Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen eisprong?!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Geen eisprong?! Empty Geen eisprong?!

Bericht  Jelleke do 1 aug 2013 - 6:19

Ik weet het niet meer.. Ik ben in december 2012 gestopt met de pil, de 3e ronde was ik zwanger maar bij 6 weken helaas een miskraam Sad  Nu zit ik in ronde 4 en ben ik begonnen met ovulatietesten. Mijn cyclus is regelmatig (26 tot 29 dagen) maar toch wilde ik het wel eens proberen aangezien ik nooit wat merk van mijn eisprong en iedereen tegen me zei dat ik vast heel snel weer zwanger zou zijn want dat is vaak zo na een miskraam, nou bij mij dus niet.. Maar, nu zit ik op dag 15 en is mijn test nog steeds hartstikke wit, ik test sinds afgelopen zaterdag, dat is echt niet te laat geweest, maar nu ik nog steeds omo witte testen heb wordt ik wel onzeker.. Als mijn cyclus nooit langer dan 29 dagen is geweest dan moet ik toch een keer een eisprong krijgen?! Ik wordt er zo onzeker van! Ik weet ook vrijwel zeker dat ik mijn eisprong niet gemist kan hebben in de voorgaande rondes omdat we echt om de dag sex hebben gehad vanaf einde menstruatie tot vlak voor begin nieuwe menstruatie. Zou ik dan niet altijd een eisprong hebben ofzo? Ik wordt er zo onzeker van.. Sad
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen eisprong?! Empty Re: Geen eisprong?!

Bericht  Maple do 1 aug 2013 - 6:21

Misschien is jouw LF gewoon wat korter dan die twee weken die er normaalgesproken voor staat? Mijn collega had bijvoorbeeld een hele late eisprong.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen eisprong?! Empty Re: Geen eisprong?!

Bericht  Razz do 1 aug 2013 - 6:24

Ik denk dat die nog moet komen hoor Jelleke. Gemiddeld zo'n 14 dagen voordat je ongesteld wordt maar dat kan ook 18 dagen zijn of 10. Zolang je lf niet korter is dan 9 dagen (altijd) hoef je je geen zorgen te maken.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen eisprong?! Empty Re: Geen eisprong?!

Bericht  *Lookie* do 1 aug 2013 - 7:42

Razz schreef:Ik denk dat die nog moet komen hoor Jelleke. Gemiddeld zo'n 14 dagen voordat je ongesteld wordt maar dat kan ook 18 dagen zijn of 10. Zolang je lf niet korter is dan 9 dagen (altijd) hoef je je geen zorgen te maken.

 Klopt, het kan heel goed wat later zijn. Maar als je een gewone cyclus hebt, zou je wel een eisprong moeten hebben.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen eisprong?! Empty Re: Geen eisprong?!

Bericht  Jelleke za 3 aug 2013 - 8:47

Bedankt voor jullie reacties!

Gister was er dan eindelijk een streepje zichtbaar, vrij licht maar wel duidelijk zichtbaar. Bij lange na niet zo duidelijk als de voorbeeld streep. Ik dacht dat ie vandaag wel duidelijker zou zijn om vervolgens morgen weer lichter te zijn, maar hij was vandaag juist al weer lichter, hij was zo licht dat ik denk dat er morgen niks meer te zien is. Maar ik dacht dat het streepje net zo duidelijk of duidelijker moest zijn als het voorbeeld maar dat is bij mij dus niet het geval. Ik wou dat ik er niet mee begonnen was het roept alleen maar meer vragen op.. Ik denk toch dat mn eisprong nu ongeveer is maar is het dan niet raar dat de streep niet super positief is geweest?
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen eisprong?! Empty Re: Geen eisprong?!

Bericht  Aimee za 3 aug 2013 - 10:18

Je moet echt doortesten tot de test streep even donker/donkerder is dan de controlestreep. Ik had ook de ene dag licht, dan weer niet, dan weer licht, en toen ineens een hele donkere streep. Probeer nog een paar dagen te testen!
Als je een regelmatige cyclus hebt kun je ervan uit gaan dat je wel gewoon een eisprong hebt. Helaas betekend het niet dat je altijd wanneer je seks hebt rond je eisprong, het eitje bevrucht wordt en zich innesteld.

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen eisprong?! Empty Re: Geen eisprong?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum