Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen? Empty Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen?

Bericht  Droopy28 ma 17 dec 2012 - 3:20

Heeft hier iemand de opleiding Ergotherapie gedaan of zijn er misschien meiden met ervaringen met een opleiding doen bij NCOI?

Of ben je ergotherapeut? Ik zou graag ervaringen willen horen Laughing

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen? Empty Re: Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen?

Bericht  Starla ma 17 dec 2012 - 4:10

Ik heb 2 jaar ergotherapie gedaan. Ik vond het vreselijk saai worden toen ik eenmaal inzicht in het werk zelf kreeg, en na een stage in de psychiatrie, waar voor mij uit bleek dat ik omgaan met de clienten veel leuker vond als de aangepaste vorken en breipennen, heb ik gekozen voor hbo-v.
Ik vond de opleiding en het werk dus erg tegenvallen. Ik had verwacht dat je veel meer zelf dingen kon bedenken en dergelijke, en dat het veel creatiever was.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen? Empty Re: Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen?

Bericht  Droopy28 ma 17 dec 2012 - 6:12

Starla schreef:Ik heb 2 jaar ergotherapie gedaan. Ik vond het vreselijk saai worden toen ik eenmaal inzicht in het werk zelf kreeg, en na een stage in de psychiatrie, waar voor mij uit bleek dat ik omgaan met de clienten veel leuker vond als de aangepaste vorken en breipennen, heb ik gekozen voor hbo-v.
Ik vond de opleiding en het werk dus erg tegenvallen. Ik had verwacht dat je veel meer zelf dingen kon bedenken en dergelijke, en dat het veel creatiever was.

Dank je wel voor je reactie!

Ik heb deze opleiding nodig voor het beroep waar ik in wil groeien dus ik heb al voor ogen wat ik ermee wil Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen? 561177

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen? Empty Re: Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen?

Bericht  _Lacey_ ma 17 dec 2012 - 7:17

Ik volg sinds september een opleiding bij de NCOI, via e-learning.
Ben er tot nu toe erg tevreden over.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen? Empty Re: Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen?

Bericht  Starla di 18 dec 2012 - 0:01

Ah dat scheelt droopy, dat had ik toen dus niet. Ik vond trouwens de theorie wel leuk, de praktijk alleen niet. Wat wil jij er mee worden dan?
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen? Empty Re: Opleiding Ergotherapie/ ervaringen NCOI opleidingen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum