Leuke Engelse uitspraken..
+19
nina
Flippin' Bitch
Zininzon
RYW
mauwmauw
L!ND@
Antibes
Niekske
Sjaantje
Mida4you
TukTuk
SuperGrover
TNMN
mickey
VeryCherry
Zora
Jeanette
Polly
Burn
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Leuke Engelse uitspraken..
Punk'd schreef:SuperGrover schreef:Mozzarella, hahaha
Punk'd: ik snap hem niet. Maar mijn spaans is ook beperkt tot 2 zinnen.
Cafe Ierlandese (of hoe je het ook schrijft in het spaans) betekent Ierse Koffie..
Ik snap hem nog steeds niet. Hij wilde een Ierse Koffie (Irish coffee neem ik aan, met whiskey), en toen kreeg hij...?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Punk'd schreef:SuperGrover schreef:Mozzarella, hahaha
Cafe Ierlandese (of hoe je het ook schrijft in het spaans) betekent Ierse Koffie..
Ik snap hem nog steeds niet. Hij wilde een Ierse Koffie (Irish coffee neem ik aan, met whiskey), en toen kreeg hij...?
Haha wimpie, het ging erom (denk ik dan he :p) dat hij niet doorhad dat Cafe Ierlandese hetzelfde is als Irish Coffee hij had dus gewoon niet door dat het drankje voor hem was.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Haha oooohZora schreef:SuperGrover schreef:Punk'd schreef:SuperGrover schreef:Mozzarella, hahaha
Haha wimpie, het ging erom (denk ik dan he :p) dat hij niet doorhad dat Cafe Ierlandese hetzelfde is als Irish Coffee hij had dus gewoon niet door dat het drankje voor hem was.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Idd, dat is het!Zora schreef:SuperGrover schreef:Punk'd schreef:SuperGrover schreef:Mozzarella, hahaha
Gast- Gast
Mijn oma heeft kennissen in Amerika en als zij wel eens overkomen naar Nederland, gaat ze heel hard en duidelijk articulerend Nederlands tegen ze praten
Gast- Gast
Jen_ schreef:Mijn oma heeft kennissen in Amerika en als zij wel eens overkomen naar Nederland, gaat ze heel hard en duidelijk articulerend Nederlands tegen ze praten
Haha! Doet me denken aan toen ik met mijn vriend op bezoek was bij mijn opa, die vol overtuiging een mix van Nederlands, Duits, Engels en Limburgs ertegenaan gooide. Onverstaanbaar.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: