Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mi Moneda ketting

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mi Moneda ketting Empty Mi Moneda ketting

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 10:29

Ik open maar even een apart topic.

Wie heeft er ook zo'n ketting? Ik weet dat Mozz er 1 heeft en door haar heb ik er nu ook 1 besteld.
Mozz welke heb jij? Lengte, goud, zilver, rose? Welk muntje of munten?

Ik ben vandaag in Amsterdam geweest, nog best moeilijk om te vinden! Ik wil namelijk de 3mm ketting (deze zijn nieuw) omdat mijn vriendin's 1.5mm ketting na 2 dagen brak. Dus wilde het risico niet nemen, en aan deze kun je ook 2 munten hangen.

Online was het ook nog moeilijk te vinden, maar toch gevonden. Heb nu deze besteld voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriend:

Large:
Mi Moneda ketting Middle100929140219

3mm dik 80 cm:
Mi Moneda ketting Article13167024

En deze munt
Mi Moneda ketting Mi-moneda-3d-munt-20_2

Ik vind ze echt heel mooi! Wil graag nog een 2e muntje maar daar moet ik even voor 'sparen'.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mi Moneda ketting Empty Re: Mi Moneda ketting

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 10:55

Ik zie ze steeds vaker, erg leuk! Heb zelf nog geen exemplaar.

Mooie munt heb je uitgezocht. Welke wil je er nog bij?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 11:20

Megara schreef:Ik zie ze steeds vaker, erg leuk! Heb zelf nog geen exemplaar.

Ja die munt heb ik uitgezocht niet omdat ik bijgelovig ben haha. Maar mijn vader is overleden toen ik heel jong was, hij droeg een klavertje vier. Vond dat wel een mooi idee.

Welke munt ik erbij wil weet niet nog niet zeker, ik denk in ieder geval een zilveren kast, goud vind ik iets té. Deze munt erin lijkt me wel mooi:
Mi Moneda ketting 4981184

De rechter. Die kasten zijn wel duur zeg! De munten niet zo gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 11:22

Megara schreef:Ik zie ze steeds vaker, erg leuk! Heb zelf nog geen exemplaar.

Ik heb ze trouwens nog nooit gezien, volgens mij leef ik onder een steen, haha

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 12:09

Wat een mooie gedachte zit er achter het klavertje. Dat maakt het wel speciaal.
Ik vind de combinatie met bovenstaande munt ook erg mooi. Je hebt smaak, haha. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ellebel za 29 jan 2011 - 22:36

Ik heb een gouden lange ketting, medium gouden pendant-houder en een zilveren handje (ben even de naam kwijt van het handje) erin. Dit dus:

Mi Moneda ketting Sakoshop_nl_mi-moneda_turksehand1_zilver

Ik zie nu dat er ook 3 mm kettingen te koop zijn, denk dat ik deze dan ook ga kopen. Wil er namelijk nog een grote munt bij hangen.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:45

Wat mooi! Ik zal dit even in de gaten houden want heb nu zoiets van hebben, hebben, hebben. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:50

Ik zit even op de site te kijken en ze hebben hele mooie muntjes. Ben er al eentje tegen gekomen die goed bij mij past. Kan alleen geen prijsindicatie vinden of ik kijk er overheen.

Gast
Gast

Bericht  Gizmo za 29 jan 2011 - 23:55

Cimic schreef:Ik zit even op de site te kijken en ze hebben hele mooie muntjes. Ben er al eentje tegen gekomen die goed bij mij past. Kan alleen geen prijsindicatie vinden of ik kijk er overheen.

Als je op de naam googled, dan kom je ook diverse webshops tegen die het verkoopt, met dus prijzen erbij Wink
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:07

Ik heb een korte, zilveren ketting...dat past het beste bij mijn kledingstijl dan zie je hem tenminste.

Ik heb een medium zilveren pendant en een kleine zilveren pendant. In de grote heb ik meestal een bruine gaudi munt en in de kleine heb ik een roze (wilde eigenlijk goud, verkeerd geleverd maar leuker dan ik dacht) munt met vincit amor omnia en ik heb nog een grote gouden met carpe diem en krijg volgende week een kleine binnen met mijn sterrenbeeld erop. En ik heb er nog een koperkleurige metallic leren ketting bij, heb het idee dat dat was 'steviger' is, ben bang dat ik mijn pendants kwijtraak!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:56

Ellebel schreef:Ik heb een gouden lange ketting, medium gouden pendant-houder en een zilveren handje (ben even de naam kwijt van het handje) erin. Dit dus:

Handje van Fatima toch? Of heet die van jou anders?
Daar komt het iig vandaan.

Ik vind het ook erg leuke kettingen en zit al een tijdje te twijfelen of ik het wel of niet koop (vrees dat de kids het kapot trekken).

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:32

Gizmo schreef:
Cimic schreef:Ik zit even op de site te kijken en ze hebben hele mooie muntjes. Ben er al eentje tegen gekomen die goed bij mij past. Kan alleen geen prijsindicatie vinden of ik kijk er overheen.

Als je op de naam googled, dan kom je ook diverse webshops tegen die het verkoopt, met dus prijzen erbij Wink

Ja zag het. nerd

Gast
Gast

Bericht  Ellebel zo 30 jan 2011 - 1:45

Coco schreef:
Ellebel schreef:Ik heb een gouden lange ketting, medium gouden pendant-houder en een zilveren handje (ben even de naam kwijt van het handje) erin. Dit dus:

Handje van Fatima toch? Of heet die van jou anders?
Daar komt het iig vandaan.

Ik vind het ook erg leuke kettingen en zit al een tijdje te twijfelen of ik het wel of niet koop (vrees dat de kids het kapot trekken).

Ja die bedoel. Die van mij heet niet anders, ben uberhaupt niet gelovig. Vind dit gewoon de mooiste, zonder speciale reden.

Ik zie trouwens net dat mijn gouden ketting begint te verkleuren. Daar staan de gouden en rosé kettingen bekend om. Die wat ik heb gekocht zou van een nieuwe lichting zijn waarbij het niet zou gebeuren, maar helaas. Gelukkig heb ik 3 maanden garantie en mag ik hem ruilen. Dus ik ga volgend weekend de 3 mm, 80 cm zilveren ketting halen. Wel jammer hoor, vond goud net zo mooi en die zie je minder vaak dan zilver.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:56

mozzarella schreef:Ik heb een korte, zilveren ketting...dat past het beste bij mijn kledingstijl dan zie je hem tenminste.

Ik heb een medium zilveren pendant en een kleine zilveren pendant. In de grote heb ik meestal een bruine gaudi munt en in de kleine heb ik een roze (wilde eigenlijk goud, verkeerd geleverd maar leuker dan ik dacht) munt met vincit amor omnia en ik heb nog een grote gouden met carpe diem en krijg volgende week een kleine binnen met mijn sterrenbeeld erop. En ik heb er nog een koperkleurige metallic leren ketting bij, heb het idee dat dat was 'steviger' is, ben bang dat ik mijn pendants kwijtraak!

Wauw jij hebt er veel! *jaloers* Very Happy Silvy Meis heeft echte antieke munten ter waarde van 4000 euro :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:57

Megara schreef:Wat een mooie gedachte zit er achter het klavertje. Dat maakt het wel speciaal.
Ik vind de combinatie met bovenstaande munt ook erg mooi. Je hebt smaak, haha. Very Happy

Dank je Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:58

Cimic schreef:Wat mooi! Ik zal dit even in de gaten houden want heb nu zoiets van hebben, hebben, hebben. :P

Ja dat had ik ook toen ik die van Mozz zag! Was gister erg teleurgesteld dat ik ze niet kon vinden in Amsterdam smile Niet wat ik zocht tenminste, en dat is de dikke ketting. Ik verwacht hem dinsdag binnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:00

Ik zie nu dat er ook 3 mm kettingen te koop zijn, denk dat ik deze dan ook ga kopen. Wil er namelijk nog een grote munt bij hangen.
Jouw ketting is tot nu toe gewoon heel gebleven dus? Die van mijn vriendin was dus na 2 dagen stuk! Echt zonde. Gelukkig mocht ze een nieuwe uitkiezen (ze deden wel wat moeilijk, maar mijn vriendin is nog moeilijker, haha) en toen heeft ze voor de dikke ketting gekozen. Ze moet er uiteraard voor bijbetalen. Dikke zilveren ketting kost 93,75. Prijzig. De gouden zijn er geloof ik nog niet, heb ze niet gezien. Misschien komt het nog!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:04

Coco schreef:

Je hebt ook deze, die zijn wel stevig! Ik vind zo'n ketting ook leuk, is wat stoerder:

Mi Moneda ketting Article11077943

Laatst aangepast door Jen_ op zo 30 jan 2011 - 2:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:18

Ik ben erop gekomen omdat carpe diem heel erg bij mijn huidge levensinstelling past en ik iets zocht om veel dingen een plaatsje te geven...net zoals bij jou dat klavertje, Jen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:41

mozzarella schreef:Ik ben erop gekomen omdat carpe diem heel erg bij mijn huidge levensinstelling past en ik iets zocht om veel dingen een plaatsje te geven...net zoals bij jou dat klavertje, Jen!

Ja Carpe diem vind ik ook heel mooi! En ook die ene over liefde 'live the life you love, love the life you live' die staat op jouw achterkant he?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:27

Jen_ schreef:
mozzarella schreef:Ik ben erop gekomen omdat carpe diem heel erg bij mijn huidge levensinstelling past en ik iets zocht om veel dingen een plaatsje te geven...net zoals bij jou dat klavertje, Jen!

Ja Carpe diem vind ik ook heel mooi! En ook die ene over liefde 'live the life you love, love the life you live' die staat op jouw achterkant he?

Klopt alleen staat daar ook een soort merkje op van mi moneda en dat maakt die achterkant helaas ietsjes minder mooi om aan de voorkant te dragen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 5:27

Jen_ schreef:
Coco schreef:

Je hebt ook deze, die zijn wel stevig! Ik vind zo'n ketting ook leuk, is wat stoerder:

Mi Moneda ketting Article11077943

He, handig! Dan kan ik een zilveren kopen voor als ik zonder kids ben, maar deze hierboven dragen als ik met kids ben, vind ze namelijk wel een stukje minder dan een zilveren!
Ik vind die rechter van het plaatje met 2 die jij plaatste trouwens echt geweldig! Kan hem alleen niet vinden.

Kun je ook een eigen ontwerp op een munt laten maken trouwens?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 8:39

Erg mooi, ik ga binnenkort eens bij mijn schoonvader kijken wat hij allemaal heeft liggen ( heeft een juwelierszaak).

Jen, jij woont toch in H. hé ? In een ander topic vertelde je dat je boven een juwelierszaak woonde volgens mij woon jij dus boven de zaak van mijn schoonvader.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 11:17

Mama_van2 schreef:Erg mooi, ik ga binnenkort eens bij mijn schoonvader kijken wat hij allemaal heeft liggen ( heeft een juwelierszaak).

Jen, jij woont toch in H. hé ? In een ander topic vertelde je dat je boven een juwelierszaak woonde volgens mij woon jij dus boven de zaak van mijn schoonvader.

Ja daar woon ik! Er zijn 3 juwelierszaken hier, een Gold4you, een Lucardi en een Goldpoint. Welke is het, als je dat tenminste hier neer wilt zetten? Ik woon vlakbij de Gold4you. Nouja vlakbij allemaal en niet letterlijk erboven, maar er tegenover. Gold4you is overdekt. Maar wat grappig zeg, dat jouw schoonvader in H een juwelierswinkel heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 11:19

[quote="Coco"]
Jen_ schreef:
Coco schreef:

He, handig! Dan kan ik een zilveren kopen voor als ik zonder kids ben, maar deze hierboven dragen als ik met kids ben, vind ze namelijk wel een stukje minder dan een zilveren!
Ik vind die rechter van het plaatje met 2 die jij plaatste trouwens echt geweldig! Kan hem alleen niet vinden.

Kun je ook een eigen ontwerp op een munt laten maken trouwens?

Die rechter, dat is een Gaudi munt. Je hebt ze ook met beige achtige kleuren, die vind ik ook heel mooi. Weet niet of je een eigen munt kunt laten ontwerpen, daar zat ik zelf ook aan te denken. Misschien kun je wel de precieze maat opgeven bij een goudsmid, zodat je die in de 'kast' van Mi moneda kan doen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: