Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorkeur jongen /meisje?

+28
Huppekee
SarahKey
Thunder
Jelin
Limburg85
pitbullgup
Happy
tess05
nina
Lavendel
JD
Monnie
MamaCa
Parisienne
Dolphinne
bella
Darius
Tazz
Annie24
Bruintje Beer
Blue flower
Happydobby
Flip Fluitketel
Bloempjuh23
Novalee
Susan
Lindsya
missmarm
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  Novalee vr 10 dec 2010 - 0:43

Of als je wel een dochter krijgt die BAM wordt. Zoveel mensen zoveel wensen :P
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  Susan vr 10 dec 2010 - 0:45

Huppekee schreef:
Susan schreef:
SarahKey schreef: (terwijl ik dan denk: hij kan ook homo worden en geen kids willen dan houd het daar ook 'op' angel )
Hij kan ook met zijn toekomstige partner bepalen dat hun kinderen haar naam krijgen.

Of geen homo zijn, maar toch geen kinderen willen :P
Of wel homo zijn en wel kinderen willen via adoptie of een draagmoeder, maar dat ze toch niet zijn achternaam krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 4:29

Bij onze eerst had ik totaal geen voorkeur, vond beide erg leuk, mijn man wilde dolgraag een zoon, die zag zichzelf al helemaal met zijn zoon spelen met duplo en lego enz, en het werd ook een zoon !!

bij de tweede hoopte mijn man op een meisje, ik was er heilig van overtuigd dat we een zoon zouden krijgen, leek me zo geweldig om twee stoere jongens te hebben, maar met de 20 weken echo konden ze niet helemaal goed het geslacht zien, ze dacht een meisje, en ik was helemaal verrast en ging er vanuit dat ze het vast niet goed gezien had, ik heb toen nog een echo laten maken om het geslacht te bepalen en daaruit bleek dat het ene meisje werd en ik moet eerlijk bekennen het heeft best even geduurd voor ik aan het idee gewend was dat we een dochter kregen.

Maar nu ze er is vind ik het geweldig, ze is net als ik vroeger dol op knuffeltjes en poppen enz ( ja ze is nog geen half jaar oud maar vind het nu al allemaal geweldig ) we hebben nu een zoon die op mijn man lijkt en een dochter die op mij lijkt, beide zijn gezond en dat is het aller belangrijkste ! dus wat wil ik nog meer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 7:24

Mijn partner ik hadden beide geen voorkeur bij de eerste. Als het maar gezond zou zijn. En dat is gelukkig het geval smile

Overigens vind ik een voorkeur helemaal niks raars. Als je ook maar blij kunt zijn als het andere geslacht geboren wordt. Ik hoor namelijk wel eens reacties om mij heen dat ik echt helemaal perplex sta. Iemand vertelde mij eens dat ze liever een meisje had, omdat ze jongentjes maar vervelende wezentjes vond. tja.... das lekker lullig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  sheila123 ma 13 dec 2010 - 20:55

Hier was ook geen voorkeur. Bij de eerste dachten we dat het een jongen zou worden maar was gewoon een gevoel van ons allebei dus we moesten toen best even omschakelen naar roze Wink Nu weer geen voorkeur. Ik denk zelf al vanaf het begin weer een meid. We zullen het zien tegen die tijd! Very Happy
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  CareBear di 14 dec 2010 - 2:34

Ik had totaal geen voorkeur. Maar toen ik hoorde dat het een tweeling was wilde ik eigenlijk wel heel graag een jongen en een meisje. Voor ons is dit de eerste en laatste zwangerschap en dan zou ik het wel leuk vinden om het beide eens meegemaakt te hebben. En dat is ook gebeurt, een zoon en een dochter.



CareBear
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 3:26

heel stiekempjes hoopte ik wel dat het een jongen zou zijn. Niet omdat ik en meisje niet zou willen of omdat mijn man een meid niet leuk zou vinden, maar ik wist gewoon dat een zoon hem zo waanzinnig gelukkig zou maken.

Ook vind ik het idee van een oudere broer heel leuk (mocht een tweede ons ooit gegund worden)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  Merai di 14 dec 2010 - 3:43

We houden het voorlopig alleen bij fantaseren maar over een jaar of vijf willen we aan kinderen beginnen en dan willen we er graag twee. Het liefst een jongetje en een meisje maar ik zou (zoals ik het nu voel) liever twee jongetjes hebben dan twee meisjes en mijn vriend heeft dat andersom. We zullen tegen die tijd wel zien hoe het loopt!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 7:47

mij zou het echt totaal niet uitmaken, als alles maar goed is met hem/haar.
mijn moeder heeft wel altijd een hele sterke mening, die is helemaal weg van meisjes
en dit laat ze ook vaak duidelijk merken. erg jammer vind ik dat wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  Meeko di 14 dec 2010 - 8:08

Bij de eerste had ik niet echt een voorkeur. Iedereen dacht dat t een jongetje was, maar het was dus een meisje. nu had ik wel een voorkeur voor een jongetje. Leuk van allebei 1. Maar nu het een meisje is vind ik het weer helemaal geweldig en vind ik mezelf ook niet echt een jongetjes mama. Ben echt van het frutselen en knutselen en meiden dingen doen. Maar als het een jongetje was geweest was ik net zo blij geweest. Het is denk ik ook waar je aan gewend ben.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorkeur jongen /meisje? - Pagina 3 Empty Re: Voorkeur jongen /meisje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum