Mi Moneda, welke?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mi Moneda, welke?
Ik heb nu een lange goudkleurige ketting met een medium gouden hanger en een zilveren munt met hand. Ik wil er nu nog een kleine hanger bij hebben, maar ik weet niet zo goed welke kleur. Rose goud vind ik ook mooi, maar dan heb ik dus 3 kleuren en weet niet of dat te druk wordt. Wie heeft er ook 2 hangers aan een ketting en welke combinatie? Ik vind die parelmoer munten en houtkleurige munten ook mooi, en dan met een gouden hangertje. Of zal ik toch gewoon dezelfde combinatie kiezen, maar dan in het klein (en natuurlijk met een andere afbeelding op de munt).
Gast- Gast
Re: Mi Moneda, welke?
Wat grappig zeg, ik heb gewoon precies dezelfde combinatie! Zelf wil ik nog een grote gouden pendant-houder erbij, de munt erin weet ik nog niet. Ik denk een parelmoer Gaudi-munt.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Heb je ook zo'n dun kettinkje? Ik heb wel eens gehoord dat die snel breken als je er 2 aan hangt. Ik vind hem overigens wel aan de lange kant, de mijne is 90 cm en hangt zowat op mijn navel. Ik had hem liever iets korter gehad, maar de kortere versie is meteen een heel stuk korter. Ik vind die parelmoer munten idd ook echt mooi, ik zou dan zo'n ivoorkleurige willen. Als ik een gewone munt neem, wil ik er een met een boeddha.Ellebel schreef:Wat grappig zeg, ik heb gewoon precies dezelfde combinatie! Zelf wil ik nog een grote gouden pendant-houder erbij, de munt erin weet ik nog niet. Ik denk een parelmoer Gaudi-munt.
Gast- Gast
Ik heb (als mijn bestelling ooit binnenkomt) een zilverren 80cm ketting, van 3mm dik (zoda't 'ie niet breekt) deze kettingen zijn nieuw in de collectie, vandaar dat ik zo lang moet wachten. Ik verwacht hem eind volgende maand binnen. Daarbij heb ik een grote rose houder (welke in maart pas binnenkomt, ook deze zijn verbeterd omdat er veel klachten over waren, blijkbaar) met daarin een zilveren klavertje vier (het klavertje is rose) ik heb ook een kleine zilveren houder met de witte gaudi munt erin.
Gast- Gast
Bobbie schreef:Heb je ook zo'n dun kettinkje? Ik heb wel eens gehoord dat die snel breken als je er 2 aan hangt. Ik vind hem overigens wel aan de lange kant, de mijne is 90 cm en hangt zowat op mijn navel. Ik had hem liever iets korter gehad, maar de kortere versie is meteen een heel stuk korter. Ik vind die parelmoer munten idd ook echt mooi, ik zou dan zo'n ivoorkleurige willen. Als ik een gewone munt neem, wil ik er een met een boeddha.Ellebel schreef:Wat grappig zeg, ik heb gewoon precies dezelfde combinatie! Zelf wil ik nog een grote gouden pendant-houder erbij, de munt erin weet ik nog niet. Ik denk een parelmoer Gaudi-munt.
Die dunne brak bij mijn vriendin na 2 dagen al, en ze had er 1 munt aan. Bij haar zusje en vriendin ook. Lees er veel klachten over. Er is toch ook een tussenweg voor jou? Er zijn ook kettingen van 80cm ipv 90.
Gast- Gast
Bobbie schreef:Heb je ook zo'n dun kettinkje? Ik heb wel eens gehoord dat die snel breken als je er 2 aan hangt. Ik vind hem overigens wel aan de lange kant, de mijne is 90 cm en hangt zowat op mijn navel. Ik had hem liever iets korter gehad, maar de kortere versie is meteen een heel stuk korter. Ik vind die parelmoer munten idd ook echt mooi, ik zou dan zo'n ivoorkleurige willen. Als ik een gewone munt neem, wil ik er een met een boeddha.Ellebel schreef:Wat grappig zeg, ik heb gewoon precies dezelfde combinatie! Zelf wil ik nog een grote gouden pendant-houder erbij, de munt erin weet ik nog niet. Ik denk een parelmoer Gaudi-munt.
Ik heb ook vaker gehoord dat de kettingen kunnen breken. Maar vorig weekend ben ik in de stad geweest voor mijn ketting (de gouden laag is aan het verkleuren, hij is opgestuurd naar Mi Moneda) en ik heb in verschillende winkels verkoopsters gezien met 2 houders aan de ketting. Op internet lees je verschillende verhalen, dat het wel kan, dat het niet kan. Ik ga de gok denk ik nemen, wellicht dan toch een kleine hanger ipv een grote. De kwaliteit van de ketting zelf vind ik in ieder geval slecht! Het is dat ze zo mooi zijn en anders ga ik ook een andere lange ketting kopen en daar de houders aan hangen.
Zelf heb ik ook gekeken voor de 3 mm ketting, maar ik vind het net zo'n ketting van een badstop (sorry Jen).
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel schreef:Bobbie schreef:Heb je ook zo'n dun kettinkje? Ik heb wel eens gehoord dat die snel breken als je er 2 aan hangt. Ik vind hem overigens wel aan de lange kant, de mijne is 90 cm en hangt zowat op mijn navel. Ik had hem liever iets korter gehad, maar de kortere versie is meteen een heel stuk korter. Ik vind die parelmoer munten idd ook echt mooi, ik zou dan zo'n ivoorkleurige willen. Als ik een gewone munt neem, wil ik er een met een boeddha.Ellebel schreef:Wat grappig zeg, ik heb gewoon precies dezelfde combinatie! Zelf wil ik nog een grote gouden pendant-houder erbij, de munt erin weet ik nog niet. Ik denk een parelmoer Gaudi-munt.
Ik heb ook vaker gehoord dat de kettingen kunnen breken. Maar vorig weekend ben ik in de stad geweest voor mijn ketting (de gouden laag is aan het verkleuren, hij is opgestuurd naar Mi Moneda) en ik heb in verschillende winkels verkoopsters gezien met 2 houders aan de ketting. Op internet lees je verschillende verhalen, dat het wel kan, dat het niet kan. Ik ga de gok denk ik nemen, wellicht dan toch een kleine hanger ipv een grote. De kwaliteit van de ketting zelf vind ik in ieder geval slecht! Het is dat ze zo mooi zijn en anders ga ik ook een andere lange ketting kopen en daar de houders aan hangen.
Zelf heb ik ook gekeken voor de 3 mm ketting, maar ik vind het net zo'n ketting van een badstop (sorry Jen).
Haha geeft niks hoor Ik snap wat je bedoeld, door die bolletjes! Maar ik vind hem erg mooi, er zit ook een mooie glans overheen. Ik wil het risico niet lopen, straks ben ik mijn munten kwijt!
Gast- Gast
Ik wist niet dat ze er ook in 80 cm waren. Waar ik hem heb gekocht hadden ze maar 2 lengtes, 90 en een korte, 30 ofzo. Maar die dikkere heb ik nog niet gezien, die wil ik dan ook wel eens zien, ik heb ook liever niet dat hij breekt. Maar ik draag hem best veel en er is nog niks te zien, ook geen verkleuringen. Alleen mijn munt begint een beetje te verkleuren aan de randen waar hij zeg maar onder de houder vandaan komt. Is het bij jullie ook zo dat de munt zo draait? Hij hangt altijd ondersteboven, zit ook niet helemaal vast in de hanger.
Ik denk dat ik gewoon in de winkel eens ga passen, welke kleuren leuk zijn. Ik wil er wel sowieso een kleine bij en zit toch steeds met dat rose goud in mijn hoofd.
Ik denk dat ik gewoon in de winkel eens ga passen, welke kleuren leuk zijn. Ik wil er wel sowieso een kleine bij en zit toch steeds met dat rose goud in mijn hoofd.
Gast- Gast
Ik begrijp eerlijk niet zo goed wat er zo bijzonder en leuk is aan deze kettingen. Staan ze ergens voor?
Ze doen mij denken aan een ketting van Tel Sell, wat een jing-jang was. Een cirkel, waarvan een helft zilver en een helft goud was. De ketting zou ervoor zorgen dat je in evenwicht zou blijven.
Ik bedoel dit absoluut niet verkeerd, maar ik zie het niet. Zou iemand mij het uit kunnen leggen?
Ze doen mij denken aan een ketting van Tel Sell, wat een jing-jang was. Een cirkel, waarvan een helft zilver en een helft goud was. De ketting zou ervoor zorgen dat je in evenwicht zou blijven.
Ik bedoel dit absoluut niet verkeerd, maar ik zie het niet. Zou iemand mij het uit kunnen leggen?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Ik begrijp eerlijk niet zo goed wat er zo bijzonder en leuk is aan deze kettingen. Staan ze ergens voor?
He?! Hoezo wat valt er uit te leggen? Over smaak valt toch niet te twisten? Dat jij ze niet leuk vindt, prima toch?
Gast- Gast
Ik bedoel of het ergens voor staat of een bepaalde betekenis heeft, etc.
Na wat googelen, begrijp ik dat het eigenlijk net zoiets is als een panorama armband.
Ik vroeg mij het af omdat best veel mensen het er over hebben, erg enthousiast erover zijn en er steeds meer bij willen kopen.
Na wat googelen, begrijp ik dat het eigenlijk net zoiets is als een panorama armband.
Ik vroeg mij het af omdat best veel mensen het er over hebben, erg enthousiast erover zijn en er steeds meer bij willen kopen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Ik bedoel of het ergens voor staat of een bepaalde betekenis heeft, etc.
Ah op die manier. Ja ik vind de kettingen leuk omdat je ze kunt personaliseren, iets kunt kiezen wat bij je past.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Dennenappel schreef:Ik bedoel of het ergens voor staat of een bepaalde betekenis heeft, etc.
Ah op die manier. Ja ik vind de kettingen leuk omdat je ze kunt personaliseren, iets kunt kiezen wat bij je past.
Haha panorama? Pandora denk ik dat je bedoelt?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: