Hoe herken jij je eisprong?
+8
Flip Fluitketel
May
Nana
Thunder
Sjonno
Caroow
pantuf
Live Laugh Love
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe herken jij je eisprong?
Ik ben nu 3 maanden gestopt met de nuvaring, maar heb een hele onregelmatige cyclus (wie weet veranderd het nog).
Ik weet dus niet van te voren wanneer mijn eisprong is en wanneer ik ongesteld moet worden. Hoe herkennen jullie je eisprong?
Ik weet dus niet van te voren wanneer mijn eisprong is en wanneer ik ongesteld moet worden. Hoe herkennen jullie je eisprong?
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Re: Hoe herken jij je eisprong?
pantuf schreef:Niet...
Hahahah! Net als ik dus..
Ik heb ook een heel onregelmatige cyclus helaas!
pantuf- Fluisteraar
pantuf schreef:Ik heb ook een heel onregelmatige cyclus helaas!
Heel irritant he.. vooral dat ik het niet voel aankomen. Gister ineens... ongesteld, nergens op gerekend.. een grote kledderboel natuurlijk
Ik herken het ook niet, maar kwam waarschijnlijk ook omdat mijn cyclus nog zijn regelmaat moest vinden na het stoppen met de pil en was toen al zwanger.
In elk geval heb ik mijn eisprong pas later in de cyclus, in mijn 'vruchtbare' week hadden we namelijk geen seks gehad en ik bleek wel zwanger te zijn geworden die maand en qua berekening van laatste dag menstruatie klopte mijn termijn niet helemaal.
Of ik zou die maand een veel langere cyclus gehad moeten hebben ipv 23- 25 zoals ervoor.
In elk geval heb ik mijn eisprong pas later in de cyclus, in mijn 'vruchtbare' week hadden we namelijk geen seks gehad en ik bleek wel zwanger te zijn geworden die maand en qua berekening van laatste dag menstruatie klopte mijn termijn niet helemaal.
Of ik zou die maand een veel langere cyclus gehad moeten hebben ipv 23- 25 zoals ervoor.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik herken het ook niet, maar kwam waarschijnlijk ook omdat mijn cyclus nog zijn regelmaat moest vinden na het stoppen met de pil en was toen al zwanger.
Fijn om te weten dat je met een onregelmatige cyclus dus ook snel zwanger kan raken!
Ik was ook gelijk zwanger, dus het zegt idd niks. Maar het blijft lastig
pantuf- Fluisteraar
Ik heb er altijd buikpijn van, een halve dag ofzo.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb dan veel last van afscheiding.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Van mezelf uit merk ik het niet, maar ja, ik had dan ook maar zelden een eisprong. Toen ik Clomid gebruikte kreeg ik last van wat buikpijn.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik herken het niet...
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik voel steken (links of rechts, maar net waar het eitje springt) en heb meer last van afscheiding.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik voel mij eisprong altijd heel goed, ik heb dat altijd pijn in mijn eierstok, echt stekende pijn die de hele dag door weer terug kan komen, dit duurt dus altijd 1 dag per maand. Mijn eisprong is meestal al 9 dagen na de laatste dag van mijn menstruatie.
Gast- Gast
Ik heb altijd behoorlijke buikpijn als ik de eisprong heb. Het begint al een paar dagen van te voren met wat buikpijn en op de dag dat het zover is heb ik hele hevige buikpijn. Moet er altijd wat voor innemen en dan nog is de buikpijn niet weg. Heb mijn eisprong nooit op eenzelfde cylcusdag, de ene keer op dag 12, de andere keer op dag 18. Het wisselt nogal. En 11 a 12 dagen later word ik ongesteld.
Gast- Gast
Ik merkte het altijd wanneer ik mijn eisprong had. Ik had dan een stekende pijn in de onderbuik (links of rechts) een paar dagen achterelkaar. Soms waren het echt steken dat ik er even bij stil moest gaan staan.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Van mezelf heb ik geen eisprong maar zit nu in de 2e ronde Clomid en afgelopen zondag dacht ik mijn eisprong te voelen, het kon haast niet anders dan dat dat het was want de dag erna was de ovulatietest weer vaag, terwijl de dagen ervoor de test steeds duidelijker werd. Wat ik voelde: eerst al steets wat steekjes en op het moment voelde ik iets kloppen, beetje zoals de hartslag maar net anders. Ik denk dus dat dat het was..
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb het nooit gevoeld,mss ook omdat ik er nooit op heb gelet. Geen idee.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik voel helaas ook helemaal niets van mijn eisprong....
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
ik heb hem ook nooit gevoeld
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe herken je reflux?
» Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?
» hoe herken je een oorontsteking
» Hoe herken ik honger?
» Spelletje: herken de celebs
» Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?
» hoe herken je een oorontsteking
» Hoe herken ik honger?
» Spelletje: herken de celebs
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: