tot welke leeftijd ongeveer kindje op commode?
+9
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Dolphinne
duckie
Diese
Tania
Bruintje Beer
pantuf
mauwmauw
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
tot welke leeftijd ongeveer kindje op commode?
tot welke leeftijd verschoon en kleed jij je kindje aan op de commode?
V is nu 6 maanden,en we hebben eindelijk vandaag te horen gekregen dat we een bouwvergunning hebben(we wonen nu erg klein,V slaapt nog in een wiegje in de woonkamer,en heb nu een badcommode)als we dus V zijn slaapkamer kunnen gaan maken,zit ik te twijfelen of we nog een commode nodig zullen hebben,hij zal dan rond de 10-11 maanden zijn.
V is nu 6 maanden,en we hebben eindelijk vandaag te horen gekregen dat we een bouwvergunning hebben(we wonen nu erg klein,V slaapt nog in een wiegje in de woonkamer,en heb nu een badcommode)als we dus V zijn slaapkamer kunnen gaan maken,zit ik te twijfelen of we nog een commode nodig zullen hebben,hij zal dan rond de 10-11 maanden zijn.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: tot welke leeftijd ongeveer kindje op commode?
Per se noodzakelijk niet, handig wel. Je kunt natuurlijk verschonen op bed/bank/tafel etc. maar een commode is wel zo makkelijk.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
tja het is wat jezelf als voorkeur hebt.
S. in nu bijna 21 maanden en verschoon en verkleedt ik nog steeds op de commode.
S. in nu bijna 21 maanden en verschoon en verkleedt ik nog steeds op de commode.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou al een paar maanden prima zonder commode kunnen. Aankleden doen we meestal op ons bed. Luier verschonen in de woonkamer op de bank of op de grond. J. is nogal een druk en bewegelijk mannetje en op de commode blijft hij helemaal niet liggen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het toch wel fijn een commode op z'n kamertje. Ik verschoon hem dan ook altijd op z'n kamertje en heel soms op de bank. Mijn nichtje is nu bijna 3 en die heeft nog steeds een commode op haar kamer. Binnenkort krijgt ze een ander bedje en dan gaat de commode ook weg
Gast- Gast
ik denk dat ik voor een 2e hands ga,of een goedkope nieuwe,maar goed we hebben nog een tijdje,
mauwmauw- Kletskop
Ik vind een commode op haar slaapkamertje toch wel heel handig, met name voor het aan en uitkleden.
Overdag verschonen we haar in de box, daar hebben we een extra verschoningskussn inliggen en een mandje met alle benodigheden (luiers, zalf, doekjes, tasjes). Erg handig vind ik!
Overdag verschonen we haar in de box, daar hebben we een extra verschoningskussn inliggen en een mandje met alle benodigheden (luiers, zalf, doekjes, tasjes). Erg handig vind ik!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
wij hebben geen officieele commode maar een ladekast met wel dezelfde hoogte ongeveer als een commode maar dan een stuk groter. dus een stuk meer ruimte op en in de kast zeg maar en later kun je hem gewoon als kast gebruiken
wij hebben deze:
doe het als ik geen commode bij de hand heb ook wel eens op een tafel of op de grond maar vind dat toch neit echt een succes
wat fijn dat jullie een bouwvergunning hebben gekregen zeg
wij hebben deze:
doe het als ik geen commode bij de hand heb ook wel eens op een tafel of op de grond maar vind dat toch neit echt een succes
wat fijn dat jullie een bouwvergunning hebben gekregen zeg
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie,mag ik vragen waar je dit kastje hebt gekocht?
ja dankje we zijn ook erg blij,we zijn er ruim 1 jaar nu mee bezig.
ja dankje we zijn ook erg blij,we zijn er ruim 1 jaar nu mee bezig.
mauwmauw- Kletskop
Ik gebruik de commode nog steeds om mijn zoontje aan te kleden en te verschonen.
Ik woon ook gelijkvloers, dus is het net zo makkelijk om even naar zijn kamer te lopen dan op de bank ofzo te verschonen.
Ik heb trouwens gewoon een ladekast (Hemnes, Ikea) ipv een echte commode.
Ik woon ook gelijkvloers, dus is het net zo makkelijk om even naar zijn kamer te lopen dan op de bank ofzo te verschonen.
Ik heb trouwens gewoon een ladekast (Hemnes, Ikea) ipv een echte commode.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik zou T echt nooit op de bank verschonen...als ik zie wat hij op zn kamer voor elkaar heeft gekregen op de muur met zn spuitpoep
Wij hebben een commode maar als hij in de kamer zou staan zou het net een klein dressoir zijn. Het kastje van Duckie is ook een goed idee!
Wij hebben een commode maar als hij in de kamer zou staan zou het net een klein dressoir zijn. Het kastje van Duckie is ook een goed idee!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Diese schreef:Ik vind een commode op haar slaapkamertje toch wel heel handig, met name voor het aan en uitkleden.
Totdat de box naar beneden gaat, dan moet je wel héél diep bukken
Gast- Gast
Wij verschonen J. ook 9 van de 10keer op de commode. Ik vind het op de bank of op bed best nog wel lastig. Commode is lekker op heuphoogte. Wij blijven hem hier voorlopig nog een tijdje gebruiken.
Z'on kast als Duckie lijkt me trouwens ook wel handig!
@mauwmauw Gefeliciteerd met de bouwvergunning! Mocht weleens tijd worden ook!
Z'on kast als Duckie lijkt me trouwens ook wel handig!
@mauwmauw Gefeliciteerd met de bouwvergunning! Mocht weleens tijd worden ook!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
hij komt van de Ikea het is de Trondheim, maar je hebt er wel meerdere van dit soort kasten, de afmeting waar wij hem in hebben is:
Breedte: 162 cm
Diepte: 50 cm
Ladediepte: 43 cm
Hoogte: 92 cm
Breedte: 162 cm
Diepte: 50 cm
Ladediepte: 43 cm
Hoogte: 92 cm
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Minneke schreef:Diese schreef:Ik vind een commode op haar slaapkamertje toch wel heel handig, met name voor het aan en uitkleden.
Haha dat klopt Minneke. Dan toch maar even naar boven lopen
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
bij ons word ook alles gelijk vloers,ik denk dat het een lade kastjes word of een 2e hands commode,maar een lade kastje kan je altijd blijven gebruiken.bedankt voor de reacties.
mauwmauw- Kletskop
Diese schreef:Minneke schreef:Diese schreef:Ik vind een commode op haar slaapkamertje toch wel heel handig, met name voor het aan en uitkleden.
Haha dat klopt Minneke. Dan toch maar even naar boven lopen
Haha, ik moest eraan denken omdat wij twee weken geleden snel de box naar beneden moesten doen. Ik zei tegen mijn man: 'Volgens mij moet je even de box naar beneden zetten, want het scheelt niet veel of hij trekt zichzelf op.' Dus mijn man zet een uurtje later de box naar beneden, zet Thije erin en vijf minuten later staat hij triomfantelijk overeind met een trots gezicht. Toen waren we toch wel blij dat de box net aangepast was...
Gast- Gast
Ik vond dat toch lange tijd wel erg praktisch.
Mijn zoon had deze als commode en staat er nu gewoon nog steeds, is erg handig nu om andere dingen op te zetten.
Mijn zoon had deze als commode en staat er nu gewoon nog steeds, is erg handig nu om andere dingen op te zetten.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik vond dat toch lange tijd wel erg praktisch.
+1 wij hebben deze ook!
Hebben m gekocht met het idee, dat ie 'later' als gewone kast kan fungeren. Evt op andere kamer.
Tis niet zo'n typische commode
Gast- Gast
ivax schreef:Elodie schreef:Ik vond dat toch lange tijd wel erg praktisch.
+1 wij hebben deze ook!
Hebben m gekocht met het idee, dat ie 'later' als gewone kast kan fungeren. Evt op andere kamer.
Wij hebben deze ook, het is gewoon een ladekast maar nu gebruiken we 'm nog als commode. En wij hebben er andere knoppen opgedaan (hartjes), dat vonden we leuker staan op de kamer van onze dochter.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:ivax schreef:Elodie schreef:Ik vond dat toch lange tijd wel erg praktisch.
+1 wij hebben deze ook!
Wij hebben deze ook, het is gewoon een ladekast maar nu gebruiken we 'm nog als commode. En wij hebben er andere knoppen opgedaan (hartjes), dat vonden we leuker staan op de kamer van onze dochter.
Wij hebben deze ook. Ik vind m ook fijn omdat ie wat hoger is dan een gewone commode, ik ben vrij lang en dat is wel handig.
Gast- Gast
Dat is bij mij juist een nadeel, want ik ben niet zo groot, haha. Maar dat is volgens mij vooral ook omdat mijn buik er nu ook nog tussen zit, verder gaat het prima.Arden schreef:Liadan schreef:ivax schreef:Elodie schreef:Ik vond dat toch lange tijd wel erg praktisch.
+1 wij hebben deze ook!
Wij hebben deze ook. Ik vind m ook fijn omdat ie wat hoger is dan een gewone commode, ik ben vrij lang en dat is wel handig.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Arden schreef:Liadan schreef:ivax schreef:Elodie schreef:Ik vond dat toch lange tijd wel erg praktisch.
+1 wij hebben deze ook!
Wij hebben deze ook. Ook ik vind hem ideaal! Ruime lades, fijne hoogte, genoeg ruimte naast het aankleedkussen (voor bijv. een doos billendoekjes en om er kleertjes naast te leggen) en daarnaast vind ik hem ook gewoon heel erg mooi! Als je er geen aankleedkussen meer op zou hebben is het een gewone ladekast, welke vast leuk staat op elke kinderkamer!
Ik wil voorlopig nog wel de commode blijven gebruiken om N. aan te kleden, ondanks dat ze erg beweeglijk is. Nu ze kan zitten is het overigens wel een stukje makkelijker! Ik zou voorlopig nog echt niet zonder commode met aankleedkussen willen. Je hebt alles bij de hand, zoals luiers, doekjes, kleding, creme, etc.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben m gebruikt tot ze zindelijk werd en naar der nieuwe kamer ging. Toen was ze 2 jaar en iets van 2 maanden geloof ik. Sinsdien gewoon staand aankleden en evt verschonen op bed.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Jens verschonen we nog steeds op een commode en die is bijna 2,5. Ook het aan en uitkleden gaat daar.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kindje van 3,5 welke kledingmaat ongeveer?
» Welke maat heeft een kindje van een jaar ongeveer?
» N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....
» hoeveel moet een kindje minimaal ongeveer drinken?
» Op welke leeftijd...
» Welke maat heeft een kindje van een jaar ongeveer?
» N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....
» hoeveel moet een kindje minimaal ongeveer drinken?
» Op welke leeftijd...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: