Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Mijn vriend krijgt ook altijd de 25ste loon.
We hadden vrijdag zijn loonstrookje al en nu net in het loon gestort.
Gelijk alweer rekeningen betaald, daar ging weer 750 euro
We hadden vrijdag zijn loonstrookje al en nu net in het loon gestort.
Gelijk alweer rekeningen betaald, daar ging weer 750 euro
Gast- Gast
Ik dacht dat ik blut was, maar ik heb vrijdag natuurlijk salaris gekregen van m`n tweede baan..
Gast- Gast
Dat zijn leuke verrassingen!_Donnaa schreef:Ik dacht dat ik blut was, maar ik heb vrijdag natuurlijk salaris gekregen van m`n tweede baan..
Gast- Gast
Guattari schreef:
Storm, is het een mogelijkheid voor jullie om uit te wijken naar een naburig dorp, wat vaak al stukken goedkoper is?
Helaas niet, maar ik ben de mogelijkheden nog aan het onderzoeken. In ieder geval moet je bij ons overal ingeschreven staan (meestal wel langdurig) voor je iets toegewezen krijgt. Maar ik ben aan het kijken of we iets anders kunnen huren, particulier, wat in ieder geval goedkoper is dan waar we nu wonen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik krijg uitbetaling bij ziekte
Ja en je hebt vast ook vrije dagen en uitbetaling met kerst, pasen etc
Gast- Gast
Storm schreef:Guattari schreef:
Storm, is het een mogelijkheid voor jullie om uit te wijken naar een naburig dorp, wat vaak al stukken goedkoper is?
Helaas niet, maar ik ben de mogelijkheden nog aan het onderzoeken. In ieder geval moet je bij ons overal ingeschreven staan (meestal wel langdurig) voor je iets toegewezen krijgt. Maar ik ben aan het kijken of we iets anders kunnen huren, particulier, wat in ieder geval goedkoper is dan waar we nu wonen.
Pff, wat rot dat je nu maandelijks meer kosten kwijt bent dan jullie je eigenlijk kunnen permitteren en dat er tegelijkertijd geen vooruitzicht is op verandering op zeer korte termijn. Hoe gaat het met je sollicitaties? Als je het vervelend vind dat ik daar naar vraag moet je het gewoon zeggen hoor, in principe gaat het me natuurlijk niets aan en kan ik me ook voorstellen dat je juist er niet continu mee bezig wilt zijn.
Gast- Gast
Ja, kloptReva schreef:_Donnaa schreef:Ik krijg uitbetaling bij ziekte
Ja en je hebt vast ook vrije dagen en uitbetaling met kerst, pasen etc
Gast- Gast
Ik vind het wel heel lief dat je ernaar vraagt hoor Guattari. Ik heb laatst mijn wel en wee op het forum geplaatst, onder andere ook de zorgen over onze situatie (te dure woning etc etc) maar ik heb dat topic weer verwijderd i.v.m te veel persoonlijke informatie.
Ik ben nog heel druk met solliciteren, in mijn vakgebied (receptioniste/secretaresse) maar ook C1000, bristol, magazijnwerk, en noem maar op. Ik heb nu wel werk, maar een 0 urencontract en dus krijg ik alleen uitbetaald wat ik werk. En dat is op dit moment niet veel.
Ik ben nog heel druk met solliciteren, in mijn vakgebied (receptioniste/secretaresse) maar ook C1000, bristol, magazijnwerk, en noem maar op. Ik heb nu wel werk, maar een 0 urencontract en dus krijg ik alleen uitbetaald wat ik werk. En dat is op dit moment niet veel.
Gast- Gast
Hihi, even een zinloos berichtje tussendoor, maar vind het wel grappig.
Voor de top 500 van de jaren '90 op Q-Music had ik op Five gestemd met een verhaaltje erbij. Word ik net genoemd op de radio dat ik dus een van de stemmers ben, hihi. Heb mijn naam nog nooit op de radio gehoord...
Voor de top 500 van de jaren '90 op Q-Music had ik op Five gestemd met een verhaaltje erbij. Word ik net genoemd op de radio dat ik dus een van de stemmers ben, hihi. Heb mijn naam nog nooit op de radio gehoord...
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk is dat he Arwyn Ik ben een keer op de radio geweest bij shoarmja of shoarmnee. Niemand die dat kent, en niemand heeft het dus gehoord, beetje jammer. (Laat op de avond op 538).
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Oehh ik kreeg net een leuk berichtje
Hallo Anouschka,
Ik had even een vraagje..
Ik heb net de foto's van J. zitten bekijken die jij gemaakt hebt. Mijn complimenten! Zou je van mij ook foto's kunnen maken? En dan graag met mijn motor
Hallo Anouschka,
Ik had even een vraagje..
Ik heb net de foto's van J. zitten bekijken die jij gemaakt hebt. Mijn complimenten! Zou je van mij ook foto's kunnen maken? En dan graag met mijn motor
Gast- Gast
Zoooo echt ik schrok met net helemaal dood. Ik dacht ineens dat het woensdag was vandaag terwijl ik dus op woensdag een sollicitatie heb en ik dan dus vet te laat was geweest. Ik stond op het punt om in huilen uit te barsten en zat helemaal te trillen en te schelden. Is het dinsdag vandaag! Ik ben echt helemaal in de war door die extra dag van Pasen! Pffff...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik dacht dat ik blut was, maar ik heb vrijdag natuurlijk salaris gekregen van m`n tweede baan..
Das relaxed! Ik kreeg van de week ook een behoorlijk bedrag gestort maar dat was echt een verrassing . We zullen het maar een 'foutje' noemen maar ik ga niet aan de bel trekken haha.
Gast- Gast
Haha, dit was niet echt een verrassing.. Ik doe de salarisadministratie, dus ik had het kunnen weten, maar was het een beetje vergeten.. Werk er ook nog maar 2 weken..Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Ik dacht dat ik blut was, maar ik heb vrijdag natuurlijk salaris gekregen van m`n tweede baan..
Das relaxed! Ik kreeg van de week ook een behoorlijk bedrag gestort maar dat was echt een verrassing . We zullen het maar een 'foutje' noemen maar ik ga niet aan de bel trekken haha.
Gast- Gast
Hey dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Storm: ik werk 45u, maar als freelancer. Dus vrije dag opnemen of vakantie kost gewoon die dag of dagen salaris dan. Ziek zijn hetzelfde verhaal. En geen vakantiegeld, pensioen, 13e maand etc etc.
Gast- Gast
Zo lunch wer gehad... Weer verder met werk.. Voel me gelukkig wel al wat beter!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hier is het erg stil vind ik zelf!!
Maar gaat redelijk.. wel een heerlijk paasweekend gehad!
Jij ook ?
Maar gaat redelijk.. wel een heerlijk paasweekend gehad!
Jij ook ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Storm schreef:Ik vind het wel heel lief dat je ernaar vraagt hoor Guattari. Ik heb laatst mijn wel en wee op het forum geplaatst, onder andere ook de zorgen over onze situatie (te dure woning etc etc) maar ik heb dat topic weer verwijderd i.v.m te veel persoonlijke informatie.
Ah, dat heb ik dan waarschijnlijk gemist idd. Oh nee, toch niet, maar ik was aan het werk. Nu ook, maar de systemen liggen plat. Pff, dat zelfs (met alle respect) de meest simpele baantjes zoals magazijnwerk nog geen succes is geworden geeft natuurlijk weinig hoop. Ik zou je CV waar mogelijk op internet gooien, alle uitzendbureaus inschrijven in de nabije omgeving en wellicht zelfs open sollicitaties sturen, maar waarschijnlijk had je dit allemaal al bedacht. Anders had je zo bij mij mogen beginnen als m'n secretaresse,;-) Maar helaas is daar geen budget voor, ook al zou ik dat echt zwaar relaxt vinden. Ik heb zoveel te doen dat ik het fijn zou vinden als iemand anders mijn agenda beheert, want soms ben ik bang dat ik meerdere afspraken tegelijkertijd plan.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: