Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
ssst ik had zo willen ruilen hoor. Maar hier op school zijn er geen tosti's :S dus werd het dit. Vriend had geen normaal broodbeleg meer. dus werd het hier een broodje
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Alex schreef:Ik heb skates, ik wil binnenkort ook weer gaan skaten! Het liefst met iemand samen, alleen is ook maar alleen.
ik bied me aan
als ik naar jou toe kom skaten dan ben ik al kapot hahaha
Wel goede oefening
Gast- Gast
wat voor vragen zijn het storm? En wel fijn dat je al direct een mail terug krijgt
Gast- Gast
Van die abstracte vragen zoals:Alex schreef:Storm schreef:Ik heb gesolliciteerd naar een leuke functie maar ik kreeg net al een mailtje terug, dat ze mij geselecteerd hebben op mijn CV en motivatie, maar ik moest nog wel even een vragenlijst in gaan vullen vanwege het grote aantal reacties..maar die vragen, daar heb ik echt moeite mee!
Wel goed joh, dat je gelijk al reactie krijgt op je cv en motivatie! Wat zijn het voor vragen?
Wat is jouw persoonlijke passie?
Waarom is je passie zo belangrijk voor je?
Waarom onderscheid je je als *naam functie*?
Omg...
Gast- Gast
Alex schreef:Fairytale schreef:Ok ik heb nu groentesoep en een broodje pikante kip
Lekker! Ik ga een tosti maken
Dat is een goed idee!
denk dat ik die ook maar even ga maken
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Mijn lunch uit brood met appelstroop en cappuccino chocolade van Verkade...
En dat niet op 1 boterham, by the way;)
Gast- Gast
Storm, niet geschoten is altijd mis, toch?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ga mijn vriend raadplegen straks om die lijst in te vullen, die kan dat echt super goed.
Gast- Gast
Hmmm, en wat nou als je passie paaldansen is? Zou je dan aangenomen worden?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat zijn inderdaad van die moeilijke vragen, die vragen krijg je ook vaak op een sollicitatiegesprek maar dan weet ik ook niet goed wat ik moet zeggen
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hmmm, en wat nou als je passie paaldansen is? Zou je dan aangenomen worden?
Of paalzitten...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:VeryCherry schreef:Hmmm, en wat nou als je passie paaldansen is? Zou je dan aangenomen worden?
Of paalzitten...
Nou, als het paalzitten is weten ze wel meteen dat je lang kunt zitten
Ligt er aan wat voor paal_Leaf_ schreef:VeryCherry schreef:Hmmm, en wat nou als je passie paaldansen is? Zou je dan aangenomen worden?
Of paalzitten...
Gast- Gast
VeryCherry schreef:_Leaf_ schreef:VeryCherry schreef:Hmmm, en wat nou als je passie paaldansen is? Zou je dan aangenomen worden?
Of paalzitten...
Technisch gezien kan het je passie zijn zonder dat je er talent voor hebt. Na vijf minuten van je paal vallen en het nog steeds je passie laten zijn.
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:_Leaf_ schreef:VeryCherry schreef:Hmmm, en wat nou als je passie paaldansen is? Zou je dan aangenomen worden?
Of paalzitten...
Technisch gezien kan het je passie zijn zonder dat je er talent voor hebt. Na vijf minuten van je paal vallen en het nog steeds je passie laten zijn.
Whahahaha, das waar
Bij één van mijn sollicitatiegesprekken (waar ik aangenomen ben) kreeg ik ook van die rotvragen, waarbij ze geen genoegen namen met mijn eerste antwoord. Probeerden me echt uit de tent te lokken, had ik het idee.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dat zijn inderdaad wel pittige vragen, Storm. Kom je er wel een beetje uit? Wat voor functie is het waar je op hebt gesolliciteerd?
Gast- Gast
Serieus, ik weet niet eens wat mijn passie is. Wat is mijn passie? Weet iemand dat hier?
Gast- Gast
Ik zei een keer bij een sollicitatiegesprek (was wel een heel luchtige sfeer) toen zij vroegen wat voor verbeterpunten ik had, dat ik niet kon zingen.. Waarop zij, logisch natuurlijk, zeiden 'Nou dat vraagt om een riedeltje'....
Laatst aangepast door Reva op di 26 apr 2011 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jouw passie is om een goed voorbeeld te zijn voor je kleine en hem te laten zien dat je veel kunt bereiken als je er hard voor werkt
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: