Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tot welke leeftijd ongeveer kindje op commode?

+9
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Dolphinne
duckie
Diese
Tania
Bruintje Beer
pantuf
mauwmauw
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

tot welke leeftijd ongeveer kindje op commode? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd ongeveer kindje op commode?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:47

Ik gebruik de commode echt nooit om te verschonen. Alleen om de was op te leggen.
Verschonen en omkleden doe ik op de grond in de woonkamer met een aankleedkussen (en op de eettafel toen ze nog niet draaiden), heb het misschien maar een keer of 5 op de commode gedaan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

tot welke leeftijd ongeveer kindje op commode? - Pagina 2 Empty Re: tot welke leeftijd ongeveer kindje op commode?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 7:40

Commode gebruik ik misschien 1 keer per week. Meestal niet dus.

Ik gebruik de zijn vloedkleed, de eettafel en de bank. Uk is zo sterk en actief dat ik het al heel lang niet meer durf op de commode.

Gast
Gast

Bericht  PiP do 28 apr 2011 - 7:46

Ik gebruik alleen maar de commode om te verschonen en aan te kleden.
Nou vooruit, soms als ze een dwarse bui heeft wil het ons bed nog wel eens proberen, maar dat wil dan vaak alsnog niet...
Als we beneden zijn loop ik dus ook gewoon naar boven om haar te verschonen.
Een bank of bed vind ik alleen maar onhandig, krijg dan zo snel last van mijn rug.
Ook ben ik veel te bang dat ze me de boel onderpoept of plast.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: