Mi Moneda
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mi Moneda
Ben ik nog hip () als ik mij nu nog een Mi Moneda ketting aanschaf of kan het niet meer? Ik kijk wel es in het "wat heb je aan vandaag topic' en daar zie ik toch weinig mensen die een Mi Moneda dragen.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Mi Moneda
Ik was eind mei jarig en heb er toen een gekregen. Ik ben er heel blij mee. Het maakt mij ook niets uit of het nog ''hip''' is of niet. Als ik het maar mooi vind!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de mijne met kerst 3 en een half jaar geleden gekocht en draag hem nog steeds veel. Heb hem nu ook om, mijn collega toevallig ook. Dus ik vind ze nog prima kunnen! Je ziet nu toch hartstikke veel lange kettingen, waarom zou een Mi Moneda dan niet kunnen, maar iets met een ander dingetje eraan wel? Ik moet zelf trouwens wel een nieuwe ketting kopen, de mijne was goud maar dat laagje is er helemaal af, hij werd eerst zilver en nu wordt hij donker (niet mooi meer). Dus let op dat je niet de ketting omdoet als je parfum nog nat is, de mijne is vooral in de nek helemaal verkleurd. Toch zonde want ze zijn best duur.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik denk niet dat het nog erg hip is. Ik heb de mijne nu zo'n 3 jaar en draag hem eigenlijk niet meer. Niet omdat hij niet hip zou zijn, maar omdat ik hem een beetje zat ben. Vind de ketting erg mooi, wil graag een ander hangertje. Maar ook al is het misschien niet meer zo in als een paar jaar geleden, hij blijft mooi. En dan niet je hem gewoon lekker kopen
Gast- Gast
Ik heb hem sinds een half jaartje (dan wel van Mi Imenso, is hetzelfde) en ik draag hem nog iedere dag en ben er zo blij mee! Als jij hem wilt, gewoon lekker doen! Mijn schoonzus heeft hem 2 weken geleden ook nog gekocht. Ik zie ze op dit moment juist nog veel.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: