Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slaan, krabben, bijten en knijpen

+4
Annie24
Annemie
Juutjepetuutje
Lith
8 plaatsers

Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Lith vr 28 dec 2012 - 23:16

Al die bovenstaande dingen zijn hier nogal in momenteel.
Wanneer gaat zoiets over/ wordt t minder? En heb/kun je er wat tegen doen?
Het doet regelmatig echt zeer. Met name het krabben. Had laatst een hele korst in mijn oor van het krabben.
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Juutjepetuutje za 29 dec 2012 - 0:19

Hoe oud is je kindje?
Mijn zoon doet het soms ook, als hij moe is of op het kdv weer even een voorbeeld heeft gehad..
Hij zit nu echt in zo'n fase dat hoe meer je zegt dat iets niet mag hoe leuker het is, als hij probeert te knijpen zeg ik bijv Ooh probeer jij weer te kietelen en dan ga ik hem kietelen, dan is hij meteen afgeleid en het gedrag omgebogen. Ik zeg dan dat kietelen leuker is dan knijpen en dat knijpen zeer doet..
Lastig hè...
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Annemie za 29 dec 2012 - 1:05

Hoe oud is hij? Mijn zoontje heeft een tijdje gehad dat hij me aan de haren trok en sloeg. Bijten en krabben gelukkig niet, nou heeft hij ook geen lange nagels. Die fase is hier een paar maanden geweest, hij doet het nu al heel lang niet meer, gelukkig. Ik zou hem wel streng toespreken en zeggen dat het pijn doet, voor zover het zin heeft.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Annie24 za 29 dec 2012 - 1:43

Wij zitten hier nu in de 'ik doe alsof ik je een knuffel/kus kom geven, maar als ik de kans krijg geef ik je een klap in je gezicht' fase Evil or Very Mad

Hopen dat deze fase snel overgaat Twisted Evil
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Aggi za 29 dec 2012 - 1:57

Hier ook een meneertje wat wel eens wil meppen en vooral in je gezicht.

Ik zeg dan idd dat, dat niet mag. Aan mijn blik ziet hij het ook wel en zijn reactie is dan vaak. Aaien ? en dan begint hij te aaien en dan zeg ik dat, dat lief is.

Tijdens het verschonen als een wilde tekeer gaan vooral met de benen en op de 1 of andere manier krijgt hij het altijd voor elkaar om in de buik te trappen, erg vervelend Slaan, krabben, bijten en knijpen 1371890812

Afleiding iets in zijn handen geven (knuffel o.i.d) lukt vaak wel maar soms ook niet helaas.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 6:03

Hier ook zo'n fase en ons kindje is 2,5. Vooral slaan, schoppen, gillen en vooral gooien is zijn favoriet. Hier gaat hij na 2 waarschuwingen in de hoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Linda za 29 dec 2012 - 6:10

Toen ze nog klein was en het vanuit haar eigen lompigheid deed, dan zette ik haar gewoon op de grond en zei dat het zeer deed. Dan kon ze er niet meer bij en dan merkte ze wel dat ik daar niet van gediend was.

Gister deed ze het opeens ook. We waren aan het stoeien, toen het te hard ging zei ik tegen haar dat ze moest stoppen. En toen kreeg ik daarna een flinke pets in m'n gezicht! :shock: Ik zei dat het zeer deed en ik wreef een beetje overdreven over m'n wang. Van man moest ze sorry tegen me zeggen. Toen gaf ze me 2 keer een kus op m'n wang en zei ze "over?!". Toen was het voor iedereen klaar.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  teletascha za 29 dec 2012 - 8:00

Hier heeft ze me 2 maanden geleden echt flink gebeten in mijn arm (zelfs door twee truien heen, had ik blauwe plekjes waar ze me te pakken heeft gehad). Ik heb toen gelijk terug gebeten Very Happy (wel zachtjes natuurlijk, maar wel harde genoeg om te voelen dat het echt niet fijn is). Ze kwam gelijk knuffelen en gaf me een dikke kus. Daarna noooooit meer gedaan.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  teletascha za 29 dec 2012 - 8:00

Hier heeft ze me 2 maanden geleden echt flink gebeten in mijn arm (zelfs door twee truien heen, had ik blauwe plekjes waar ze me te pakken heeft gehad). Ik heb toen gelijk terug gebeten Very Happy (wel zachtjes natuurlijk, maar wel harde genoeg om te voelen dat het echt niet fijn is). Ze kwam gelijk knuffelen en gaf me een dikke kus. Daarna noooooit meer gedaan.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 8:31

Annie24 schreef:Wij zitten hier nu in de 'ik doe alsof ik je een knuffel/kus kom geven, maar als ik de kans krijg geef ik je een klap in je gezicht' fase Evil or Very Mad

Hopen dat deze fase snel overgaat Twisted Evil

Sorry, maar hier moet ik een beetje om lachen. Ik zie het voor me Laughing
Bijten hebben ze hier niet echt gedaan. C.iske heeft de fratsen wel uitgehaald als hij echt heel, heel boos was. Dan kreeg hij een time-out.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Lith zo 30 dec 2012 - 4:10

Annie24 schreef:Wij zitten hier nu in de 'ik doe alsof ik je een knuffel/kus kom geven, maar als ik de kans krijg geef ik je een klap in je gezicht' fase Evil or Very Mad

Hopen dat deze fase snel overgaat Twisted Evil
Hier moet ik stiekem een klein beetje om lachen, al is het niet echt leuk voor jullie natuurlijk.

Hier wordt er ook wel bewust geknepen en dat soort fratsen, al snapt hij natuurlijk niet dat dat niet zo aardig is. Hij is nog niet zo oud dat hij er ook maar iets van snapt als ik zeg dat dat niet mag. Hij doet het vooral als je hem vast hebt. Ook erg fijn als hij dat op de trap doet. En als je zijn hand dan vastpakt zodat hij het niet meer kan doen, gaat hij gewoon met de andere verder Slaan, krabben, bijten en knijpen 394967
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Theeleut zo 30 dec 2012 - 9:42

Ik moet stiekem wel even lachen om jouw reactie Annie. Laughing

Hier komt de jongste naar me toe en kroelt dan mijn been om vervolgens er in te bijten, of in mijn arm. Gewoon omdat het kan. Draak!
En ook echt hard! Meestal schrikt hij wel van mijn reactie en is hij zo beduusd haha

Hij moet dan even op zijn stoeltje zitten gevolgd door een 'stevig' gesprek van mijn kant Wink
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan, krabben, bijten en knijpen Empty Re: Slaan, krabben, bijten en knijpen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum