroeg op dat moment, dus het zal de drank zijn gweest dat voor hem sprak, maar wel heel leuk. Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jordana zo 1 mei 2011 - 4:50

Eline schreef:
ABE schreef:
Eline schreef:Mijn vriend is vrijdag alleen uitgeweest, toen heeft zijn vriend zijn telnr aan een meisje gegeven. Nu is ze steeds aan het smsen hoe leuk ze hem vind en hoe leuk het was, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft Rolling Eyes
Wat moet je daar nou mee?

Zolang hij er verder niets mee doet, ook niets mee doen. Zonde van je energie. Wink

Hij doet er ook niets mee, maar ik vind het van die vriend ook heel vervelend. Hij heeft steeds zulke dingen, vertellen dat mijn vriend vrijgezel is enzo. Echt grappig Mad

Mag die vriend van hem jou niet of wat?
Ik zou daar echt niet blij van worden... En wat zegt jou vriend?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 4:51

Eline schreef:
ABE schreef:
Eline schreef:Mijn vriend is vrijdag alleen uitgeweest, toen heeft zijn vriend zijn telnr aan een meisje gegeven. Nu is ze steeds aan het smsen hoe leuk ze hem vind en hoe leuk het was, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft Rolling Eyes
Wat moet je daar nou mee?

Zolang hij er verder niets mee doet, ook niets mee doen. Zonde van je energie. Wink

Hij doet er ook niets mee, maar ik vind het van die vriend ook heel vervelend. Hij heeft steeds zulke dingen, vertellen dat mijn vriend vrijgezel is enzo. Echt grappig Mad

Ik zou die vriend een rotschop verkopen. Want hij heeft echt geen humor! Mad

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 1 mei 2011 - 4:53

Hoooooooooooooi!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 4:53

Mijn vriend en hij waren de laatste 2 van de vriendengroep die vrijgezel waren, tot 4 jaar terug. Mijn vriend is 2 jaar geleden verhuist naar mijn stad en dat vind die vriend niet leuk. Hij is nog steeds vrijgezel en de rest van de vriendengroep gaat trouwen en krijgt kinderen. Ik heb echt het idee dat hij vind dat ik hem zijn laatste stapvriend heb afgepakt ofzo en dat hij liever ziet dat het tussen ons vandaag uitgaat dan morgen.
Ik zeg er maar niet teveel over hier, want ik heb er al diverse keren ruzie over gehad. Maar ik vind het vooral heel kinderachtig.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 4:54

Sjaantje schreef:Hoooooooooooooi!

Hooiiii, hoest met de tuin?

Gast
Gast

Bericht  Jordana zo 1 mei 2011 - 4:54

Dat is ook echt kinderachtig zeg....
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje zo 1 mei 2011 - 4:58

Er is vandaag vooral veel geëgaliseerd dus de verandering is vandaag niet zo groot als gister toen alle tegels eruit gingen. Maar we hebben gekeken hoe en waar het gras moet komen enzo, alles uitgetekend. De hortensia is eruit, de schommelbank is uit elkaar geschroefd en is weg (met vriendin mee) en morgen gaan we klinkers halen.
Hopelijk kunnen we morgen ook nog een loungeset halen, ik ga andere vestigingen van Van Cranenbroek bellen om te vragen of ze hem nog hebben. Ik verwacht van niet maar niet geschoten is altijd mis!

Nu even lekker eitje bakken en dan lekker niksen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:01

Ik herken het wel. Een beetje.

Samen met een vriend waren wij ook als enige vrijgezel van het vriendengroepje. Ok, ik had hier en daar een vriend zo nu en dan, maar echt vast was het niet en dus ging de vriend ook nooit mee naar vriendenuitjes. Dus als er iets moest gebeuren met de vriendengroep, dan trad ik op als surogaat vriendin en hij als mijn surogaat vriend (zo voorkom je wel dat je alleen komt te staan en heb je in een groep altijd iemand om op terug te vallen). Toen kreeg de vriend een vriendin en was ik opeens over. Grrrr, wat was ik een partij hels, voornamelijk omdat hij mij compleet links liet liggen. Nu is hij weer vrijgezel en wil ie weer contact, maar opzouten. Daar heb ik dus echt geen zin in.

Maar goed, dan nog zou ik niet van die kleregeintjes uithalen. Want wat is daar nu helemaal leuk aan? Ja, hij voelt zich wellicht over en ja, wellicht zou hij willen dat hij weer vrijgezel was. Maar dat is niet zo, dus stel je niet aan, grijp jezelf bij de ballen en deal ermee.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:03

En het is ook absoluut niet zo dat ik mijn vriend probeer weg te houden bij hem. Hij is hier altijd welkom en ik nodig hem ook vaak uit maar hij komt nooit, hij moet nog terug rijden en dan kan hij niet drinken Rolling Eyes Net of alles daarom draait. Ook gaat mijn vriend best vaak nog bij hem langs, juist omdat hij weet dat hij zich best alleen voelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:04

ELine wat stom van die vriend van je vriend zeg. Ook als waren zij de laatste 2 vrijgezellen, nou is jouw vriend dat toch niet meer. Ik vind dat je vriend eens met zijn vriend moet praten. Dat ie niet meer van die geintjes uit moet halen en dat hij nu met jou is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:05

Dat is ook zoiets waar ik me zo aan stoor, volgens mijn vriend moet ik het allemaal niet zo zwaar opvatten want hij bedoelt er verder niks mee. Zal allemaal best, maar ik vind het gewoon respectloos.

Gast
Gast

Bericht  Jordana zo 1 mei 2011 - 5:07

Dat is het naar jou...
Hoe lang zijn jullie samen?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:07

Eline schreef:En het is ook absoluut niet zo dat ik mijn vriend probeer weg te houden bij hem. Hij is hier altijd welkom en ik nodig hem ook vaak uit maar hij komt nooit, hij moet nog terug rijden en dan kan hij niet drinken Rolling Eyes Net of alles daarom draait. Ook gaat mijn vriend best vaak nog bij hem langs, juist omdat hij weet dat hij zich best alleen voelt.

De vriend is anders gewend en na 4 jaar heeft hij kennelijk nog niet door dat de wereld niet meer is zoals het vroeger was. Maar in principe is het niet zo erg veranderd zoals andere vriendschappen kunnen veranderen. Jouw vriend doet nog steeds zijn best voor zijn vriend. En het is jammer dat hij enkel de vriendin als een belemmering ziet, want hij zou het ook als nieuwe goede vriendin kunnen beschouwen. Dan was het al veel luchtiger voor hem.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:07

Pardon?? Je vriend zou het juist niet op prijs moeten stellen zulke acties. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin mijn telefoonnummer aan een jongen geeft. Sad

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 1 mei 2011 - 5:09

Eline, er is misschien weinig aan de hand, maar het zit jou wel dwars dus het is erg genoeg. Jammer dat het niet bespreekbaar is, dat er gelijk ruzie om komt Sad Kinderachtig... (nee niet van jou!)
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:10

Theedoosje schreef:Pardon?? Je vriend zou het juist niet op prijs moeten stellen zulke acties. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin mijn telefoonnummer aan een jongen geeft. Sad

Van mij mag de vriendin. Ik zou haar erop aanspreken en mijn nieuwe aanwinst negeren. (Maar ik heb geen vriend, dus ik zou, als hij leuk is, blijven smsen. :P En mijn vriendin dan weer dankbaar zijn en haar prijzen om haar goede smaak. :P)

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 1 mei 2011 - 5:10

Theedoosje schreef:Pardon?? Je vriend zou het juist niet op prijs moeten stellen zulke acties. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin mijn telefoonnummer aan een jongen geeft. Sad
+1
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Jordana, we zijn nu inmiddels 4 jaar samen....Ik ga het er vanavond nog maar eens met m'n vriend over hebben.
Theedoosje, nee ik zou dat ook niet op prijs stellen. Het zou ook helemaal niet in me opkomen om zoiets te doen :shock:

Gast
Gast

Sjaantje schreef:Eline, er is misschien weinig aan de hand, maar het zit jou wel dwars dus het is erg genoeg. Jammer dat het niet bespreekbaar is, dat er gelijk ruzie om komt Sad Kinderachtig... (nee niet van jou!)

Mee eens. Je moet juist zo'n dingen kunnen bespreken. Kan jij anders wel je dingen bij hem bespreekbaar maken wat jou dwarszit?

Gast
Gast

Bericht  Jordana zo 1 mei 2011 - 5:10

Ik wil seks met die kale!!! bounce

En bedankt nou zit dat nummer weer in mijn hoofd

Kijkt heel boos naar achter wara het muziek vandaan komt
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:11

ABE schreef:

Van mij mag de vriendin. Ik zou haar erop aanspreken en mijn nieuwe aanwinst negeren. (Maar ik heb geen vriend, dus ik zou, als hij leuk is, blijven smsen. :P En mijn vriendin dan weer dankbaar zijn en haar prijzen om haar goede smaak. :P)

Ook als hij heeft aangegeven dat hij een vriendin heeft?

Gast
Gast

Eline schreef:Jordana, we zijn nu inmiddels 4 jaar samen....Ik ga het er vanavond nog maar eens met m'n vriend over hebben.
Theedoosje, nee ik zou dat ook niet op prijs stellen. Het zou ook helemaal niet in me opkomen om zoiets te doen :shock:

Nee precies. En kom op zeker na 4 jaar moet die gozer toch wel gewend zijn aan dat jouw vriend jou heeft.

Gast
Gast

Die heb ik ook gehoord, gisteren. Ik wil seks met die kale, lalalala! Best leuk nummertje. Aanstekelijk en geeft de tijd om er nog een biertje in te klappen. :P

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie zo 1 mei 2011 - 5:12

Hello lady's! Hoe is het hier? Iedereen al een beetje bijgekomen van koninginnedag/nacht?
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud