Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Fryske Flinder (FF is mijn oude afkorting haha daar kan ik niet aan wennen), ja het begint daar om 11 uur, maar dat is 12 uur deze tijd. Dus dat red ik makkelijk. Ik kom om 11 uur thuis.
Jade, 't is m'n 'ex' dus valt niet veel te vertellen haha.
Jade, 't is m'n 'ex' dus valt niet veel te vertellen haha.
Gast- Gast
Hehe, ik heb ook wel eens doorgehaald, maar dan was ik blij dat ik nog meivakantie had.
De hele vakantie deed ik niets anders dan bijkomen
De hele vakantie deed ik niets anders dan bijkomen
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Tsjah, ik ben van BurnedFlower Naar FryskeFlinter gegaan... Iets positiever
Silver- Ratel
Oh ik wist niet dat jij BurnedFlower was
Kom je ook uit Friesland dan gezien je naam?
Kom je ook uit Friesland dan gezien je naam?
Gast- Gast
Haha, nee dat wist niemand Maar ja ik kom ook uit Friesland. Woon vlakbij D.onnaa
Silver- Ratel
Gecondoleerd Leaf... En heel veel sterkte....
Silver- Ratel
Jezus Leaf, wat kut zeg!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kende haar niet echt goed, maar toch....Ze was de moeder van mijn vader. Toen ze hoorde dat hij overleden was, kreeg ze een attaque, raakte in coma en overleed dus gisteren....Het ging al lange tijd niet goed met haar.
Maar het is gewoon zo ontzettend bizar. Ik vind het ook heel sneu voor mijn tante...Zij verliest in 2,5e week haar broer en haar moeder, haar vader (mijn opa dus) was al overleden.
Dus ja...Vreemd, heel vreemd.
Maar het is gewoon zo ontzettend bizar. Ik vind het ook heel sneu voor mijn tante...Zij verliest in 2,5e week haar broer en haar moeder, haar vader (mijn opa dus) was al overleden.
Dus ja...Vreemd, heel vreemd.
Gast- Gast
Leaf, gecondoleerd! En veel sterkte
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Jeetje wat heftig. Het zal voor haar inderdaad ook heel zwaar geweest zijn om het nieuws van je vader te horen, haar zoon. Ik hoop dat ze nu samen zijn in de hemel.
Gast- Gast
goedemorgen,
leaf wat vreselijk dat nu ook je oma overleden is..
gecondoleerd en heel veel sterkte!
leaf wat vreselijk dat nu ook je oma overleden is..
gecondoleerd en heel veel sterkte!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Gecondoleerd, Leaf...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ben aan het proberen een granny circle te haken, lastig!!
Wat is dat Cherry?
Ik ben alweer in Zwolle. Nog een uurtje! Helaas houdt m'n laptop het nog maar een half uurtje vol, en m'n telefoon is ook al leeg. Drama! I need entertainment
Ik ben alweer in Zwolle. Nog een uurtje! Helaas houdt m'n laptop het nog maar een half uurtje vol, en m'n telefoon is ook al leeg. Drama! I need entertainment
Gast- Gast
Marin schreef:Wat is dat Cherry?
irritant is dat he marin? ik kan er altijd zooo slecht tegen als ik ergens ben en mn telefoon is leeg helaas is die telefoon altijd op het verkeerde moment leeg
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Whaaa ik heb zoveel zin in vanavond, eindelijk weer eens lekker feesten (hoop ik!)
Alleen kan mijn vriend niet mee omdat we anders geen oppas hebben, dus dat vind ik wel heel jammer
Alleen kan mijn vriend niet mee omdat we anders geen oppas hebben, dus dat vind ik wel heel jammer
Gast- Gast
klavertje schreef:Marin schreef:Wat is dat Cherry?
irritant is dat he marin? ik kan er altijd zooo slecht tegen als ik ergens ben en mn telefoon is leeg helaas is die telefoon altijd op het verkeerde moment leeg
Ja en ik dacht echt dat ik m'n oplader mee had genomen, maar die kan ik nergens vinden. Dus die zal nog wel thuis liggen. Gelukkig heeft m'n moeder ook een iPhone dus kan ik 'm straks weer opladen.
Gast- Gast
Ik ben dit aan het proberen
http://crochethealingandraymond.wordpress.com/2010/11/11/revisiting-the-granny-mandala/
http://crochethealingandraymond.wordpress.com/2010/11/11/revisiting-the-granny-mandala/
Storm schreef:Whaaa ik heb zoveel zin in vanavond, eindelijk weer eens lekker feesten (hoop ik!)
Als ik niet ziek was kwam ik zo oppassen.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: