Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Ja, dat was echt even een punt waarop ik mijn tranen weg moest slikken...hoe kan iemand zo met haar kind omgaan? Ik snap het echt niet..ik ben absoluut geen perfecte moeder maar ik kan me echt niet indenken dat ik dit zo zou doen, in plaats van mijn kind troost en rust te bieden.
Erg is dat hè.. Het is een beetje struisvogelpolitiek, maar eigenlijk wil ik er niet eens bij nadenken wat er aan schrijnende situaties zijn waarin kinderen opgroeien..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb net echt de goorste ontdekking ooit gedaan.. Ik ging net even in de badkamer en er zat een kakkerlak op mn tandenborstel. Gatvergatver! Wie weet heeft hij er al eerder gezeten, ik fijn mn tanden gepoetst, misschien zitten er nu wel eitjes in mn buik iehhhh
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb ook EHBO vanuit mijn werk, maar geen officieel diploma, dat is niet meer verplicht in de kinderopvang. Maar gewoon het idee dat je in kunt grijpen als je ziet dat reanimatie nodig is, dat vind ik erg fijn.
't Kost ook maar 40 euro, wat is 40 euro nou eigenlijk...
Vind ik eigenlijk wel enorm slecht dat EHBO niet meer verplicht is op een KDV!
Wij krijgen overigs ook geen officieel diploma, maar in mijn beroep is het toch iets minder van toepassing. Wij hebben ook geleerd hoe je moet reanimeren bij baby's en kleine kinderen, toch fijn om te weten!
En idd, 40 euro is ook niet veel, als je dat graag zou willen doen, zou ik dat echt doen. Leer je dan ook zo'n AED te gebruiken?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen. Ik loop naar mn werk, lekke band, dus ik dacht oh dan lees ik ondertussen t dagcafe bij. Is er niks nieuws gepost, haha. Lekker dan. Laalaaalaaaa.
Gast- Gast
Gatverdamme!!! Jij zit nu in het buitenland toch? Daar schijnen kakkerlakken wel normaal te zijn..Yasmin schreef:Ik heb net echt de goorste ontdekking ooit gedaan.. Ik ging net even in de badkamer en er zat een kakkerlak op mn tandenborstel. Gatvergatver! Wie weet heeft hij er al eerder gezeten, ik fijn mn tanden gepoetst, misschien zitten er nu wel eitjes in mn buik iehhhh
Gast- Gast
Goeiemorgen! Lekker geslapen allemaal?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik niet echt, was om half 12 thuis (ben naar tim geweest) en moest er om half 5 weer uit voor de kranten en toen was ik pas om 7 uur thuis (deze krantenwijk doe ik alleen vandaag en morgen, val voor iemand in) dus kende die wijk niet dus duurde me te lang.
En nou moet ik zometeen naar de gemeente VOG aanvragen, want zodra die binnen is mag ik beginnen met werken jeeeeeeeeej
(dus duik zometeen weer terug mn bed in )
En nou moet ik zometeen naar de gemeente VOG aanvragen, want zodra die binnen is mag ik beginnen met werken jeeeeeeeeej
(dus duik zometeen weer terug mn bed in )
Gast- Gast
Ja, af en toe zie ik er snel 1 wegsneaken in de badkamer en op mn slaapkamer hoor ik soms ook af en toe gezoem en dan valt er 1 op de grond, volgende keer valt er 1 in mn bed denk ikStorm schreef:Gatverdamme!!! Jij zit nu in het buitenland toch? Daar schijnen kakkerlakken wel normaal te zijn..Yasmin schreef:Ik heb net echt de goorste ontdekking ooit gedaan.. Ik ging net even in de badkamer en er zat een kakkerlak op mn tandenborstel. Gatvergatver! Wie weet heeft hij er al eerder gezeten, ik fijn mn tanden gepoetst, misschien zitten er nu wel eitjes in mn buik iehhhh
Gast- Gast
Goedemorgen
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Yasmin, dankjewel... de rillingen lopen me over de rug :S
Anousch, kort nachtje! Hoop dat je nog even lekker kunt slapen
Carola en Alex: hoi!
Anousch, kort nachtje! Hoop dat je nog even lekker kunt slapen
Carola en Alex: hoi!
Goedemorgen allemaaaal!!!
Ik ga lekker mijn huisje poetsen vanmorgen..
straks komt mijn vriend en gaan we een cadeautje uitzoeken voor zijn verjaardag!
Ik ga lekker mijn huisje poetsen vanmorgen..
straks komt mijn vriend en gaan we een cadeautje uitzoeken voor zijn verjaardag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ieuw, Yasmin! Dat is dus voor mij echt een van de redenen om niet naar dat soort landen te willen. Ik word daar helemaal panisch van, haha.
Ieuw, Yasmin! Dat is dus voor mij echt een van de redenen om niet naar dat soort landen te willen. Ik word daar helemaal panisch van, haha.
Gast- Gast
Goeiemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou Jade, veel plezier met poetsen dan En straks met kadootje uitzoeken natuurlijk
Goeiemorgen Vergeet-mij-nietje en VC!
Ik ben er weer vandoor, het ontbijtje is weer op. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen Vergeet-mij-nietje en VC!
Ik ben er weer vandoor, het ontbijtje is weer op. Fijne dag allemaal!
Bah, zodra dat hier in Nederland zou gebeuren zou ik gelijk de ongediertebestrijding bellen...ben ook zo bang dat ik ooit eens kakkerlakken in mijn huis krijg haha. Getver..Yasmin schreef:Ja, af en toe zie ik er snel 1 wegsneaken in de badkamer en op mn slaapkamer hoor ik soms ook af en toe gezoem en dan valt er 1 op de grond, volgende keer valt er 1 in mn bed denk ikStorm schreef:Gatverdamme!!! Jij zit nu in het buitenland toch? Daar schijnen kakkerlakken wel normaal te zijn..Yasmin schreef:Ik heb net echt de goorste ontdekking ooit gedaan.. Ik ging net even in de badkamer en er zat een kakkerlak op mn tandenborstel. Gatvergatver! Wie weet heeft hij er al eerder gezeten, ik fijn mn tanden gepoetst, misschien zitten er nu wel eitjes in mn buik iehhhh
Gast- Gast
Kan je dijbeen uit de kom schieten?
Goedemorgen!
Ik ben al vanaf 5 uur wakker. Heb vannacht in een heel mooi hotel geslapen (met een leuke man haha) dus dat was leuk! En zit intussen in de trein richting m'n moeder, zodat ik de Royal Wedding straks kan kijken! Jeej, leuk!
Ben dus moe (wel al veel koffie op) maar wel vrolijk
Ik ben al vanaf 5 uur wakker. Heb vannacht in een heel mooi hotel geslapen
Ben dus moe (wel al veel koffie op) maar wel vrolijk
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben net wakker, maar druk dagje vandaag.... Jarig :flower: 25 alweer Nu eerst wakker worden.
Marin, redt je dat allemaal net? Want je mazzel was, dat het daar een uur later begint toch?
Ik ben net wakker, maar druk dagje vandaag.... Jarig :flower: 25 alweer Nu eerst wakker worden.
Marin, redt je dat allemaal net? Want je mazzel was, dat het daar een uur later begint toch?
Laatst aangepast door FryskeFlinter op do 28 apr 2011 - 20:01; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Gefeliciteerd FF, ga je het vandaag vieren?
Ja, moet wel, morgen heeft iedereen andere drukte en Zondag moet iedereen weer vroeg weg.... En heel toevallig wil de helft ook naar Heerenveen - Ajax... zucht haha
Vanmiddag komen een paar vriendinnen, vanavond de hele vriendenploeg, morgen koniginnedag, en dan zondag de familie (waarschijnlijk naar de wedstrijd) haha....
Vanmiddag komen een paar vriendinnen, vanavond de hele vriendenploeg, morgen koniginnedag, en dan zondag de familie (waarschijnlijk naar de wedstrijd) haha....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Wow, dat wordt een druk weekend zeg!
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40