Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

luiertas; tot welke leeftijd?

+14
Monnie
Flip Fluitketel
Flower_L
Susan
Parisienne
Annemie
Thunder
Bruintje Beer
moepie
LMCurious
Liadan
Tania
Roodkapje
Teddyaapje
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Teddyaapje wo 28 sep 2011 - 11:24

Tot welke leeftijd gebruik je een luiertas? We hebben er uiteraard al een maar ik vind m erg klein...ik moet altijd erg proppen om alles mee te krijgen en 9 van de 10x moet ik nog een extra tas meenemen, hier heb ik eigenlijk geen zin meer in en zit erover te denken om een ander exemplaar aan te schaffen, maar ik vroeg me dus af tot welke leeftijd je zo'n ding gebruikt...
En misschien kan ik ook wel beter een grote handtas kopen, het verschoningsmatje heb ik toch al en de thermovakken zijn niet lang meer nodig...

Wat denken jullie?

Oja, welke luiertas hebben jullie?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 11:56

Ik gebruik al geen luiertas meer sinds ze een jaar en een paar maanden is. Ik heb een ruime tas met mijn eigen spullen die ik overal mee heensleep en daar doe ik dan gewoon een luier, billendoekjes, wat drinken en eventueel wat eten bij in. Het is wel persoonlijk: mijn vriend vindt het bijvoorbeeld nog steeds handiger om de hele luiertas mee te nemen in plaats van die paar dingen die we echt nog nodig hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Roodkapje wo 28 sep 2011 - 17:43

Ik heb de luiertas alleen gebruikt de 1e 2/3 mnd denk ik. Sinds die tijd neem ik hem eigenlijk nooit meer mee, luiertje gaat in mijn tas evenals een paar doekjes en een romper. Ik neem geen hele kledingsetjes mee in mijn tas, er ligt altijd een setje in 1 van de auto's klaar. Mochten we lang weg gaan of naar een winkelloos gebied wil ik nog wel eens een extra broekje meenemen. Bij ons scheelt het wel dat ik bv geef, dus voeding hoef ik al niet extra te tillen in een tas. Anders zou ik het waarsch langer hebben gebruikt.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 18:49

Ik gebruik m wel volop, maar heb in het vakje aan de achterkant van de maxi cosi ook altijd wat spulletjes zitten zoals luiers, spuugdoekjes enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Tania wo 28 sep 2011 - 19:02

Ik gebruik de luiertas nogsteeds. Ik vind het wel handig om alles gewoon mee te kunnen nemen. Een setje kleding neem ik nog altijd mee en hebben we ook al vaak nodig gehad. Ik stop gewoon mijn spullen in de luiertas erbij, vind ik net zo makkelijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 19:04

Tania schreef:Ik gebruik de luiertas nogsteeds. Ik vind het wel handig om alles gewoon mee te kunnen nemen. Een setje kleding neem ik nog altijd mee en hebben we ook al vaak nodig gehad. Ik stop gewoon mijn spullen in de luiertas erbij, vind ik net zo makkelijk.

Ja hier het zelfde!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Liadan wo 28 sep 2011 - 19:13

Ik gebruik 'm vooral om alle spullen van de kinderen elke week mee in naar mijn moeder te geven. Verder pak ik meestal mijn eigen tas met een paar luiers en doekjes of een ander klein tasje. Bij Yara heb ik 'm voor dagjes weg ook nog wel gebruikt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 19:56

Ik heb dat ding bijna nooit gebruikt, zonde van het geld haha..
Maar ik gooi altijd een paar luiers ( ligt eraan hoelang we weggaan) billendoekjes, en eventueel reserve kleertjes in mijn tas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 20:06

Tot 3 jaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  LMCurious wo 28 sep 2011 - 20:07

Ik gebruik hem nu nog steeds. Voordat Milou er was lag het eraan hoe lang we weg gingen. Als het maar even was nam ik een schone luier en luierdoekjes gewoon zo mee, maar we gaan vaak in het een weekend een hele dag naar familie, en dan nam ik altijd de luiertas mee met schone kleding, Joris z'n knuffel, luiers, doekjes, evt. wat speelgoed. Dus ik ga ervan uit ik voor Milou de komende 1-5 tot 2 jaar nog zeker de tas gebruik.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  moepie wo 28 sep 2011 - 20:19

Ik heb hem tot ongeveer 9 maanden echt elke dag gebruikt. Vanaf die tijd ging ik veel weg op de fiets, dan vond ik het niet handig dus gebruikte ik mijn eigen tas. Die is groot genoeg. Als we langer weg gingen, winkelen, familiebezoek, dagje uit etc dan ging hij wel mee.

maar nu gebruik ik hem eigenlijk nooit meer, gewoon de eigen tas. Extra kleding neem ik alleen mee als we een hele dag weg gaan. Eigenlijk heeft onze meid nog nooit echt wat vies gemaakt en wat schoons aan gehoeven. Als ik in de buurt ben ben ik anders zo thuis.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Bruintje Beer wo 28 sep 2011 - 20:19

Bij mijn dochter heb ik hem tot 1 jaar gebruikt. En nu gebruik hem weer dagelijks voor mijn zoontje en daar gaan nu ook weer de spullen van dochterlief in.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 20:22

Tot ongeveer een jaar/anderhalf denk ik...na die tijd ging er gewoon een luier en billendoekjes in mijn gewone tas, en nu hebben we een leuke Nijntje rugzak waar de spulletjes ingaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Thunder wo 28 sep 2011 - 20:28

Voor de jongste gebruik ik hem nog steeds.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  LMCurious wo 28 sep 2011 - 20:28

ik heb trouwens de luiertas ook altijd tussendoor op een eettafelstoel staan, heb ik daarmee beneden ook alles bij de hand om de kis te verschonen. ik heb verder echt geen ruimte in een kast ofzo beneden daarvoor.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Annemie wo 28 sep 2011 - 20:31

Ik heb mijn luiertas de eerste paar maanden gebruikt, maar ook niet veel, vind het zo'n lomp ding.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Parisienne wo 28 sep 2011 - 20:34

Ik gebruik nu gewoon een hele grote Oilily tas, die had ik een aantal jaar geleden voor mezelf gekocht. Dit is als N. bijvoorbeeld gaat logeren of we een lange dag weggaan. Kan hem met de schouderband ook aan de kinderwagen hangen. Als ik nu even een paar uurtjes naar de stad ga ofzo doe ik gewoon een luier, billendoekjes en andere dingetjes (drinken, knuffeltjes, speen, etc.) in mijn (hand)tas.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Teddyaapje wo 28 sep 2011 - 21:13

De luiertas die we nu hebben neem ik altijd mee als we ergens naartoe gaan. Heb m lang niet altijd nodig maar just in case heb ik dan toch vanalles mee. Zo ook altijd een extra kledingsetje. Heb t nog niet vaak nodig gehad maar de keren dát t nodig was was ik er toch heeeeel blij mee Very Happy
Ik vind t handig dat alles gewoon al bij elkaar zit en ik niet steeds hoef te denken wat ik allemaal mee moet nemen. Ik denk wel dat ik ga kijken voor een grote handtas en daar het verschoningsmatje instop. De thermovakken hebben we toch niet meer zolang nodig en als er een tweede komt in de toekomst hoop ik dat die wel gewoon uit de borst drinkt en dat ik niet met die gekolfde melk hoef te slepen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Susan wo 28 sep 2011 - 21:18

Ik heb een luiertas die er niet uitziet als een luiertas, dat is dus gewoon mijn tas en die heb ik meestal bij me. Als ik alleen maar even boodschappen ga doen dan neem ik mijn kleine tasje mee, als ze dan gepoept heeft dan ga ik gewoon naar huis om haar te verschonen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 1:30

De laatste tijd gebruik ik 'm een stuk minder. Als ik de deur uit ga voor een bezoekje of een middagje winkelen neem ik zo'n klein rugzakje van Nijntje mee met 2 luiers, een klein pakje doekjes, doosje met een liga en zijn flesje drinken. Hij gaat 1x in de week naar mijn ouders als ik werk en dan gaat er ook mee mee zoals zijn slaapzak en knuffel. En bij een dagje dierentuin oid neem ik ook de luiertas mee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Flower_L do 29 sep 2011 - 1:32

Tas gaat sowieso altijd mee naar het KDV, en als we dagje weggaan, ook.

Als we even naar de winkel gaan oid, dan neem ik een cracker + flesje in mijn eigen tas mee.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Flip Fluitketel do 29 sep 2011 - 3:06

Ik heb de luiertas tot zeker de 10e maand dagelijks meegenomen als we gingen wandelen. Maar er ging en moest steeds minder mee en rond de 10e maand heb ik een rugtasje via internet besteld met haar naam erop die we nu gebruiken als soort van luiertas.

Als ze uit logeren gaat gebruiken we de luiertas nog wel.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Monnie do 29 sep 2011 - 3:09

Wij gebruiken hem nog af en toe, als we echt wat langer weggaan. Meestal stop ik de spulletjes ook gewoon bij in mijn eigen tas.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  loesje do 29 sep 2011 - 3:27

Wij gebruiken hem nog af en toe, als we echt wat langer weggaan of als hij uit logeren gaat.

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:30

Ik gebruik al tijden geen luiertas meer, onding! Tenzij we heeeel lang weg zouden gaan, maar nu gewoon een klein schoudertasje met luiers, doekjes en drinken enz!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

luiertas; tot welke leeftijd? Empty Re: luiertas; tot welke leeftijd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum