Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brugge

3 plaatsers

Ga naar beneden

Brugge Empty Brugge

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 21:49

Ik wil graag een weekendje weg boeken met mijn vriend en nu zitten we aan Brugge (België) te denken
Is daar iemand ooit geweest en vond je het een leuke stad? En in welk hotel zaten jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge Empty Re: Brugge

Bericht  ShallY ma 25 apr 2011 - 7:27

Razz_ schreef:Ik wil graag een weekendje weg boeken met mijn vriend en nu zitten we aan Brugge (België) te denken
Is daar iemand ooit geweest en vond je het een leuke stad? En in welk hotel zaten jullie?

Ik ben er een aantal jaar geleden een paar dagen geweest met mijn vriend. Het is een leuke stad, er is genoeg te zien. Chocolademuseum, een of ander hofje, biermuseum en gewoon leuke straatjes waar je door kan lopen.
Je kan ook een rondrit maken met paard en wagen, die toren beklimmen dan heb je een erg mooi uitzicht over brugge.

Wij zaten in Flanders hotel, mooi, netjes hotel. Midden in het centrum (niet in het drukste gedeelte hoor). Klein zwembad erbij en goed ontbijt 's morgens.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge Empty Re: Brugge

Bericht  Joli86 wo 27 apr 2011 - 1:30

Brugge is inderdaad een erg leuke & gezellige stad. Ik ben er in nov geweest en zat de kerstsfeer er al goed in.. In welk hotel wij zaten weet ik eigenlijk niks meer.., maar het was op loopafstand van het t centrum. Verder is er veel te doen, wij hebben o.a. het frietmuseum bezocht, chocolademuseum, koetsje met paard, bios (goed met de bus te bereiken, om te lopen veel te ver) In het centrum van Brugge staat ook een soort van VVV-kantoortje waar je alles kunt vinden over de activiteiten in Brugge.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge Empty Re: Brugge

Bericht  Winegum wo 27 apr 2011 - 1:34

Brugge is zeker leuk! Ik ben er afgelopen oktober geweest, was erg leuk. Ik ben ook naar diverse musea geweest, een rondvaart per boot gemaakt. Een kerkje bezocht. Lekker gewandeld, geshopt etc.
Wij zaten in NH hotel Brugge. Was erg netjes. Tegenover het hotel zit een overdekte ondergrondse parkeergarage, waar je de auto neer kon zetten. Dat was direct het begin van het centrum van Brugge, wij zijn daar niet vandaan geweest in de 3 dagen dat we er zaten.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge Empty Re: Brugge

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 4:16

Klinkt allemaal wel leuk ! Waarschijnlijk gaan we eind Juni 2 nachten. Dus binnenkort even hotelletje boeken !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge Empty Re: Brugge

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum