Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Er stond eerst 40 Alex, en daar is ze mee akkoord gegaan en toen is het bedrag snel veranderd in 50.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ja maar ze had gezegd dat ze voor 50 euro ook nog die box wel wilde maar ze reageerde neit snel genoeg op de PM met haar rekeninggevens enzo en toen heeft ze toegezegd aan klavertje
Gast- Gast
Ze quote de post van Puk en daar staat 50 euro in. Dus dan is ze toch akkoord gegaan met 50 euro?
Gast- Gast
Lily schreef:ja maar ze had gezegd dat ze voor 50 euro ook nog die box wel wilde maar ze reageerde neit snel genoeg op de PM met haar rekeninggevens enzo en toen heeft ze toegezegd aan klavertje
Precies! En terwijl Donnaa nog voor Klavertje iook nteresse had in de box.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Alex schreef:Ze quote de post van Puk en daar staat 50 euro in. Dus dan is ze toch akkoord gegaan met 50 euro?
Ja dat dacht ik dus ook zo te lezen. Want een qoute veranderd niet ook al past iemand desbetreffende post aan.
Maar wel lullig nog dat ze eerst voor 40 stonden. Misschien heeft Jeannette er niet meer zo opgelet dat het 50 is geworden omdat ze eerder 40 had gelezen? Of idd 50 was ook goed.
Gast- Gast
Lily schreef:ja maar ze had gezegd dat ze voor 50 euro ook nog die box wel wilde maar ze reageerde neit snel genoeg op de PM met haar rekeninggevens enzo en toen heeft ze toegezegd aan klavertje
Kijk, maar dat is ook gewoon superlullig.
Gast- Gast
Ohoh, ik denk dat ik shit over me heen ga krijgen in het 'Geloven jullie?' topic..
Gast- Gast
Alex schreef:Lily schreef:ja maar ze had gezegd dat ze voor 50 euro ook nog die box wel wilde maar ze reageerde neit snel genoeg op de PM met haar rekeninggevens enzo en toen heeft ze toegezegd aan klavertje
Mee eens! Niet iedereen zit dxe hele dag achter de pc/laptop.
Gast- Gast
Ik had er heus nog wel 50 euro voor willen betalen, maar niet dat je ondertussen de box intussen iemand anders toezegt en mij al je gegevens hebt gegeven om het geld over te maken. Ik zit niet continue achter de pc..
@ Tullow: dat is balen dan! Veel drinken schijnt ook te helpen met hoofdpijn.. Sterkte ermee! En ik hoop dat de dag een beetje snel gaat voor je.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
inderdaad heel lullig :S inderdaad (bijna) niemand zit 24 uur per dag achter de PC. Nu hoop ik gewoon dat klavertje ook weigert door deze actie, blijft ze met de box zitten
Gast- Gast
Jeanette schreef:Ik had er heus nog wel 50 euro voor willen betalen, maar niet dat je ondertussen de box intussen iemand anders toezegt en mij al je gegevens hebt gegeven om het geld over te maken. Ik zit niet continue achter de pc..
Nee precies. Ik zou hem in jouw geval ook niet meer hoeven van haar.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ohoh, ik denk dat ik shit over me heen ga krijgen in het 'Geloven jullie?' topic..
Hoezo? Je zegt toch geen schokkende dingen?
Gast- Gast
Ik hoop dat zij ook zo wijs is haha.
Alex schreef:_Donnaa schreef:Ohoh, ik denk dat ik shit over me heen ga krijgen in het 'Geloven jullie?' topic..
Ik zie ook niks schokkends hoor..
PM; Heb je veel last van de warmte van de afgelopen dagen?
Ik kan me voorstellen dat er mensen gaan vallen over m`n opmerking over die natuurrampenJeanette schreef:Alex schreef:_Donnaa schreef:Ohoh, ik denk dat ik shit over me heen ga krijgen in het 'Geloven jullie?' topic..
Ik zie ook niks schokkends hoor..
Gast- Gast
Zie ook niks schokkends in het topic.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen allemaal!
Blehh ik zit hier met mn pootje omhoog, heb van het weekend iets raar gedaan met mn enkel en nu doet t pijn.
Alleen moet ik vrijdag nog een week op wintersport..!
Blehh ik zit hier met mn pootje omhoog, heb van het weekend iets raar gedaan met mn enkel en nu doet t pijn.
Alleen moet ik vrijdag nog een week op wintersport..!
Gast- Gast
Nu nog op wintersport joh?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Alex schreef:Lily schreef:ja maar ze had gezegd dat ze voor 50 euro ook nog die box wel wilde maar ze reageerde neit snel genoeg op de PM met haar rekeninggevens enzo en toen heeft ze toegezegd aan klavertje
Mij is niks toegezegd hoor?? en daarbij waren jullie gewoon eerder.. mijn reactie in dat topic was gewoon omdat ik dacht dat ie verkocht was, en ik dat jammer vond.. ik had niet verder gelezen dan mn neus lang was..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ze heeft haar reactie waarin ze jou de box toezegt weer verwijderdklavertje schreef:Alex schreef:Lily schreef:ja maar ze had gezegd dat ze voor 50 euro ook nog die box wel wilde maar ze reageerde neit snel genoeg op de PM met haar rekeninggevens enzo en toen heeft ze toegezegd aan klavertje
Mij is niks toegezegd hoor?? en daarbij waren jullie gewoon eerder.. mijn reactie in dat topic was gewoon omdat ik dacht dat ie verkocht was, en ik dat jammer vond.. ik had niet verder gelezen dan mn neus lang was..
Gast- Gast
Ik ook niet hoor Donnaa, ik val je iig niet aan ofzo.Sweety schreef:Zie ook niks schokkends in het topic.
Gast- Gast
klavertje schreef:Alex schreef:Lily schreef:ja maar ze had gezegd dat ze voor 50 euro ook nog die box wel wilde maar ze reageerde neit snel genoeg op de PM met haar rekeninggevens enzo en toen heeft ze toegezegd aan klavertje
Ik denk dat je het niet meer hebt gelezen, maar Puk had het er neer gezet en naderhand verwijderd.
Laatst aangepast door Jeanette op di 26 apr 2011 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: