HELP! Eczeem en krabben
+3
minoessepoes
VeryCherry
Fiwen
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
HELP! Eczeem en krabben
Ik ben even de wanhoop nabij. Onze dochter is 3,5 maand oud en heeft last van eczeem (waarschijnlijk koemelkallergie) en heeft veel jeuk. Ze krabt en wrijft steeds in haar gezichtje, regelmatig totdat het helemaal open ligt. Nou ging het een tijdje goed met van die krabwantjes maar nu heeft ze ontdekt hoe ze die zelf uit kan trekken en als ze ze niet uit krijgt dan gaat ze er op sabbelen en zijn die dingen dus echt doorweekt (resultaat: koude en kapote handjes van het vocht).
Ze wrijft trouwens met die wantjes nog steeds in haar gezicht en trekt aan haar oortjes waardoor die aan de achterkant ook helemaal kapot zijn.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen? Ze ligt 's nachts nog steeds ingebakerd hierom maar ik had gisteren een boze wijkverpleegkundige aan de telefoon die me even op een beschuldigende toon ging vertellen dat inbakeren daar toch echt niet voor bedoeld was en ik dat ik maar een andere oplossing moest verzinnen... Wat die oplossing was dat wist ze zelf ook niet, heel fijn!
Ik ben sinds gisteren begonnen met Nutramigen (ze had hiervoor Pepti) maar ik heb het idee dat dit het alleen maar erger maakt. Ze krijgt nog voordat haar fles leeg is rode plekjes in haar gezicht die ze probeert te krabben, laat regelmatig de speen los en huilt dan echt heel zielig (heb het idee dat ze dan ook jeuk in haar mond heeft of zo), ze spuugt weer meer en wil ook ineens veel minder drinken (vorige week dronk ze nog met gemak 5 flessen van 180cc leeg, nu mag ik blij zijn als ze 5x 150 haalt) Ze moet natuurlijk wennen aan een nieuwe voeding maar toen ze van hypo allergeen naar pepti ging was het wennen niet zo heftig als nu.
Pffff ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt, ik hoop maar dat de kinderarts vrijdag het allemaal serieus wil nemen en nieuwe ideeën heeft want ik zie het even niet meer zitten
Ze wrijft trouwens met die wantjes nog steeds in haar gezicht en trekt aan haar oortjes waardoor die aan de achterkant ook helemaal kapot zijn.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen? Ze ligt 's nachts nog steeds ingebakerd hierom maar ik had gisteren een boze wijkverpleegkundige aan de telefoon die me even op een beschuldigende toon ging vertellen dat inbakeren daar toch echt niet voor bedoeld was en ik dat ik maar een andere oplossing moest verzinnen... Wat die oplossing was dat wist ze zelf ook niet, heel fijn!
Ik ben sinds gisteren begonnen met Nutramigen (ze had hiervoor Pepti) maar ik heb het idee dat dit het alleen maar erger maakt. Ze krijgt nog voordat haar fles leeg is rode plekjes in haar gezicht die ze probeert te krabben, laat regelmatig de speen los en huilt dan echt heel zielig (heb het idee dat ze dan ook jeuk in haar mond heeft of zo), ze spuugt weer meer en wil ook ineens veel minder drinken (vorige week dronk ze nog met gemak 5 flessen van 180cc leeg, nu mag ik blij zijn als ze 5x 150 haalt) Ze moet natuurlijk wennen aan een nieuwe voeding maar toen ze van hypo allergeen naar pepti ging was het wennen niet zo heftig als nu.
Pffff ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt, ik hoop maar dat de kinderarts vrijdag het allemaal serieus wil nemen en nieuwe ideeën heeft want ik zie het even niet meer zitten
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Re: HELP! Eczeem en krabben
Wat vervelend joh! Mijn zoontje had als klein ventje ook last van eczeem, het had geen duidelijke oorzaak zoals een allergie, maar ik heb bij de huisarts hormoonzalf gekregen en daar was het zo mee weg. Moet je overigens niet te vaak gebruiken, dan kan je er resistent voor worden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor je reactie. J.uul heeft 2 weken geleden hormoonzalf gekregen, werkt super goed tegen de eczeem maar de jeuk lijkt er niet van weg te gaan (het krabben en wrijven blijft) en omdat haar huidje er meteen heel dun van werd lag ze 3 dagen later helemaal open (ik schrok me dood toen ik haar in haar box zag liggen en alles vol met bloed zat, het bleek gelukkig minder erg dan het eruit zag... Ze had een paar flinke krassen op haar voorhoofd en binnen no-time het bloed over haar hele gezicht, handjes en boxkleed uitgesmeerd). Gebruik de zalf nu alleen op de erge plekken maar ben er eigenlijk op tegen. Het is puur symptoombestrijding, het neemt de oorzaak niet weg.
Fiwen- Kletskop
Ik heb nu toevallig een kindje op het werk die het ook heel erg had. Ook geen duidelijke oorzaak nog zoekende naar de beste voeding, hormoon zalf die wel hielp maar niet helemaal.
Dit jongetje krabt zich ook helemaal open het was zo zielig !
Uiteindelijk hebben wij de papa en mama door gestuurd naar een homeopaat en die heeft druppels mee gegeven die hij elke dag krijgt. Hiermee word hij van binnen uit ook nog eens behandeld en dan ook de hormoonzalf erbij.
En echt serieus, een week en alles was zo goed als weg en de papa en mama hebben er een heel vrolijk en ander kindje voor terug !
Dus mijn tip, zoek een homeopaat bij jou in de buurt, baat het niet schaad het niet !
Dit jongetje krabt zich ook helemaal open het was zo zielig !
Uiteindelijk hebben wij de papa en mama door gestuurd naar een homeopaat en die heeft druppels mee gegeven die hij elke dag krijgt. Hiermee word hij van binnen uit ook nog eens behandeld en dan ook de hormoonzalf erbij.
En echt serieus, een week en alles was zo goed als weg en de papa en mama hebben er een heel vrolijk en ander kindje voor terug !
Dus mijn tip, zoek een homeopaat bij jou in de buurt, baat het niet schaad het niet !
Gast- Gast
Hier geen kindje met eczeem maar eigen ervaring. Heb je alleen de hormoonzalf van de HA gekregen? Ik gebruik namelijk de hormoonzalf op de erge plekken, een aantal dagen achter elkaar en daarna smeer ik met vaseline lanette, zo wordt de huid niet te dun. Ipv vaseline lanette zijn er ook nog andere middeltjes, dus daar zou je eens naar kunnen informeren bij de HA.
Het is inderdaad symptoom bestrijding, maar jeuk is echt heel erg en door het krabben gaat het ook nog eens pijn doen. Vandaar dat ik wel aan symptoom bestrijding zou doen en daarnaast dan inderdaad uitzoeken waar de eczeem vandaan komt.
Heb je andere dingen dan de voeding al uitgesloten? Zoals je wasmiddel of wasverzachter of de spullen die je in bad gebruikt bijvoorbeeld?
Het is inderdaad symptoom bestrijding, maar jeuk is echt heel erg en door het krabben gaat het ook nog eens pijn doen. Vandaar dat ik wel aan symptoom bestrijding zou doen en daarnaast dan inderdaad uitzoeken waar de eczeem vandaan komt.
Heb je andere dingen dan de voeding al uitgesloten? Zoals je wasmiddel of wasverzachter of de spullen die je in bad gebruikt bijvoorbeeld?
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik smeer haar (minimaal) 2 keer per dag dun in met vaseline, ze gaat maar 2 keer per week in bad, waarvan 1 keer alleen met water en 1 keer met een beetje zeep (neutral) om billen en haartjes te wassen. Was express ook al niet meer elke dag haar gezichtje, enkel de melkplekjes wegpoetsen met een nat washandje. We gebruiken geen wasverzachter en een minimale hoeveelheid zeep bij het wassen en als het het alleen maar voor het 'opfrissen' is zoals (hoes)lakentjes dan zelfs zonder zeep. Alles van katoen zowel voor haar als voor mij, niks synthetisch of wol (ik heb zelfs een nieuwe jas gekocht zodat ze niet steeds met haar gezichtje tegen mijn wollen jas aan ligt). Laatste tijd ook geen broekjes meer die niet gevoerd zijn met een zacht stofje. We zorgen dat ze het niet te warm heeft en kan gaan zweten...
In mijn ogen blijven er maar 2 dingen over: de katten of de voeding. Maar ze heeft er pas vanaf 6 weken echt last van gekregen dus het lijkt me dat als het aan de katten zou liggen ze er al wel eerder last van zou hebben gehad (we zorgen er trouwens wel voor dat de katten haar niet aanraken en ze mogen ook niet op haar kamertje en in de box). En haar neefjes en tante hebben ook alle 3 een ernstige koemelkallerg (gehad) met precies dezelfde symptomen. Vandaar dat we vrijdag ook naar de kinderarts moeten. We zouden afgelopen maandag eindelijk bij de allergoloog terecht kunnen (wachttijd van 2 maanden) maar toen kregen we ineens een brief dat de afspraak niet door kon gaan en verzet was naar half januari...
In mijn ogen blijven er maar 2 dingen over: de katten of de voeding. Maar ze heeft er pas vanaf 6 weken echt last van gekregen dus het lijkt me dat als het aan de katten zou liggen ze er al wel eerder last van zou hebben gehad (we zorgen er trouwens wel voor dat de katten haar niet aanraken en ze mogen ook niet op haar kamertje en in de box). En haar neefjes en tante hebben ook alle 3 een ernstige koemelkallerg (gehad) met precies dezelfde symptomen. Vandaar dat we vrijdag ook naar de kinderarts moeten. We zouden afgelopen maandag eindelijk bij de allergoloog terecht kunnen (wachttijd van 2 maanden) maar toen kregen we ineens een brief dat de afspraak niet door kon gaan en verzet was naar half januari...
Fiwen- Kletskop
Je kunt bij de apotheek ook koelzalf halen, misschien kun je dat proberen tegen de jeuk?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat vervelend! Het zal voor haar echt heel frustrerend zijn en voor jullie ook natuurlijk. Mijn zoontje had/heeft ook last van eczeem. Hij had alleen meer dat het prikte volgens mij, het voelde branderig, hij ging er niet aan krabben. Koelzalf hielp wel heel goed daartegen. Dat mag je ook vaak smeren. Dat werkte ook beter dan cremes of vaseline. Daarnaast de hormoonzalf, maar vooral die koelzalf was echt super!
Sterkte ermee!
Sterkte ermee!
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Kom ik weer hoor met mijn propaganda , maar heb je weleens aan een homeopaat gedacht? Mijn broertje had eczeem als baby, ook koemelkallergie, en toen mijn moeder met hem naar de homeopaat is geweest was het binnen no time over.
Gast- Gast
Ik wacht het gesprek met de kinderarts vrijdag even af en anders is het misschien wel een optie om naar een homeopaat te gaan. Al ben ik er wel een beetje huiverig voor, mijn schoonzus (zusje van mijn man) had als baby hetzelfde als haar 2 zoontjes en mijn dochtertje en is toen ook onder behandeling van een homeopaat geweest en die heeft 3 jaar lang op elke cm2 van haar huid eczeem gehad (toen ik voor het eerst een babyfoto van haar zag dacht ik dat ze zich volgesmeerd had met spagettisaus zo rood en ruw was alles). Na die drie jaar was het wel over en heeft ze nu eigenlijk nooit meer last van... maar 3 jaar
Ik weet dat het niet wil zeggen dat onze dochter het ook zo krijgt maar hopelijk snappen jullie ook dat ik daar wel een beetje bang voor ben.
Ik weet dat het niet wil zeggen dat onze dochter het ook zo krijgt maar hopelijk snappen jullie ook dat ik daar wel een beetje bang voor ben.
Fiwen- Kletskop
Dat snap ik. Dat is in ieder geval niet het doel van een homeopaat. Er kan wel een beginverergering optreden maar 3 jaar is absurd lang. Je zou allicht kunnen informeren, en probeer je niet bang te laten maken door zulke verhalen (nou ja niet dat het een verhaal is als in dat het niet waar is, maar zo gaat het doorgaans niet).
Gast- Gast
Dat was sowieso natuurlijk wel een andere tijd, waarin er waarschijnlijk wat minder goede middelen beschikbaar waren dan nu. Ik blijf trouwens ook La Roche-Posay noemen, dat schijnt zelfs te worden aangeraden door dermatologen. Ik zou een keer om advies vragen bij een apotheek waar ze dat verkopen, volgens mij mag je het ook voor baby's gebruiken. Ik gebruik het in ieder geval voor mijn dochter van 13 maanden. La Roche-Posay Lipikar Balsem is volgens mij voor de eczeemhuid.
Susan- Lady Post-a-lot
Bedankt voor al jullie reacties. Heel fijn om even mijn frustraties kwijt te kunnen en te horen dat ik (helaas) niet de enige ben.
Ik heb alle zalfjes die genoemd zijn opgeschreven en ga het vrijdag maar even navragen als we bij de kinderarts zijn. We hebben al zo veel verschillende dingen geprobeerd en aangeschaft en niks helpt (wordt alleen maar erger) dus ik ben terughoudend geworden in zomaar alles smeren wat mensen aanraden. Zeker die koelzalf klinkt heel logisch en zie ik ook wel zitten maar ik wacht nog even die 2 dagen. Ook de homeopaat sluit ik zeker niet uit.
Voor de dames die ook een kindje met eczeem hebben, slapen jullie kindjes ook zo ontzettend veel als ze een uitbraak hebben? J. slaapt de hele dag (en nacht). Het vreet blijkbaar enorm veel energie, ben dus ook heel benieuwd morgen bij het CB of ze voldoende is gegroeit. Want doordat ze zo veel slaapt komt ze niet aan haar flessen toe en wakker maken heeft geen zin, dan vertikt ze het om te drinken en gaat ze alleen maar huilen tot we haar weer in bed leggen. Ze is vandaag maximaal een uur wakker geweest in totaal en daar tel ik dan het badderen al bij. En ik heb haar gisteren om half 12 wel echt wakker gemaakt (onder hevig protest) want ze had toen pas 3 x gedronken en van alle flessen zeker een kwart laten staan.
Ik heb alle zalfjes die genoemd zijn opgeschreven en ga het vrijdag maar even navragen als we bij de kinderarts zijn. We hebben al zo veel verschillende dingen geprobeerd en aangeschaft en niks helpt (wordt alleen maar erger) dus ik ben terughoudend geworden in zomaar alles smeren wat mensen aanraden. Zeker die koelzalf klinkt heel logisch en zie ik ook wel zitten maar ik wacht nog even die 2 dagen. Ook de homeopaat sluit ik zeker niet uit.
Voor de dames die ook een kindje met eczeem hebben, slapen jullie kindjes ook zo ontzettend veel als ze een uitbraak hebben? J. slaapt de hele dag (en nacht). Het vreet blijkbaar enorm veel energie, ben dus ook heel benieuwd morgen bij het CB of ze voldoende is gegroeit. Want doordat ze zo veel slaapt komt ze niet aan haar flessen toe en wakker maken heeft geen zin, dan vertikt ze het om te drinken en gaat ze alleen maar huilen tot we haar weer in bed leggen. Ze is vandaag maximaal een uur wakker geweest in totaal en daar tel ik dan het badderen al bij. En ik heb haar gisteren om half 12 wel echt wakker gemaakt (onder hevig protest) want ze had toen pas 3 x gedronken en van alle flessen zeker een kwart laten staan.
Fiwen- Kletskop
Yrsa heeft niet echt eczeem, maar ze heeft wel enorm veel last van schrale, vurige wangen. Wij hebben ook heel veel geprobeerd voor we uiteindelijk uitkwamen bij wat we nu gebruiken, dus ik herken je frustratie wel.
Overigens heeft ze wel eens uitslag op haar buik en rug gehad en dat werd toen deels veroorzaakt door een schimmeltje, ze heeft toen een zalfje gekregen met miconazolnitraat en hydrocortison en dat hebben we maar een paar weken hoeven gebruiken. Het zag er gewoon uit als eczeem. Vraag bij haar ook voor de zekerheid na of het bij haar niet (mede) door een schimmeltje kan worden veroorzaakt.
Overigens heeft ze wel eens uitslag op haar buik en rug gehad en dat werd toen deels veroorzaakt door een schimmeltje, ze heeft toen een zalfje gekregen met miconazolnitraat en hydrocortison en dat hebben we maar een paar weken hoeven gebruiken. Het zag er gewoon uit als eczeem. Vraag bij haar ook voor de zekerheid na of het bij haar niet (mede) door een schimmeltje kan worden veroorzaakt.
Susan- Lady Post-a-lot
Fiwen schreef:Bedankt voor al jullie reacties. Heel fijn om even mijn frustraties kwijt te kunnen en te horen dat ik (helaas) niet de enige ben.
Mijn zoontje heeft ook heel licht eczeem gehad, zo rond een jaar (toen ik overging op kunstvoeding) maar niet zo erg als jij beschrijft. Ik heb zelf ook eczeem, dus vind het zo sneu voor die kleine kindjes. Vooral de jeuk vind ik zo frustrerend! Maar ik heb destijds voor N 2 pakken gekregen die hij snachts aan moest, deze pakken zorgden voor verkoeling van de huid waardoor de jeuk minder werd. Ik heb die pakken nooit gebruikt omdat het eigenlijk alweer best goed ging. Het is een maat 74, als je wilt kan ik ze naar je opsturen? Wie weet verlicht het iets voor je meisje.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Bedankt voor je berichtje en het aanbod. Mijn dochter past echter nog lang niet in maat 74, ze zit nu net in 62. Mijn schoonzusje heeft ook nog zo'n pakje liggen in een kleiner maatje en die mocht ik komen halen als het nodig was maar ik wil er even mee wachten tot we bij de allergoloog geweest zijn.
Fijn dat het bij je zoontje zo snel beter ging en dat pakje niet meer nodig was. Hier is de eczeem nu weer even weg, maar nog wel een heel droog huidje en veel krabben. Ze drinkt wel weer beter en slapen gaat ook redelijk. Ze huilt wel nog steeds veel maargoed, heb er vertrouwen in dat dat ook wel minder wordt op den duur al kan het behoorlijk frustrerend zijn.
Fijn dat het bij je zoontje zo snel beter ging en dat pakje niet meer nodig was. Hier is de eczeem nu weer even weg, maar nog wel een heel droog huidje en veel krabben. Ze drinkt wel weer beter en slapen gaat ook redelijk. Ze huilt wel nog steeds veel maargoed, heb er vertrouwen in dat dat ook wel minder wordt op den duur al kan het behoorlijk frustrerend zijn.
Fiwen- Kletskop
Jee meid, wat een ellende zeg! Ik snap dat je er goed mee zit. Ik denk dat je alle middeltjes even moet opschrijven zodat je het vrijdag kunt navragen.
Ik val eigenlijk verschrikkelijk over die wijkverpleegkundige. Wat een mens om te zeggen dat inbakeren niet de manier is! Bah!
Ik wil je toch ook een homeopaat aanraden. Ik heb er geen ervaring mee met kindjes, maar wel met mezelf. Afgelopen zomer ben ik ook naar een homeopaat geweest wegens moeheid, vage klachten. Ik kreeg een middeltje waar ik elke week 1 x van moest 'snuiven' en zowaar, na twee weken was ik een ander mens! Dus ik ben hier wel een voorstander van.
Ik val eigenlijk verschrikkelijk over die wijkverpleegkundige. Wat een mens om te zeggen dat inbakeren niet de manier is! Bah!
Ik wil je toch ook een homeopaat aanraden. Ik heb er geen ervaring mee met kindjes, maar wel met mezelf. Afgelopen zomer ben ik ook naar een homeopaat geweest wegens moeheid, vage klachten. Ik kreeg een middeltje waar ik elke week 1 x van moest 'snuiven' en zowaar, na twee weken was ik een ander mens! Dus ik ben hier wel een voorstander van.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hoe is het gister gegaan?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Afspraak bij de kinderarts was vorige week vrijdag al. Heb even mijn berichtje van een ander topic gekopieerd omdat ik anders alles opnieuw moet gaan typen.
10-12-2010:
Net thuis van de kinderarts en boodschappen doen. En we zijn nog steeds niks wijzer, eigenlijk alleen nog maar meer onzekerheid en twijfels. De kinderarts vind namelijk dat de klachten niet veroorzaakt worden door een (koemelk)allergie maar door innerlijke onrust van J.uul. "Een kind met een klassieke koemelkeiwit allergie doet het goed op Pepti" Nou dat deed ze ook, bijna alle klachten waren weg maar het eczeem bleef met vlagen terugkomen dus willen we verder onderzoek. Hij vind een allergietest onnodig en we moesten van hem kiezen of we bij hem onder behandeling willen blijven of toch naar de allergoloog willen want volgens hem kan het niet samen. Ook moeten we terug naar de Pepti en straks zelfs over op 'gewone' kunstvoeding. Verder doorgaan met hormoonzalf en vaseline en hij gaat een pedagoog contact met ons laten opnemen om ons verder te behandelen. Over 1,5 week weer terug komen.
We hebben het gevraagt van het nekje en dat zou ook allemaal daar door komen, want volgens hem kan ze het wel als ze het wil (tot op heden heeft ze het nog nooit gedaan maargoed) en verder ging hij er totaal niet op in. Inbakeren ook besproken en ook totaal geen duidelijkheid over gekregen, alleen dat ze inderdaad een kind is wat baat heeft bij inbakeren... ja dat hadden we zelf ook al door, maar moeten we het nu wel of niet afbouwen en hoe dan? Daar gaf hij dan weer geen antwoord op.
Daarna contact gehad met de huisarts want ik was er behoorlijk van in de war, die was het er niet mee eens en vind dat we zeker naar de allergoloog moeten gaan en tot die tijd niet terug naar gewone kunstvoeding maar in ieder geval Pepti blijven gebruiken.
Nu, 18-12-2010, hebben we ondertussen een afspraak bij de pedagoog voor dinsdag. Ik ben heel benieuwd wat ze ons kan bieden. We gaan het gewoon proberen, het kan nooit kwaad, maar de afsrpaak bij de allergoloog staat nog wel gewoon en die ga ik ook zeker niet afzeggen.
10-12-2010:
Net thuis van de kinderarts en boodschappen doen. En we zijn nog steeds niks wijzer, eigenlijk alleen nog maar meer onzekerheid en twijfels. De kinderarts vind namelijk dat de klachten niet veroorzaakt worden door een (koemelk)allergie maar door innerlijke onrust van J.uul. "Een kind met een klassieke koemelkeiwit allergie doet het goed op Pepti" Nou dat deed ze ook, bijna alle klachten waren weg maar het eczeem bleef met vlagen terugkomen dus willen we verder onderzoek. Hij vind een allergietest onnodig en we moesten van hem kiezen of we bij hem onder behandeling willen blijven of toch naar de allergoloog willen want volgens hem kan het niet samen. Ook moeten we terug naar de Pepti en straks zelfs over op 'gewone' kunstvoeding. Verder doorgaan met hormoonzalf en vaseline en hij gaat een pedagoog contact met ons laten opnemen om ons verder te behandelen. Over 1,5 week weer terug komen.
We hebben het gevraagt van het nekje en dat zou ook allemaal daar door komen, want volgens hem kan ze het wel als ze het wil (tot op heden heeft ze het nog nooit gedaan maargoed) en verder ging hij er totaal niet op in. Inbakeren ook besproken en ook totaal geen duidelijkheid over gekregen, alleen dat ze inderdaad een kind is wat baat heeft bij inbakeren... ja dat hadden we zelf ook al door, maar moeten we het nu wel of niet afbouwen en hoe dan? Daar gaf hij dan weer geen antwoord op.
Daarna contact gehad met de huisarts want ik was er behoorlijk van in de war, die was het er niet mee eens en vind dat we zeker naar de allergoloog moeten gaan en tot die tijd niet terug naar gewone kunstvoeding maar in ieder geval Pepti blijven gebruiken.
Nu, 18-12-2010, hebben we ondertussen een afspraak bij de pedagoog voor dinsdag. Ik ben heel benieuwd wat ze ons kan bieden. We gaan het gewoon proberen, het kan nooit kwaad, maar de afsrpaak bij de allergoloog staat nog wel gewoon en die ga ik ook zeker niet afzeggen.
Fiwen- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: