mi moneda / quoins ervaring
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
mi moneda / quoins ervaring
Ik wil heel graag een mi moneda ketting, maar door alle verhalen over slechte ervaringen ben ik een beetje gaan twijfelen. Vooral over het verkleuren. Daardoor ben ik me er wat meer in gaan verdiepen en kwam ik bij het merk qouins uit, die zouden hier minder last van hebben.
Graag zou ik jullie ervaringen horen.
Graag zou ik jullie ervaringen horen.
LadyHysteria- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 17
Registratiedatum : 20-11-10
Re: mi moneda / quoins ervaring
Bedankt voor je snelle reactie, dat is wel fijn. Ik vind de munten van mi moneda ook het mooist.mozzarella schreef:Ik heb mi moneda en bij mij verkleurt er niets!
Mijn mi moneda is ook nog helemaal niet verkleurd. Maar bij twee vriendinnen is dit we het geval!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
'Onze' juwelier wil het niet meer verkopen, omdat er teveel terug zijn gekomen. En er zit maar 3 maanden garantie ofzo op. Schijnt heel weinig te zijn voor sieraden iig. Zoals mijn vriend het nu zeg: het is gewoon k*tkwaliteit
Gast- Gast
Tja ik vind het zonde om zoveel geld te betalen voor iets met een grote kans dat het snel stukgaat. Maar wel bedankt voor alle reacties.
Mijn gouden ketting is ook verkleurd. En dan niet op de plaatsen waar hij op de huid zi,t maar onderaan. Op mijn werk stoot ik steeds met de ketting en de munt tegen mijn bureau. Ik ben met de ketting terug gegaan en heb een nieuwe gekregen. In plaats van 90 cm heb ik nu 80 cm, deze valt net boven mijn bureau dus ik stoot er niet meer tegen. Daarnaast heb ik er nog een zilveren ketting bijgekocht omdat deze helemaal niet schijnen te verkleuren. Beide kettingen van mij zijn nog niet verkleurd, maar eerlijk gezegd draag ik ze ook niet dagelijks, niet eens wekelijks..
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ik heb een zilveren ketting van Mi Moneda van 80 cm, de dikke variant. Deze verkleurt niet. Maar ik zie wel wat verkleuring op mijn rosé pentant, daar waar de ene munt de andere raakt. (Ik heb er 2 aan mijn ketting) Slijtage dus eigenlijk.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik heb een zilveren ketting van Mi Moneda van 80 cm, de dikke variant. Deze verkleurt niet. Maar ik zie wel wat verkleuring op mijn rosé pentant, daar waar de ene munt de andere raakt. (Ik heb er 2 aan mijn ketting) Slijtage dus eigenlijk.
Dat is bij mij precies hetzelfde, zijn inderdaad slijtage plekjes.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Jen_ schreef:Ik heb een zilveren ketting van Mi Moneda van 80 cm, de dikke variant. Deze verkleurt niet. Maar ik zie wel wat verkleuring op mijn rosé pentant, daar waar de ene munt de andere raakt. (Ik heb er 2 aan mijn ketting) Slijtage dus eigenlijk.
Dat is bij mij precies hetzelfde, zijn inderdaad slijtage plekjes.
Jammer he? Ik stoor me er niet zo aan, want het valt alleen mij op, maar toch voor het geld, wel zonde.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: