Mi Moneda
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mi Moneda
Wie heeft online de ketting met verwisselbare munten van Mi Moneda gekocht? Zit er nog prijs verschil in bij verschillende websites?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mi Moneda
Ik heb mijn ketting zo'n 3 jaar geleden online gekocht en destijds was er geen prijsverschil. Allemaal even duur
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik heb mijn ketting zo'n 3 jaar geleden online gekocht en destijds was er geen prijsverschil. Allemaal even duur
Jammer! Vind hem nog steeds erg leuk maar de prijs niet ;-)
Limburg85- Ratel
Ik heb hem van mijn man gekregen en kan je dus niet vertellen of er verschil tussen zit.
Wel kan ik je vertellen dat ik er heel blij mee ben
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ schreef:Ik heb hem van mijn man gekregen en kan je dus niet vertellen of er verschil tussen zit.
Dat kan ik me voorstellen!
Heb de hint paar keer gegeven aan m'n man maar helaas pakt hij deze niet op ;-)
Limburg85- Ratel
Haha ik zal je eerlijk vertellen dat ik mijn man daarvoor ook al een paar hints heb gegeven.Limburg85 schreef:LDJ schreef:Ik heb hem van mijn man gekregen en kan je dus niet vertellen of er verschil tussen zit.
Dat kan ik me voorstellen!
Heb de hint paar keer gegeven aan m'n man maar helaas pakt hij deze niet op ;-)
Maar uiteindelijk heeft hij het begrepen en mocht ik met mijn verjaardag ineens mee naar de juwelier. Dus wie weet
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik heb hem een week geleden voor mn verjaardag gekregen. Van hem een lange ketting (niet van mi moneda zelf) en een grote munt. Van mijn ouders heb ik geld gevraagd voor mijn verjaardag en heb ik er een kleine munt bij gekocht.
Ik heb veel op internet gezocht, maar het is wel zo'n beetje overal even duur. Ik heb hem uiteindelijk gewoon bij de juwelier gekocht zodat ik het in het echt kon bekijken.
Ik heb veel op internet gezocht, maar het is wel zo'n beetje overal even duur. Ik heb hem uiteindelijk gewoon bij de juwelier gekocht zodat ik het in het echt kon bekijken.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: