Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

opleidingen HBO onwaardig benoemd

+4
Middleme
Verde
Minx
BJA
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Roxy89 vr 6 mei 2011 - 2:02

Als ze er niet naar vragen zeg ik het in ieder geval niet in het gesprek van maandag. Vragen ze er naar zal ik het eerlijk vertellen (ze komen er toch wel ooit achter) en hoop ik maar dat ik al genoeg indruk heb gemaakt.
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:37

Odilia schreef:
Megara schreef:
Weetjewel schreef:Ik ben achteraf heel blij dat ik geen MEM bij INHolland ben gaan doen.

+1.

Ik heb voor dat ik een definitieve keus maakte voor een studie ook in het werkveld (tv) wat advies gevraagd en daar werd MEM bij INHolland ook sterk afgeraden. Blijkbaar was het niveau van de stagiaires toen al niet wat het moest zijn. Dat is nu zo'n 2,5 jaar geleden.
In de tv wereld maakt t op zich niet zo heel veel uit wat je gestudeerd hebt. Als je maar doorzettingsvermogen hebt en niet piept is t al snel goed.

Jij bent er momenteel zelf werkzaam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:55

Ja Megara.

Heel veel succes Roxy!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:53

Dan ben ik stiekem wel heel nieuwsgierig op welke plek je zit en hoe je er bent gekomen, mocht je het kwijt willen. Eventueel via PM?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:58

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Roxy89 vr 6 mei 2011 - 6:07

Dank je wel! We zullen zien maandag...
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 10:31

Odilia schreef:
Megara schreef:
Weetjewel schreef:Ik ben achteraf heel blij dat ik geen MEM bij INHolland ben gaan doen.

+1.

Ik heb voor dat ik een definitieve keus maakte voor een studie ook in het werkveld (tv) wat advies gevraagd en daar werd MEM bij INHolland ook sterk afgeraden. Blijkbaar was het niveau van de stagiaires toen al niet wat het moest zijn. Dat is nu zo'n 2,5 jaar geleden.
In de tv wereld maakt t op zich niet zo heel veel uit wat je gestudeerd hebt. Als je maar doorzettingsvermogen hebt en niet piept is t al snel goed.

Dat ligt ook aan welke kant je op wil gaan.
Maar goed, ik wilde daar toen zelf niet heen voor TV. Daar heb ik toen later de Media Academie (summerschool) voor gedaan. Een oude vriendin van mij heeft wel MEM gedaan, maar ik heb haar al een tijd niet gesproken, dus ik weet nu bij haar ook niet hoe of wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Roxy89 do 12 mei 2011 - 2:39

Mijn vriend had dit vandaag op internet gevonden. Weet er zelf verder nog niks over, maar wilde het toch even delen: http://www.nu.nl/binnenland/2512972/baangarantie-studenten-inholland.html
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Middleme do 12 mei 2011 - 9:18

Roxy89 schreef:Mijn vriend had dit vandaag op internet gevonden. Weet er zelf verder nog niks over, maar wilde het toch even delen: http://www.nu.nl/binnenland/2512972/baangarantie-studenten-inholland.html

Er worden voor studenten van Inholland op verschillende locaties informatiebijeenkomsten gehouden hierover. Ik denk dat hij dat gisteren of eergisteren heeft gezegd, in samenspraak met iemand van een of andere uitzendorganisatie. Maar, het geldt niet voor al afgestudeerde mensen, alleen voor diegenen die nu afstuderen. Gelukkig moet ik nog een jaar!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Roxy89 vr 13 mei 2011 - 3:39

Hoe weet jij dat? Ik ben in januari afgestudeerd. Heb hier dus wel allemaal last van, maar INHolland gaat mij dus niet helpen? Lekker dan!
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 3:44

Middleme schreef:
Roxy89 schreef:Mijn vriend had dit vandaag op internet gevonden. Weet er zelf verder nog niks over, maar wilde het toch even delen: http://www.nu.nl/binnenland/2512972/baangarantie-studenten-inholland.html

Er worden voor studenten van Inholland op verschillende locaties informatiebijeenkomsten gehouden hierover. Ik denk dat hij dat gisteren of eergisteren heeft gezegd, in samenspraak met iemand van een of andere uitzendorganisatie. Maar, het geldt niet voor al afgestudeerde mensen, alleen voor diegenen die nu afstuderen. Gelukkig moet ik nog een jaar!
Ga jij nog een jaar studeren verspillen om uiteindelijk een diploma te krijgen dat niks waard is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Feline vr 13 mei 2011 - 7:19

Odilia.. ik ben ook wel benieuwd waar je werkt! Wil je me pm-en?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Prosecco vr 13 mei 2011 - 7:30

Maar dit hele InHolland verhaal is toch niks nieuws? Toen ik een jaar of 6 geleden voor opleidingen aan het kijken was, was er al bekend dat het een ontzettend slechte instelling was en dat het niveau ver onder de maat was.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Middleme za 14 mei 2011 - 10:15

Odilia schreef:
Middleme schreef:
Roxy89 schreef:Mijn vriend had dit vandaag op internet gevonden. Weet er zelf verder nog niks over, maar wilde het toch even delen: http://www.nu.nl/binnenland/2512972/baangarantie-studenten-inholland.html

Er worden voor studenten van Inholland op verschillende locaties informatiebijeenkomsten gehouden hierover. Ik denk dat hij dat gisteren of eergisteren heeft gezegd, in samenspraak met iemand van een of andere uitzendorganisatie. Maar, het geldt niet voor al afgestudeerde mensen, alleen voor diegenen die nu afstuderen. Gelukkig moet ik nog een jaar!
Ga jij nog een jaar studeren verspillen om uiteindelijk een diploma te krijgen dat niks waard is?

Ho, ik zit niet op een van de zeer zwakke opleidingen, laten we dat even duidelijk stellen. En daarbij, ik ken ook andere verhalen dus ik weet dat het nooit 100% goed zal zijn, zo simpel is dat gewoon. Zolang ik voor mijzelf maar weet dat ik het beste eruit haal, geloof ik dat het goed komt. Daar komt nog bovenop, dat ik na mijn opleiding toch nog iets heel anders ga proberen en als dát niet lukt, keer ik hier naar terug.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opleidingen HBO onwaardig benoemd - Pagina 2 Empty Re: opleidingen HBO onwaardig benoemd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum