Je eisprong voelen
+2
pitbullgup
Puk
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Je eisprong voelen
He hallo!
Sinds december slik ik geen pil meer, omdat ik me er niet fijn bij voelde, ik wil niet zwanger worden ofzo. Maar toch heb ik een vraag, en die vraag past wel in dit onderwerp denk ik?!
Kan het zijn, dat je een hele dag last hebt van je eisprong? Heb afgelopen 2 maanden flinke pijn in mijn onderbuik gehad in het midden van mijn cyclus. De 1e maand dacht ik nog niks, maar afgelopen maand zei mijn vriend: Heeft het niks met je eisprong te maken? Het is wel erg toevallig dat je er nu weer zo'n last van hebt. Maar ik heb er echt 1 hele dag last van, Ik dacht ff aan een blinde darm ontsteking ofzo, maar dat zit hoger;)
Sinds december slik ik geen pil meer, omdat ik me er niet fijn bij voelde, ik wil niet zwanger worden ofzo. Maar toch heb ik een vraag, en die vraag past wel in dit onderwerp denk ik?!
Kan het zijn, dat je een hele dag last hebt van je eisprong? Heb afgelopen 2 maanden flinke pijn in mijn onderbuik gehad in het midden van mijn cyclus. De 1e maand dacht ik nog niks, maar afgelopen maand zei mijn vriend: Heeft het niks met je eisprong te maken? Het is wel erg toevallig dat je er nu weer zo'n last van hebt. Maar ik heb er echt 1 hele dag last van, Ik dacht ff aan een blinde darm ontsteking ofzo, maar dat zit hoger;)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Je eisprong voelen
Ja hoor heel veel vrouwen voelen de ei-sprong
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Dat idee zou nou nooit bij mijn man opkomen haha.
Maar on topic: Dat kan.
Ikzelf heb `m nog nooit gevoeld maar ik weet dat er veel vrouwen zijn die `m wel heel goed voelen.
Maar on topic: Dat kan.
Ikzelf heb `m nog nooit gevoeld maar ik weet dat er veel vrouwen zijn die `m wel heel goed voelen.
Gast- Gast
Dat zou het best eens kunnen zijn hoor!
Ik voelde mijn eisprong ook precies. En vaak inderdaad een hele of halve dag.
Je zou eens met een een ovulatietest kunnen testen zodra je dit voelt dan weet je het zeker. Het is wel heel handig als je het voelt voor het geval je wel zwanger wil worden.
Ik voelde mijn eisprong ook precies. En vaak inderdaad een hele of halve dag.
Je zou eens met een een ovulatietest kunnen testen zodra je dit voelt dan weet je het zeker. Het is wel heel handig als je het voelt voor het geval je wel zwanger wil worden.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Heb wel eens gehoord dat veel vrouwen het voelen, maar niet dat het een hele dag kan duren!
Hazeltje, mijn vriend houdt mijn cyclus heel goed in de gaten, haha(ik zet het op de kalender, dus hij weet het precies!)
Chelle, haha is inderdaad wel handig als we voor een kindje willen gaan;) Zo'n test is misschien wel een keer leuk om te doen ja, bedankt voor de tip!
Hazeltje, mijn vriend houdt mijn cyclus heel goed in de gaten, haha(ik zet het op de kalender, dus hij weet het precies!)
Chelle, haha is inderdaad wel handig als we voor een kindje willen gaan;) Zo'n test is misschien wel een keer leuk om te doen ja, bedankt voor de tip!
Puk- Prater
Dat kan hoor! Ik wist niet wat me overkwam toen ik stopte met de pil... ook echt vanaf de middag tot de nacht flink ziek van geweest...! Was blij dat ik snel zwanger was , haha... heb echt gescholden- als ik ongesteld ben al flink last van mijn buik en nu ook halverwege???
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
snoezel schreef:Dat kan hoor! Ik wist niet wat me overkwam toen ik stopte met de pil... ook echt vanaf de middag tot de nacht flink ziek van geweest...! Was blij dat ik snel zwanger was , haha... heb echt gescholden- als ik ongesteld ben al flink last van mijn buik en nu ook halverwege???
Haha, wat bizar dat het zo extreem kan zijn he!
Puk- Prater
[quote="pitbullgup"]Ja hoor heel veel vrouwen voelen de ei-sprong [/quote]
+1
ik krijg standaard hoofdpijn
+1
ik krijg standaard hoofdpijn
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik voel hem ook en dat is geen pretje! Duurt een dag en de 2 a 3 dagen erna heb ik af en toe wat zeurderige buikpijn.
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Ik voel hem ook en dat is geen pretje! Duurt een dag en de 2 a 3 dagen erna heb ik af en toe wat zeurderige buikpijn.
+1
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Soortgelijke onderwerpen
» Voel(de) jij je eisprong?
» Veel last van eisprong
» Geen eisprong?!
» wel of geen eisprong?
» Hoe herken jij je eisprong?
» Veel last van eisprong