Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voel(de) jij je eisprong?

+11
PapillonRose
Susan
Filoria
Chelle
Bloem86
Live Laugh Love
Bruintje Beer
Janelie
loesje
Caroow
MiKa
15 plaatsers

Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  MiKa zo 20 maa 2011 - 23:02

Hoi Meiden,
vraag is duidelijk, maar ben benieuwd wat jullie precies voelen dan...

Ik zit vandaag precies op de helft, en heb een soort van krampen in me buik/steek....geen idee wat dit is, misschien ook wel niets, maar vraag me wel een beetje af of dat dit misschien kan zijn. Gisteravond wel ons best gedaan dus wie weet wat het brengt einde van de maand!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Caroow zo 20 maa 2011 - 23:03

Ik ben dan wel niet bezig met zwanger worden, maar ik voel het altijd erg duidelijk. Soort zeurende krampen, het voelt niet fijn Cry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 23:04

Caroow schreef:Ik ben dan wel niet bezig met zwanger worden, maar ik voel het altijd erg duidelijk. Soort zeurende krampen, het voelt niet fijn Cry

+ 1 ik voel mijn eisprong precies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  MiKa zo 20 maa 2011 - 23:10

Heb dit gevoel namelijk vaker, maar kan niet precies zeggen wanneer. Heb nu van die zeurende krampen/steek...hopelijk is dit wat het zou moeten zijn! Zou wel handig zijn als ik het voelde!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  loesje zo 20 maa 2011 - 23:13

ja die voel ik ik krijg dan hoofdpijn
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 23:15

Bij mij wisselt het per maand, de ene keer voel ik hem en de andere keer niet. Volgens mij voel ik 'm alleen aan de linkerkant, dan kan ik echt een paar uur lang last hebben van een zeurende, stekende kramp net boven mijn lies. De afgelpen maandne heb ik 'm steeds niet gevoeld, ik denk dat 'ie toen steeds rechts zat.

Verder merk ik het ook aan mezelf, ik lijk alles wat ik voel dan ineens veel intenser te ervaren ofzo. Voelt eigenlijk heel prettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Janelie zo 20 maa 2011 - 23:53

Ik ben ook niet bezig met zwanger worden, maar ik voel het dus niet. Ten minste ik heb nooit iets gemerkt.. Voor de meiden die het wel voelen, hebben jullie ook veel last van je ongesteldheid? Ik heb daar namelijk ook weinig last van. 1 dagje buikpijn en dat was het wel. Heel fijn hoor!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 0:02

Janelie schreef:Ik ben ook niet bezig met zwanger worden, maar ik voel het dus niet. Ten minste ik heb nooit iets gemerkt.. Voor de meiden die het wel voelen, hebben jullie ook veel last van je ongesteldheid? Ik heb daar namelijk ook weinig last van. 1 dagje buikpijn en dat was het wel. Heel fijn hoor!
Nee, daar heb ik doorgaans weinig tot geen last van. Soms wat humeuriger, maar daar kan ik redelijk doorheen prikken, soms wat hoofdpijn (meestal op de laatste dagen), maar verder niets.

Ik ben trouwen sook maar drie of vier dagen ongesteld, meestal zelfs maar drie. Eén dag heel heftig en de andere dagen vallen reuze mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Caroow ma 21 maa 2011 - 0:09

Maple schreef:Bij mij wisselt het per maand, de ene keer voel ik hem en de andere keer niet. Volgens mij voel ik 'm alleen aan de linkerkant, dan kan ik echt een paar uur lang last hebben van een zeurende, stekende kramp net boven mijn lies. De afgelpen maandne heb ik 'm steeds niet gevoeld, ik denk dat 'ie toen steeds rechts zat.

Verder merk ik het ook aan mezelf, ik lijk alles wat ik voel dan ineens veel intenser te ervaren ofzo. Voelt eigenlijk heel prettig.

Het liefst meld ik me een week lang ziek, ik voel me altijd zo beroerd. Echt heel veel buik en rugpijn.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  MiKa ma 21 maa 2011 - 1:15

Ik heb sinds de laatste 2 maand echt wel meer klachten (nu ruim een jaar gestopt met de pil), begint met hoofdpijn 2 dagen, dan heb ik inmiddels al zoveel ibuprofen gehad dat ik hopelijk de buikpijn kan onderdrukken. Dan is het 2 dagen echt heftig qua ongesteldheid, dan nog een 3 dagen 'nadruppen' zeg maar. Maar meestal wel 5 dagen ongesteld, en helaas worden de pijntjes eromheen ook steeds erger...
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:24

Ik voel mijn eisprong ook. Een paar dagen vantevoren begint er een soort zeurende pijn links of rechts van mijn schaambot (iets hoger nog eigenlijk). En op een gegeven moment wordt het echt een hele nare, stekende pijn (alsof er een naald ingeprikt wordt) en dan is het voorbij.

Ik geloof wel dat ik dit pas voel sinds de bevalling van de oudste. Of misschien voelde ik het eerder ook wel, maar had ik die link nooit gelegd dat kan ook.
Ik heb redelijk veel last van mijn menstruatie (ben het nu al bijna anderhalf jaar niet geweest gelukkig dankzij zwangerschap en borstvoeding). Veel buikpijn en gewoon een naar gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Bruintje Beer ma 21 maa 2011 - 1:25

Voor mijn 1e zwangerschap voelde ik hem niet. Maar na de zwangerschap voelde ik hem heel duidelijk.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:26

voordat ik zwanger werd voelde ik het wel heel duidelijk, maar sinds ik bevallen ben heb ik de eisprong nooit meer gevoeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Live Laugh Love ma 21 maa 2011 - 1:38

Ik weet niet of ik hem voel, ben namelijk onregelmatig ongesteld, dus weet nooit wanneer het is.
De afgelopen maanden heb ik wel een paar keer buikpijn gehad. Bv van het weekend 's ochtends vroeg. Net alsof het mijn darmen zijn maar dan anders. Ik weet niet of het bij een eisprong hoort, maar zou wel kunnen qua tijd. Het duurt maar eventjes (half uurtje).
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Bloem86 ma 21 maa 2011 - 1:42

Jaa! Voor mijn zwangerschap voelde ik mijn eisprong altijd erg goed!! Inderdaad een soort van steken helemaal rechts onder in mn buik! Ik kon er soms flink last van hebben.. Lag ik soms 10 min. krom van de pijn! Was t daarna weer over!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Chelle ma 21 maa 2011 - 2:14

Ik voelde mijn eisprong ook altijd.
Het voelde (net als de andere meiden hier) als een zeurende kramp/steek links of rechts onderin mijn buik.
Het duurde meestal één dag. Soms voelde ik het de dag ervoor al een beetje aankomen.

Van mijn ongesteldheid had ik ook altijd wel last, maar niet verschrikkelijk. Wel 1 dag buik/rugpijn en de derde dag hoofdpijn.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Filoria ma 21 maa 2011 - 2:40

Hier gaat het een beetje hetzelfde als bij Maple. De ene keer voel ik het wel, de andere keer niet, maar ik ervaar het in elk geval niet als vervelend.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Susan ma 21 maa 2011 - 2:48

Nee, helemaal niet, allebei de keren dat ik zwanger raakte dacht ik dat ik mijn eisprong allang had gehad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  PapillonRose ma 21 maa 2011 - 3:05

Nooit iets gevoeld. Soms hoor je weleens dat mensen het perfect aanvoelen, heb dus weleens geprobeerd echt op verschijnselen te letten om te kijken of ik het ook kan voelen. Maar dat is dus niet zo, merk er echt niks van hier.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  majo8782 ma 21 maa 2011 - 7:00

ik ook, heb 1 dag (nacht) ontzettende kramp in mijn dikke darm... smile
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Koffieleut ma 21 maa 2011 - 7:49

Ik voel hem ook alleen links. Ik voel het idd ook als een stekende pijn die best hevig kan zijn (maar een paar minuten en dan is het weer over), de dagen ervoor heb ik dan een zeurende pijn links onder...

Van mijn menstruatie had ik voor dat ik aan de pil ging erg veel last, toen ik aan de pil was vielen de klachten heel erg mee. Ik ben nu sinds begin dit jaar met de pil gestopt, maar het laatste jaar met pil had ik opeens heel erg veel hoofdpijn als ik ongesteld was.... (Nu ik met de pil gestopt ben heb ik 1 keer migraine gehad en verder helemaal geen hoofdpijn, jippie!!!)
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 8:00

Ik merk echt helemaal niks aan m'n lichaam rond die tijd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Zora ma 21 maa 2011 - 9:06

Maple schreef:Bij mij wisselt het per maand, de ene keer voel ik hem en de andere keer niet. Volgens mij voel ik 'm alleen aan de linkerkant, dan kan ik echt een paar uur lang last hebben van een zeurende, stekende kramp net boven mijn lies. De afgelpen maandne heb ik 'm steeds niet gevoeld, ik denk dat 'ie toen steeds rechts zat.

.

Ik heb dit dus ook. Als ik het voel, voel ik het alleen aan de linkerkant. Ben altijd een beetje bang dat alleen de linkerkant werkt ofzo Embarassed ... rechts voel ik het nooit.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  mickey ma 21 maa 2011 - 11:54

Ik dacht het te weten doordat ik iedere keer slijmverlies had en zo'n 2 weken later ongesteld werd. Dacht dus dat ik dan mijn eisprong had, als ik dat slijmverlies had. Afgelopen maand heb ik ovulatietesten gebruikt, om te kijken of het ook zo was. Het blijkt dus dat ik dat slijmverlies een paar dagen na mijn eisprong heb! Dus als je niet zeker weet of de klachten die je hebt door je eisprong komen, kun je beter eens ovulatietesten gebruiken om erachter te komen wanneer je eisprong is. Doordat ik die testen heb gebruikt afgelopen maand, ben ik nu in ieder geval zwanger, dus bij mij heeft het zeker geholpen! Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  majo8782 di 22 maa 2011 - 1:38

klopt, slijmverlies heb ik ook last van, 1 dag.
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel(de) jij je eisprong? Empty Re: Voel(de) jij je eisprong?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum