Leuke Engelse uitspraken..
+19
nina
Flippin' Bitch
Zininzon
RYW
mauwmauw
L!ND@
Antibes
Niekske
Sjaantje
Mida4you
TukTuk
SuperGrover
TNMN
mickey
VeryCherry
Zora
Jeanette
Polly
Burn
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Leuke Engelse uitspraken..
Wat voor leuke Engelse uitspraken heb jij de laatste gehoord? (En dus niets van klopte!)
Mijn klasgenoot zei op wintersport;
Ho! WAIT! I have to strek my feeter! (Ho, wacht! Ik moet mijn veter strikken!)
Wie nog meer?
Mijn klasgenoot zei op wintersport;
Ho! WAIT! I have to strek my feeter! (Ho, wacht! Ik moet mijn veter strikken!)
Wie nog meer?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Leuke Engelse uitspraken..
Er was hier laatst iemand op bezoek die vol overtuiging vertelde over zijn "allergic erection" (een Duitser, die dus natuurlijk een "reaction" bedoelde).
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
I'm looking for a shirt with a long mouw
Moeders in een Spaanse kledingzaak..
Moeders in een Spaanse kledingzaak..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Haha heerlijk
Mijn vader heeft hoogtevrees: "No, sorry, I have high fever" :p
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Haha heerlijk
Hahahahaha
Gast- Gast
Mag het ook Frans?
Mijn broertje kende een paar zinnetjes Frans. Wij een ijsje kopen, ze hadden witte chocolade ijs! Dus hij netjes: Je voudrais une "wiet" chocolat glace.
Die verkoper: "Huit?!?"
Broertje: "Oui, oui, wiet!"
Mijn broertje kende een paar zinnetjes Frans. Wij een ijsje kopen, ze hadden witte chocolade ijs! Dus hij netjes: Je voudrais une "wiet" chocolat glace.
Die verkoper: "Huit?!?"
Broertje: "Oui, oui, wiet!"
Gast- Gast
Ja, ik heb er eentje die te gênant voor woorden is. Mijn opa van 78 heeft vorig jaar een vrouw van 38 opgeduikeld op Bali. Ze is gewoon een 'masseuse' maar dat terzijde. En nu mailt hij de hele tijd met haar, maar hij kan amper Engels. Nu heeft mijn paps een mailtje gelezen die hij naar hij gestuurd heeft waar dus in staat
"If it was laying on me, i cum tomorow"
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Haha echt zo grappig om te lezen, het boekje 'I always get my sin' vind ik ook geweldig!
Ik heb het ooit met een Engelse kapper over scheidingen in het haar gesproken. Maar ik wist het woord voor scheiding niet, dus zei ik maar 'divorce'.
Ik heb het ooit met een Engelse kapper over scheidingen in het haar gesproken. Maar ik wist het woord voor scheiding niet, dus zei ik maar 'divorce'.
Gast- Gast
"Wait... I whole some money". Aldus mijn vriend op het strand tegen de strandstoelenverhuurder Ik rolde bijna van het bedje af zo hard moest ik lachen.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
VeryCherry schreef:
Ik moest zo hard lachen dat het water bijna uit mijn neus kwam Niet echt een leuke situatie natuurlijk, maar ik vind de zin erg grappig. Vraag me af wat zij er van denkt.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Haha mijn vriend! We waren op vakantie naar Malta. Het was een supergezellige avond. Wij zaten op het terras, vrij druk. Kwam er vrouw langs die opzoek was naar een plek. Zegt mijn vriend superenthousiast:
'Do you want to say? I have a stair for you!' Haha ik kwam niet meer bij, plaste bijna in mijn broek. En die vrouw keek hem heel raar aan, en liep snel door.
'Do you want to say? I have a stair for you!' Haha ik kwam niet meer bij, plaste bijna in mijn broek. En die vrouw keek hem heel raar aan, en liep snel door.
Gast- Gast
TNMN schreef:VeryCherry schreef:
Ik moest zo hard lachen dat het water bijna uit mijn neus kwam Niet echt een leuke situatie natuurlijk, maar ik vind de zin erg grappig. Vraag me af wat zij er van denkt.
Whahahaha, dat was niet de bedoeling En het trieste is nog wel dat hij echt denkt dat ie het goed schrijft.
VeryCherry schreef:TNMN schreef:VeryCherry schreef:
Whahahaha, dat was niet de bedoeling En het trieste is nog wel dat hij echt denkt dat ie het goed schrijft.
Oh die is echt te pijnlijk grappig!
Gast- Gast
Ik moet om alle uitspraken lachen, maar de opa van VeryCherry is toch wel het dieptepunt...
Polly- Kletskop
Zal ik er ook even bij vermelden dat hij haar naar Nederland wil halen en ik dus een stiefoma van 38 krijg
Mn klasgenoot vanmorgen.
Ho, wait a moment, I'm a little bit in the war.
Ho, wait a moment, I'm a little bit in the war.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Polly schreef:Ik moet om alle uitspraken lachen, maar de opa van VeryCherry is toch wel het dieptepunt...
Of juist het hoogtepunt
Gast- Gast
Die moest ik echt hardop voorlezen om het te begrijpen. Haha.Purple schreef:When am i on the bird?
Dijn82,
Mijn moeder vroeg ooit: "Do you have a fire?" Dat brengt ook nogal wat verwarring
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Haha gisteren op Oh oh Tirol tegen de dokter die haar maillot eraf gaat knippen: No no please don't cnip it!'
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
VeryCherry schreef:Zal ik er ook even bij vermelden dat hij haar naar Nederland wil halen en ik dus een stiefoma van 38 krijg
Bahbah..
Nu is deze vrouw al redelijk "oud" , maar heb toen ik in Thailand en Maleisië was heb ik genoeg van dat soort mannen gezien die met meisjes van rond de 20, soms zelfs jonger rondliepen.. Heb me af en toe echt in moeten houden..Heb in Thailand ook een film gezien die daar dan ook over ging, jonge thaise meisjes die hun lichaam verkopen aan westerse mannen, en hoe dat eigenlijk is voor dat soort meiden en de familie etc en dat die meiden het vaak doen om de rest van de familie te kunnen onderhouden..
Helaas is bij de de DVD die is uitgekomen van die film, het thaise gedeelte niet ondertiteld,waardoor als je hier nu de DVD ziet, je juist die stukjes mist.
Nee als ik iemand in de familie zou hebben die zo iets zou doen zou ik die echt nooit meer willen spreken.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Zora schreef:Haha gisteren op Oh oh Tirol tegen de dokter die haar maillot eraf gaat knippen: No no please don't cnip it!'
Hahaha +1
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb er zelf eens eentje gehad toen ik in Amerika was. Mijn toenmalige vriend en ik gingen op familiebezoek bij hem en die hadden een biljart en een tafeltennistafel in de kelder staan en de broers gingen wat spelen en vroegen toen of ik ook eens wilde. Ik zei: No, I suck on everything that has balls.
Gast- Gast
Hahaha wat een uitspraken allemaal! Maar ik vind die van VC en Mozzarella toch wel het meest hilarisch!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
mozzarella schreef:Ik heb er zelf eens eentje gehad toen ik in Amerika was. Mijn toenmalige vriend en ik gingen op familiebezoek bij hem en die hadden een biljart en een tafeltennistafel in de kelder staan en de broers gingen wat spelen en vroegen toen of ik ook eens wilde. Ik zei: No, I suck on everything that has balls.
Polly- Kletskop
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: