Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb ook dingen vd Aldi die nog steeds super zijn hoor!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Maat 36, mooi slank model.. Even regelen voor Donnaa? Kijkt lief!Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Mijn echte skates komen ook van de Aldi.. Ik heb ze gekregen toen de euro er net was geloof ik en ze zijn nog steeds perfect.. Alleen de wieltjes beginnen nu te slijten..Patriesje schreef:Tullow schreef:Ze hebben bij de Aldi inlineskates te koop voor €35. Denk erover om ze te kopen, wil ze al een tijdje hebben. En dit is best een leuke aanbieding toch?
dat is niet duur, maar of het goede zijn is een 2e..
ik ben te verwend met een schoonvader die een bedrijfje heeft in skates...
Gast- Gast
je brengt me op een goed idee! ik kan ook wel weer eens skaten!
er ligt hier nu net een nieuw fietspad.
er ligt hier nu net een nieuw fietspad.
Gast- Gast
Klopt, alleen mijn skates zijn heeeeel zwaar (toen waren ze nog zwaar, alleen hele dure waren licht) en dus ook best groot.. Er kan geen broek overheen ofzo.. Zou wel graag lichte skates willen..Tullow schreef:_Donnaa schreef:Mijn echte skates komen ook van de Aldi.. Ik heb ze gekregen toen de euro er net was geloof ik en ze zijn nog steeds perfect.. Alleen de wieltjes beginnen nu te slijten..Patriesje schreef:Tullow schreef:Ze hebben bij de Aldi inlineskates te koop voor €35. Denk erover om ze te kopen, wil ze al een tijdje hebben. En dit is best een leuke aanbieding toch?
dat is niet duur, maar of het goede zijn is een 2e..
Ik koop ze gewoon! Ik vind ze echt niet duur en volgens mij is de kwaliteit best goed. En dat je wieltjes na zoveel jaar verslijten is ook niet raar, die kun je zo weer vervangen!
*Kijk nogmaals lief naar Patriesje*
Gast- Gast
@donnaa, denk niet dat hij er zo blij nee zou zijn als ik even een paar meeneem, ze zijn nogal prijzig....
zat even de site van m'n schoonvader te bekijken kom ik ook een foto van m'n vriend tegen op z'n racefiets...
zat even de site van m'n schoonvader te bekijken kom ik ook een foto van m'n vriend tegen op z'n racefiets...
Gast- Gast
Vanavond ga ik met mijn mams en mijn tante naar de bouwmarkt, plantjes scoren
En stokken kopen om een doek op te hangen wat ik voor mijn mams genaaid heb.
Mijn paps heeft zo'n soort ding gemaakt als op de foto en ik heb een nieuw doek gemaakt die er dus moet komen te hangen.
En stokken kopen om een doek op te hangen wat ik voor mijn mams genaaid heb.
Mijn paps heeft zo'n soort ding gemaakt als op de foto en ik heb een nieuw doek gemaakt die er dus moet komen te hangen.
Laatst aangepast door VeryCherry op di 26 apr 2011 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Tullow schreef:Lily schreef:nog maar ff PM En kan je nu dan ook niet iets van slippers kopen zoals birckenstocks ofzo? Die kan je ook verstellen en lopen goed.
Hallo Marin, wow wat sliep je vroeg dan maar wel fijn dat je nu hoofdpijnvrij bent
Vroeg? Eerder laat
Ja maar vroeg in de ochtend he
Gast- Gast
Hee Reva!
VC; wat gaaf zeg!
VC; wat gaaf zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
VC, dat zit er inderdaad erg mooi uit en op deze manier is het waarschijnlijk een stuk goedkoper!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Dan moet ik maar eens even naar de winkel gaan, want mijn skates zijn echt to heavy!Patriesje schreef:@donnaa, denk niet dat hij er zo blij nee zou zijn als ik even een paar meeneem, ze zijn nogal prijzig....
Gast- Gast
Nou, het paviljoen staat al, zaterdag hebben mijn vriend en mijn paps het afgemaakt in de brandende hitte. En er komt een doek in van witte stof met zwart en oranje bloemen/takken. Heb het aan elkaar gestikt en er tunnels in gemaakt. Was zaterdag al klaar en ik ben zooo benieuwd hoe het staat
Ik zit echt helemaal stuk. Het is dat ik moet werken, want anders geen inkomen (oproepcontract en vriend studeert, dus ik ben kostwinner) maar het liefst wil ik helemaal niets meer. Ik zie even niet in hoe ik hier ooit doorheen moeten komen, zonder mijn papa, zonder mijn maatje....Ik mis hem verschrikkelijk.
Zo, dit lucht op.
Zo, dit lucht op.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dan moet ik maar eens even naar de winkel gaan, want mijn skates zijn echt to heavy!Patriesje schreef:@donnaa, denk niet dat hij er zo blij nee zou zijn als ik even een paar meeneem, ze zijn nogal prijzig....
echt goede en lichte skates zijn verrekte duur!
p.s. he je hebt alle sterren!!
Gast- Gast
Lieve Leaf, weet echt niet wat ik moet zeggen! Ik hoop in ieder geval dat je je snel weer iets beter zult voelen, hoe ver weg dat nu ook nog lijkt.
Tullow- Kletskop
_Leaf_ schreef:
Zo, dit lucht op.
Kan je niet iets met je werk regelen, dat je minder werkt of nog een weekje vrij neemt?
Gast- Gast
leaf een dikke knuffel voor jou
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
@ Vc die ziet er echt leuk uit.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, nou lichter dan die ik nu heb moet geen probleem zijn, whaha..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Dan moet ik maar eens even naar de winkel gaan, want mijn skates zijn echt to heavy!Patriesje schreef:@donnaa, denk niet dat hij er zo blij nee zou zijn als ik even een paar meeneem, ze zijn nogal prijzig....
echt goede en lichte skates zijn verrekte duur!
p.s. he je hebt alle sterren!!
Ik heb idd alle sterren en een vet sexy naam!
Gast- Gast
Haha, je naam was me nog niet eens opgevallen, Lady Post-a-lot
Tullow- Kletskop
_Donnaa schreef:
Ja, nou lichter dan die ik nu heb moet geen probleem zijn, whaha..
Ik heb idd alle sterren en een vet sexy naam!
Haha ik denken 'Huhh, Donnaa is wel sexy, maar niet bijzonder sexy?!'
Maar nu snap ik m en je hebt idd een vet sexy naam!
Gast- Gast
Hey zijn de namen veranderd?
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: