Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

+20
Flip Fluitketel
holaagirl
Pien
miss22
PapillonRose
Muppetje
Bruintje Beer
studiebol
duckie
Teddyaapje
*Lookie*
Mel
Knillis
sheila123
moepie
Mida4you
koNijntje
Pussycat
L!ND@
Live Laugh Love
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  miss22 zo 1 mei 2011 - 7:52

In het begin lette ik ook erg op met wat ik at maar naarmate het langer ging duren werd ik ook weer makkelijker met het eten
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  Pien zo 1 mei 2011 - 7:53

Het enige dat ik deed was foliumzuur slikken... een wijntje (of een hele fles) ging er zonder problemen in... ben pas gestopt met drinken toen ik positief had getest. Filet en rood vlees at ik al nooit en sporten deed ik ook niet aan.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  holaagirl wo 4 mei 2011 - 8:10

Ik slikte folium, dronk geen alcolhol enz..de hele zooi!!
Toen kregen we na een jaar te horen dat we het icsi-ivf traject in moesten, dat de natuurlijke manier onmogelijk was.

Toen ben ik met oud en nieuw gaan drinken ( zeg maar liefs ZUIPEN), gestopt met folium noem maar op, en toen was ik zwanger!!
Voelde me er wel lullig over maar bleek geen probleem te zijn!

conclusie: niet te veel mee bezig zijn, ontspannen en genieten!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  Flip Fluitketel wo 4 mei 2011 - 8:14

Het enige wat ik deed was foliumzuur slikken. Roken en drinken heb ik nooit gedaan, dus daar hoefde ik geen rekening mee te houden.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  Koffieleut wo 4 mei 2011 - 19:10

Ik ben foliumzuur gaan slikken. Ik rook niet, en drink heel af en toe, en als ik drink drink ik erg weinig (1 glaasje wijn, heel soms 2). Dus hier ben ik niet mee gestopt,
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 20:12

Vanaf ik stopte met de pil heb ik niks meer gegeten en gedronken wat je in een zwangerschap ook niet mocht. Dus géén alcohol, energydrink, filet american, carpaccio enz. En ik ben meteen begonnen met foliumzuur. Ik drink toch bijna nooit alcohol maar ik moest wel "afkicken" van de energydrink. smile De tweede ronde werd ik zwanger

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 20:47

Foliumzuur slikken en letten op wat ik at! Dus geen filet enz! En minderen met caffeiene, zoals cola want dat dronk ik echt veels TE veel haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  Happydobby wo 4 mei 2011 - 21:34

Alleen foliumzuur, ik was 4 dagen voor mijn nod nog naar een dancefeest geweest en heb nog gewoon bier gedronken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 21:56

Ik ben niet gepland zwanger geworden. Zat in een periode van drank, drugs en rock 'n roll. Ik wist dat ik zwanger was bij ongeveer 6 weken en vanaf toen gewoon gestopt met alles. Overigens daardoor wel bij de gynaecoloog gelopen.
Als ik nu bewust zwanger zou willen worden, dan zou ik echt no way stoppen met drinken hoor. Zodra ik een positieve test in handen heb zal ik uitkijken met sommig rauw eten en de drank en sigaretten laten..maar eerder echt niet. Ik zou deze keer wel foliumzuur slikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  loesje do 5 mei 2011 - 21:33

ik slikte fuliumzuur maar verder lette ik nergens op totdat ik zwanger werd
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  snoezel do 5 mei 2011 - 22:32

Hmm.. ik was wel extreem, hihi. Maar ik wilde zo graag, vond het ook niet erg, voelde fijn...
Ik heb niks genomen wat ik niet zou mogen als ik zwanger zou zijn. Dus geen alcohol, geen rauwe vis, geen filet, geen brie (alleen thuis, als ik wist wat er in zat..).. En dat allemaal met kerst.. Whahahahaha. En nadat ik ongesteld was geworden, toch nog een fles lekkere alcohol gehaald en leeg gedronken met toastjes filet en toen t op was weer netjes Wink
En inderdaad foliumzuur.

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jij toen je zwanger wilde worden? - Pagina 2 Empty Re: Wat deed jij toen je zwanger wilde worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum