Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Volgens mij is dat wel een redelijk algemeen geaccepteerde opvatting hoor. Ik geloof daar in ieder geval ook wel in._Donnaa schreef:Nee hoor, dat denk ik ook helemaal nietStorm schreef:Ik ook niet hoor Donnaa, ik val je iig niet aan ofzo.Sweety schreef:Zie ook niks schokkends in het topic.
Maar het is wel wat om te zeggen dat een natuurramp gebeurd om overbevolking tegen te gaan haha.. Maar er heeft niemand op gereageerd verder
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik haat, maar haat dan ook echt slippers. Heb ook rare tenen, dus wil nog niet dood gevonden worden met die dingen aan mijn voeten...Lily schreef:nog maar ff PM En kan je nu dan ook niet iets van slippers kopen zoals birckenstocks ofzo? Die kan je ook verstellen en lopen goed.
Hallo Marin, wow wat sliep je vroeg dan maar wel fijn dat je nu hoofdpijnvrij bent
Ik kon kiezen: Slippers of blote voeten. Dan toch maar slippers (en dan word je nóg raar aangekeken, laat staan als je op blote voeten zou lopen ).
Gast- Gast
Heb nog wel een aantal tuniekjes wat gaat gelukkig, vallen nu alleen een stuk korter. En het zit gewoon niet zo lekker natuurlijk.Storm schreef:PM, mag ik je een tip geven? Toen ik zwanger was had ik geen geld voor positiekleding, en die zou ik dan toch maar een tijdje dragen en daarna niet meer. Dat vond ik heel zonde. Dus heb ik een aantal jurken gekocht met een wijde en soepele stof, die kun je dan na je zwangerschap ook nog aan!
Maar die jurkjes zoals jij bedoelt is wel een heel goed idee, die kan je blijven dragen natuurlijk
Gast- Gast
Jeanette schreef:klavertje schreef:Jeanette schreef:klavertje schreef:Alex schreef:Lily schreef:ja maar ze had gezegd dat ze voor 50 euro ook nog die box wel wilde maar ze reageerde neit snel genoeg op de PM met haar rekeninggevens enzo en toen heeft ze toegezegd aan klavertje
Kijk, maar dat is ook gewoon superlullig.
Mij is niks toegezegd hoor?? en daarbij waren jullie gewoon eerder.. mijn reactie in dat topic was gewoon omdat ik dacht dat ie verkocht was, en ik dat jammer vond.. ik had niet verder gelezen dan mn neus lang was..
Ik denk dat je het niet meer hebt gelezen, maar Puk had het er neer gezet en naderhand verwijderd.
ohw vandaar ik denk al.. maar das indd lullig (al kon ik er natuurlijk ook niks aandoen..) maar als t zo moet hoef ik hem ook niet
Jij kunt er ook niks aan doen. Het is gewoon triest van Puk haha.
nou indd best vaag.. maarja..ik had trouwens ook niet gezien dat t bedrag eerder lager was..
Laatst aangepast door klavertje op di 26 apr 2011 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Wat leuk dat je op ski vakantie gaat Princess! Hoop dat je voet dan beter is... En anders lekker apres-skiën
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn totaal uitgelopen, half versleten ballerina's.Jeanette schreef:ProudMama schreef:Ik haat, maar haat dan ook echt slippers. Heb ook rare tenen, dus wil nog niet dood gevonden worden met die dingen aan mijn voeten...Lily schreef:nog maar ff PM En kan je nu dan ook niet iets van slippers kopen zoals birckenstocks ofzo? Die kan je ook verstellen en lopen goed.
Hallo Marin, wow wat sliep je vroeg dan maar wel fijn dat je nu hoofdpijnvrij bent
Haha, wat trek je nu aan dan?
Gast- Gast
Loop het liefst op blote voeten, maar is op straat best raar denk ik?!Alex schreef:ProudMama schreef:Ik haat, maar haat dan ook echt slippers. Heb ook rare tenen, dus wil nog niet dood gevonden worden met die dingen aan mijn voeten...Lily schreef:nog maar ff PM En kan je nu dan ook niet iets van slippers kopen zoals birckenstocks ofzo? Die kan je ook verstellen en lopen goed.
Ik kon kiezen: Slippers of blote voeten. Dan toch maar slippers (en dan word je nóg raar aangekeken, laat staan als je op blote voeten zou lopen ).
Gast- Gast
Zo, en nu is het klaar met mijn gezeur, ik heb straks 2 prachtige baby's, dus helemaal niks te klagen. Punt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Loop het liefst op blote voeten, maar is op straat best raar denk ik?!Alex schreef:ProudMama schreef:Ik haat, maar haat dan ook echt slippers. Heb ook rare tenen, dus wil nog niet dood gevonden worden met die dingen aan mijn voeten...Lily schreef:nog maar ff PM En kan je nu dan ook niet iets van slippers kopen zoals birckenstocks ofzo? Die kan je ook verstellen en lopen goed.
Ja haha.
Hier in de buurt loopt een vrouw altijd op blote voeten, zelfs in de winter haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Zo, en nu is het klaar met mijn gezeur, ik heb straks 2 prachtige baby's, dus helemaal niks te klagen. Punt.
Precies! Niet zeuren jij!
Haha ja eerder laat dan vroeg. Maar ben echt super blij dat ik nu echt helemaal pijnvrij ben. Het was gisteravond echt nog heel eng, met allemaal steken in m'n been, en ik heb een half uur onder de douche gestaan om mezelf te masseren met de warme stralen. Denk inderdaad dat het uiteindelijk allemaal 1 grote migraine aanval was, zowel de misselijkheid, als alle pijn. En gelukkig is het nu over
En straks ga ik lekker naar de H&M (kijken of 't leuke jurkje er ook daar in 't echt hangt en alvast kopen), en naar de Hema om leuke kinderkleertjes te kopen voor een Amerikaanse vriendin!
En straks ga ik lekker naar de H&M (kijken of 't leuke jurkje er ook daar in 't echt hangt en alvast kopen), en naar de Hema om leuke kinderkleertjes te kopen voor een Amerikaanse vriendin!
Gast- Gast
ik ben er ook weer even.
word nu alweer helemaal gek van dat gevel bikken!
Als het goed is zijn ze er vandaag met klaar, dan dreunt het niet meer door het hele huis.
word nu alweer helemaal gek van dat gevel bikken!
Als het goed is zijn ze er vandaag met klaar, dan dreunt het niet meer door het hele huis.
Gast- Gast
Klaag nu maar hoor, deed ik ook. Vanaf het moment dat A. er was kon ik alleen maar kijken naar hoe mooi ze was. En dat doe ik nog steeds Volgende keer probeer ik een winterbevalling te hebben, hopelijk heb ik dan geen last van een opgezwollen lijf, alleen een dikke buik dan.
Gast- Gast
Weet je, het is nu gewoon ff zwaar, maar hoef maar 1 zwangerschap en maar 1 bevalling voor 2 kinderen. Dan valt het allemaal best mee toch?Alex schreef:Klaag nu maar hoor, deed ik ook. Vanaf het moment dat A. er was kon ik alleen maar kijken naar hoe mooi ze was. En dat doe ik nog steeds Volgende keer probeer ik een winterbevalling te hebben, hopelijk heb ik dan geen last van een opgezwollen lijf, alleen een dikke buik dan.
Normaal doe je daar 18 maanden en 2 bevallingen over...
Gast- Gast
Ze hebben bij de Aldi inlineskates te koop voor €35. Denk erover om ze te kopen, wil ze al een tijdje hebben. En dit is best een leuke aanbieding toch?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Geen idee wat skates tegenwoordig in de winkels kosten eigenlijk..
Ja echt he? Ik denk vaak over zulke dingen na, misschien ga ik wel met mensen om die dat niet doen, want ik krijg er soms hele gekke reacties op, haha..Vergeet-me-nietje schreef:Volgens mij is dat wel een redelijk algemeen geaccepteerde opvatting hoor. Ik geloof daar in ieder geval ook wel in._Donnaa schreef:Nee hoor, dat denk ik ook helemaal nietStorm schreef:Ik ook niet hoor Donnaa, ik val je iig niet aan ofzo.Sweety schreef:Zie ook niks schokkends in het topic.
Maar het is wel wat om te zeggen dat een natuurramp gebeurd om overbevolking tegen te gaan haha.. Maar er heeft niemand op gereageerd verder
Gast- Gast
Tullow schreef:Ze hebben bij de Aldi inlineskates te koop voor €35. Denk erover om ze te kopen, wil ze al een tijdje hebben. En dit is best een leuke aanbieding toch?
dat is niet duur, maar of het goede zijn is een 2e..
Gast- Gast
Mijn echte skates komen ook van de Aldi.. Ik heb ze gekregen toen de euro er net was geloof ik en ze zijn nog steeds perfect.. Alleen de wieltjes beginnen nu te slijten..Patriesje schreef:Tullow schreef:Ze hebben bij de Aldi inlineskates te koop voor €35. Denk erover om ze te kopen, wil ze al een tijdje hebben. En dit is best een leuke aanbieding toch?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Mijn echte skates komen ook van de Aldi.. Ik heb ze gekregen toen de euro er net was geloof ik en ze zijn nog steeds perfect.. Alleen de wieltjes beginnen nu te slijten..Patriesje schreef:Tullow schreef:Ze hebben bij de Aldi inlineskates te koop voor €35. Denk erover om ze te kopen, wil ze al een tijdje hebben. En dit is best een leuke aanbieding toch?
ik ben te verwend met een schoonvader die een bedrijfje heeft in skates...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Mijn echte skates komen ook van de Aldi.. Ik heb ze gekregen toen de euro er net was geloof ik en ze zijn nog steeds perfect.. Alleen de wieltjes beginnen nu te slijten..Patriesje schreef:Tullow schreef:Ze hebben bij de Aldi inlineskates te koop voor €35. Denk erover om ze te kopen, wil ze al een tijdje hebben. En dit is best een leuke aanbieding toch?
Ik koop ze gewoon! Ik vind ze echt niet duur en volgens mij is de kwaliteit best goed. En dat je wieltjes na zoveel jaar verslijten is ook niet raar, die kun je zo weer vervangen!
Tullow- Kletskop
ProudMama schreef:Weet je, het is nu gewoon ff zwaar, maar hoef maar 1 zwangerschap en maar 1 bevalling voor 2 kinderen. Dan valt het allemaal best mee toch?Alex schreef:Klaag nu maar hoor, deed ik ook. Vanaf het moment dat A. er was kon ik alleen maar kijken naar hoe mooi ze was. En dat doe ik nog steeds Volgende keer probeer ik een winterbevalling te hebben, hopelijk heb ik dan geen last van een opgezwollen lijf, alleen een dikke buik dan.
Normaal doe je daar 18 maanden en 2 bevallingen over...
Inderdaad, dan valt het best wel mee. Ik moet nu wéér een zwangerschap en weer een bevalling. Maar ik vind een zwangerschap wel onwijs leuk, afgezien van de klachten. Mijn buik zien groeien, echo's krijgen, deze keer wil ik wél het geslacht weten, namen bedenken, gewoon alles weer opnieuw. Net als dat ik het wel weer heerlijk zou vinden om dan een klein baby'tje te hebben en alles weer van voren af aan mee te maken.
Gast- Gast
De Aldi heeft echt geen slechte spullen hoor!
Mijn man heeft al jaren een fiets van de Aldi, is nogsteeds helemaal perfect!
Mijn man heeft al jaren een fiets van de Aldi, is nogsteeds helemaal perfect!
Gast- Gast
Ja, ik haal ze in mijn pauze op zo. En dan test ik ze vanavond gelijk!
Laatst aangepast door Tullow op di 26 apr 2011 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: