Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Maar Donnaa, als je fulltime blijft werken kan je dat toch wel gewoon betalen nog?
Gast- Gast
ik wil wel blauw bloed
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
had even verkeerd gelezen ja_Donnaa schreef:Het gaat er toch juist om dat je dan wel huur betaaldStorm schreef:Mja dit vraag ik me ook af eigenlijk...wat is er zo duur als je nog thuis woont en nog geen huur hoeft te betalen? Het enige wat ik zo kan bedenken is verzekeringen en evt kostgeld..Feline schreef:_Donnaa schreef:De meeste huurwoningen zijn €400+ maar ik zou niet weten waar ik dat nu van op moet brengen, dan moet ik toch nog wel 2/3 jaartjes stijgen in salaris haha.. In principe heb je het als jongere dus ook voor het uitzoeken, het ligt alleen een beetje aan je budget..
Dit snap ik niet.. Want ik betaal 400+ voor een studentenkamer (midden in de stad) en nu ik werkloos ben heb ik een inkomen van ca. 1000 euro.. en ik red 't prima. En jij zegt dat je redelijk veel verdient dus waarom zou je dat niet kunnen betalen?
Gast- Gast
Maar dan nog kan je het gewoon betalen toch Donnaa? G/W/L etc zal circa 150 per maand zijn? Dus dan zit je rond 600 euro huur inclusief.. Zorgverzekering rond de 100 euro.. max 150.. Als je ongeveer 2200 verdient dan is dat toch prima te betalen?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Brennuss schreef:Heeft Donna gezegd hoeveel ze verdiend? Volgens mij niet..
Volgens mij ook niet.
Maar áls Donnaa 2200 euro verdient, kan ze het inderdaad betalen
Gast- Gast
Ik wil niet krap leven als het niet hoeft.. Waarom zou ik kiezen voor een woning waarvoor ik €460 huur moet betalen terwijl ik net zo goed kan wonen in een huisje waar ik €260 moet betalen? En de grap is, aangezien ik nog geen 23 ben krijg ik huurtoeslag over die lage huur.. Als ik nu in dat dure huis zou gaan wonen, krijg ik helemaal niks, want ik ben onder de 23..Storm schreef:Maar Donnaa, als je fulltime blijft werken kan je dat toch wel gewoon betalen nog?
Maargoed, dan heb je dus een huur van €460 en dan komt alles wat ik net noemde er nog bij op.. Knappe dame als je dat red met €1000..
Ik heb ook nog een leven
Gast- Gast
Feline schreef:Maar dan nog kan je het gewoon betalen toch Donnaa? G/W/L etc zal circa 150 per maand zijn? Dus dan zit je rond 600 euro huur inclusief.. Zorgverzekering rond de 100 euro.. max 150.. Als je ongeveer 2200 verdient dan is dat toch prima te betalen?
Ja dan wel, maar daar droomt zelfs mijn broer van 34 van, dus laat die gedachte maar varen
Gast- Gast
Ja, ik snap wel dat je niet in een duur huis gaat zitten als 't veel goedkoper kan! Maar snapte alleen niet dat je 't niet kon betalen.. maar nu snap ik 't!
Feline- Kletskop
_Donnaa schreef:Feline schreef:Maar dan nog kan je het gewoon betalen toch Donnaa? G/W/L etc zal circa 150 per maand zijn? Dus dan zit je rond 600 euro huur inclusief.. Zorgverzekering rond de 100 euro.. max 150.. Als je ongeveer 2200 verdient dan is dat toch prima te betalen?
Ja dan wel, maar daar droomt zelfs mijn broer van 34 van, dus laat die gedachte maar varen
Bedoel bruto he
Feline- Kletskop
+1Feline schreef:Ja, ik snap wel dat je niet in een duur huis gaat zitten als 't veel goedkoper kan! Maar snapte alleen niet dat je 't niet kon betalen.. maar nu snap ik 't!
Gast- Gast
Feline schreef:Maar dan nog kan je het gewoon betalen toch Donnaa? G/W/L etc zal circa 150 per maand zijn? Dus dan zit je rond 600 euro huur inclusief.. Zorgverzekering rond de 100 euro.. max 150.. Als je ongeveer 2200 verdient dan is dat toch prima te betalen?
Als je 2200 euro verdient per maand, en een vast contract hebt, kun je net zo goed een huis kopen En netto inkomen van 2200 is echt veel hoor.
Gast- Gast
Ja, dan heb je €1650 netto ongeveer, ligt en beetje aan het hoe of wat.. Dan zou ik wel een woning kopen, als ik dat zou verdienenFeline schreef:_Donnaa schreef:Feline schreef:Maar dan nog kan je het gewoon betalen toch Donnaa? G/W/L etc zal circa 150 per maand zijn? Dus dan zit je rond 600 euro huur inclusief.. Zorgverzekering rond de 100 euro.. max 150.. Als je ongeveer 2200 verdient dan is dat toch prima te betalen?
Bedoel bruto he
Gast- Gast
Dan wil ik nu ook die baan
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ook!loontjes-power schreef:Dan wil ik nu ook die baan
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had begrepen dat je ongeveer een hypotheek van 4 keer je jaarloon kan krijgen.. Dus dan heb je een hypotheek van ca. 105.000 euro..(dat is hier een garagebox ) Of zit ik ernaast?
Feline- Kletskop
Gadver, k moet zo een kilo kipfilet snijden en ik vind het zooo goor...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik weet dat hier meiden zijn die heel veel moeite doen om af te vallen. Maar ik heb er toch geen voordeel (meer) mee...
Een ruim anderhalf jaar geleden had ik medicijnen en daar werd ik dikker van, kwam zo'n 11/12 kg aan (best veel dus). Nu een jaar geleden ben ik gestopt met de medicatie, omdat het niet meer werkte. Ik hoopte dat ik wel een klein beetje zou afvallen. Maar niet teveel. Want heb in die periode omdat ik zo hard aan kwam veel nieuwe kleren moeten kopen. Nu kwam ik er vorige week achter dat zo'n beetje al mijn zomerkleren gewoon echt te groot zijn. Dus ik op de weegschaal. Blijkt dat ik 10 kg, bijna ongemerkt, afgevallen ben
Ik kom alleen nu steeds meer te grote kleding tegen. Baal er echt van want alles is zo goed als nieuw. Nu stelde mijn oom voor om het in de droger te doen. Is dat een beetje "veilig"?
Een ruim anderhalf jaar geleden had ik medicijnen en daar werd ik dikker van, kwam zo'n 11/12 kg aan (best veel dus). Nu een jaar geleden ben ik gestopt met de medicatie, omdat het niet meer werkte. Ik hoopte dat ik wel een klein beetje zou afvallen. Maar niet teveel. Want heb in die periode omdat ik zo hard aan kwam veel nieuwe kleren moeten kopen. Nu kwam ik er vorige week achter dat zo'n beetje al mijn zomerkleren gewoon echt te groot zijn. Dus ik op de weegschaal. Blijkt dat ik 10 kg, bijna ongemerkt, afgevallen ben
Ik kom alleen nu steeds meer te grote kleding tegen. Baal er echt van want alles is zo goed als nieuw. Nu stelde mijn oom voor om het in de droger te doen. Is dat een beetje "veilig"?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ze bedoeld bruto.. Okay, daar zou m`n broer dan weer net niet van dromen, maar dat is al aan de behoorlijk hoge kant hier, helaas..Brennuss schreef:Feline schreef:Maar dan nog kan je het gewoon betalen toch Donnaa? G/W/L etc zal circa 150 per maand zijn? Dus dan zit je rond 600 euro huur inclusief.. Zorgverzekering rond de 100 euro.. max 150.. Als je ongeveer 2200 verdient dan is dat toch prima te betalen?
Als je 2200 euro verdient per maand, en een vast contract hebt, kun je net zo goed een huis kopen En netto inkomen van 2200 is echt veel hoor.
Gast- Gast
Geen idee, laatste keer dat ik het checkte zou ik dat moeten verdienen om ongeveer €135.000 los te kunnen krijgen..Feline schreef:Ik had begrepen dat je ongeveer een hypotheek van 4 keer je jaarloon kan krijgen.. Dus dan heb je een hypotheek van ca. 105.000 euro..(dat is hier een garagebox ) Of zit ik ernaast?
Gast- Gast
Niet helemaal ontdooien VC, dan voelt het niet zo vies. Ik snij het half bevroren.
Gast- Gast
VC; Dat vind ik ook al zo ranzig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: