Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

+21
L!ND@
Flip Fluitketel
Linda
Slakje
Sophiee
Purpleflower
Fiwen
Jasmine
*Lookie*
Funk
Flower_L
Pien
mauwmauw
Mamsie
Tazz
Monnie
Tania
kwak
Viva
Annemie
Printje
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Printje ma 24 sep 2012 - 8:51

R kan nog zo heerlijk blij worden om van die kleine dingen (gelukkig maar)

Samen de lichtjesroute rijden bijv. hij geniet dan zo intens. Nu vertelde ik hem strakjes dat we morgen met de bus naar de stad gaan en hij was wederom helemaal blij. Ik vind het erg fijn en mooi om te zien dat hij van die kleine dingen nog zo blij kan worden, samen spelen, samen cakejes bakken hij vindt het allemaal even leuk.

Van welke 'kleine' dingen wordt jouw kind erg blij?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Annemie ma 24 sep 2012 - 8:54

Mijn zoontje word superblij als ik even met hem naar de molen fiets, als we hem achterna zitten, naar de kinderboerderij, kietelen.


Laatst aangepast door Annemie op di 25 sep 2012 - 1:44; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Viva ma 24 sep 2012 - 8:54

Wat me nu te binnen schiet;

*Een plakje kaas (snoepen)
*In bad gaan
*Naar opa&oma

Dat soort dingen Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  kwak ma 24 sep 2012 - 8:54

Dieren voeren en aaien/knuffelen en dan gaat het van eendjes en geiten tot de hond van mijn ouders. Ze is dan zo aan het stralen.
ook vind ze fietsen (voorop bij mij), post ophalen en openen erg leuk.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Tania ma 24 sep 2012 - 8:55

Afwassen, de boodschappen tas tillen, koekjes uit mogen zoeken bij de supermarkt, fruitmelk drinken, toeteren in de auto en als papa door een grote plas heen rijdt met de auto en al het water langs zijn raam omhoog spat dan ligt hij echt in een deuk.

En momenteel is hij helemaal druk met mijn verjaardag morgen. Hij heeft vanavond in z'n bed twee uur lang liggen praten over dat we morgen taart gaan kopen en hij mag helpen kiezen I love you

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Printje ma 24 sep 2012 - 8:56

Ow ik ben er een aantal vergeten nu ik jullie reacties lees... idd naar opa/oma gaan, naar de geitjes kijken, naar de bieb..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Monnie ma 24 sep 2012 - 8:56

Mijn zoontje is ook zo snel blij. Hij vindt het al geweldig om de eendjes te gaan voeren of een stukje te gaan lopen, hij mag dan zijn motor (loopmotor) meenemen. Of gewoon even op visite bij opa/oma of bij 1 van de neefjes, heerlijk om te zien hoehij dan geniet!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Monnie ma 24 sep 2012 - 8:56

Oh ja en in de plassen stampen bij slecht weer, haha.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Printje ma 24 sep 2012 - 8:58

Monnie schreef:Oh ja en in de plassen stampen bij slecht weer, haha.

hahaha ow ja die doet het hier ook erg goed! En dan is hij naderhand verbaasd dat hij helemaal nat is...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Tazz ma 24 sep 2012 - 9:01

Als ze samen met mij iets mag gaan doen, samen boekje lezen, samen kleuren, samen dansen, samen bakken/koken. Als ik tegen haar zeg dat ze iets goed gedaan heeft, dan gloeit ze van trots. Een springkussen/trampoline. opa en oma's, op visite gaan bij mensen of visite krijgen, ballonnen, bellen blazen, nieuwe sokken (roze met glitters Wink)

Mijn zoontje wordt vooral heel blij van auto's, honden, knuffelen, ballonnen, en de kettingen van zijn zusje. Oh en mee op de fiets vind hij ook geweldig.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Mamsie ma 24 sep 2012 - 9:05

Bij de oudste 2: popcorn bij de film.
De jongste: een ijsje! Oohja en achter het stuur zitten van de auto met papa.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  mauwmauw ma 24 sep 2012 - 9:08

Hij wordt helemaal blij als ik thuis kom na een dag werken,ook als papa thuis komt hoor.
als hij een auto krijgt.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 9:09

`s Avonds als ik A. de fles geef krijgt H. 2 kleine Hello Kitty koekjes.
Elke avond weer staat ze te springen (als een kleind kind Wink) als ze ziet dat ik de fles ga maken.

Met douchen. Dat vind ze echt heerlijk. Als we haar er niet uit zouden halen dan blijft ze rustig twee uur zitten.

Naar opa en oma gaan.

Als ze `s avonds voor het slapen gaan nog even bij A. in bed mag zitten.
Dan gaan ze samen knuffelen. (al maakt mij dat denk ik nog gelukkig dan hun twee...)

A. wordt vooral heel blij als hij iets heeft afgepakt van H.
Dan gilt hij echt van plezier om er vervolgens heel hard tijgerend vandoor te gaan. Bij voorkeur kruipt hij dan onder de tafel tussen de stoelen. Tegen de tijd dat H. dan bij hem is, is hij allang weer aan de andere kant van de kamer. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Pien ma 24 sep 2012 - 9:10

Samen een toren bouwen.... dan stuiterd ze bijna door het huis. Of als papa op zn knieèn achter haar aangaat, rent ze snel naar mama toe en kruipt ze bij me weg!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Flower_L ma 24 sep 2012 - 9:16

Leuk om te lezen....dan besef je toch weer hoe geweldig kindjes zijn. Vind het echt rijkdom I love you

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Funk ma 24 sep 2012 - 9:46

L. wordt intens gelukkig van: krentenbol, eierkoek, oma, als we hem achterna zitten & zandkasteel.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 10:05

Verstoppertje spelen, naar de kinderboerderij/dierentuin/bos/stad, douchen, een rijstewafel van fred en ed Wink, dora kijken, eendjes voeren, lara en kyra (tweeling van 4 haha), handpoppen, boekjes lezen....en ga zo maar door!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  *Lookie* ma 24 sep 2012 - 22:50

Schommelen, 'klap eens in je handjes' en 'in de maneschijn' (met bijhorende bewegingen), mijn vriend die thuiskomt uit zijn werk...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Jasmine ma 24 sep 2012 - 23:04

Flower_L schreef:Leuk om te lezen....dan besef je toch weer hoe geweldig kindjes zijn. Vind het echt rijkdom I love you

Absoluut!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Fiwen ma 24 sep 2012 - 23:22

J.uul vind het heerlijk als ze een keer een dagje thuis kan spelen in haar pyjama. Zo'n "niks moet alles mag" dagje waarbij het grootste gedeelte van de dag disneyfilmpjes op staan, we lekker samen een dutje doen in 'het grote bed' en daarna thee drinken met koekjes en chipjes.
Helaas zijn die dagen nu zeldzaam omdat ik op stage ben maar daardoor genieten we er wel alle twee extra van. (Vandaag is zo'n dag Very Happy)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Purpleflower ma 24 sep 2012 - 23:54

Een fles warme melk
In de plassen stampen
In bad gaan
Als het buiten donker is, naar de lichtjes buiten kijken
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Sophiee di 25 sep 2012 - 1:12

''Ik ben vandaag zo vrolijk'' zingen. Wordt ze helemaal hyper van Very Happy!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Slakje di 25 sep 2012 - 1:40

In bad gaan, naar de babysit gaan of doorhaar worden opgehaald, knuffelen, gekke spelletjes, hondjes en auto's kijken
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Linda di 25 sep 2012 - 2:09

In bad of douchen
Naar de kinderboerderij/dierentuin
Dansen op harde muziek
Koekjes of lekker fruit eten
Boodschappen doen

Eigenlijk heel veel dingen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Flip Fluitketel di 25 sep 2012 - 3:49

J. word helemaal blij als ze het Zandkasteel mag kijken, als we dankgebed gaan zingen na het eten, als we naar buiten gaan e.d....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij? Empty Re: Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum