Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brugge!?

+2
Marin
Smurf
6 plaatsers

Ga naar beneden

Brugge!? Empty Brugge!?

Bericht  Smurf do 5 jan 2012 - 5:44

Ik ga binnenkort naar Brugge met mijn vriend.
We hebben een hotel in het centrum. Maar wat zijn de aanraders in Brugge?
Wat zijn de leukste restaurantjes? Kun je er stappen/is er een leuke club?
Wat moet ik gedaan hebben in Brugge?
En heb ook gehoord dat je er goed kan shoppen? smile
Smurf
Smurf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge!? Empty Re: Brugge!?

Bericht  Marin do 5 jan 2012 - 7:23

Ik ben in september in Brugge geweest met m'n vriend en vond het een heel schattig stadje. Wel hadden we in één middagje eigenlijk alles wel gezien, en de rest van de tijd wat activiteiten gedaan zoals de Belfort beklommen en naar de Brouwerij de Halve Maan (erg leuk allebei).
Wij sliepen in Hotel Loreto en vonden dat echt heel erg leuk! Lekker centraal, niet duur en lekker ontbijt en goede bedden.
Winkelen en stappen hebben we niet echt gedaan, maar we hebben wel een hele leuke avond gehad in Biercafe Cambrinus, waar we heel lekker gegeten hebben en veel lekkere biertjes hebben geproefd.

Verder kan je het beste even de zoekfunctie gebruiken, want destijds had ik er ook een topic over geopend en tips over gekregen, die kan je ook even lezen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge!? Empty Re: Brugge!?

Bericht  SuperGrover do 5 jan 2012 - 8:17

Hehe door die ! las ik Bruggel? Dat was mijn enige nuttige toevoeging, ik ben nooit in Brugge(l) geweest angel
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge!? Empty Re: Brugge!?

Bericht  Marin do 5 jan 2012 - 8:18

Hahaha ja ik moest ook even goed kijken of ik het wel over de juiste plaats had Wink

Oh ja, als je van chocola houdt zit je goed daar..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge!? Empty Re: Brugge!?

Bericht  GeKKiE do 5 jan 2012 - 21:42

Marin schreef:Ik ben in september in Brugge geweest met m'n vriend en vond het een heel schattig stadje. Wel hadden we in één middagje eigenlijk alles wel gezien, en de rest van de tijd wat activiteiten gedaan zoals de Belfort beklommen en naar de Brouwerij de Halve Maan (erg leuk allebei).
Wij sliepen in Hotel Loreto en vonden dat echt heel erg leuk! Lekker centraal, niet duur en lekker ontbijt en goede bedden.
Winkelen en stappen hebben we niet echt gedaan, maar we hebben wel een hele leuke avond gehad in Biercafe Cambrinus, waar we heel lekker gegeten hebben en veel lekkere biertjes hebben geproefd.

Verder kan je het beste even de zoekfunctie gebruiken, want destijds had ik er ook een topic over geopend en tips over gekregen, die kan je ook even lezen!

Mijn vriend en ik zaten in hetzelfde schattige hotel!
Vooral de rondleiding door de brouwerij was erg leuk.
De stad heb je snel gezien inderdaad! Maar vond ik echt prachtig mooi!
Wij waren met de auto en zijn op de terugweg nog langs de Belgische kust gereden en hebben daar wat leuke plaatsjes bekeken. (Oostende, Knokke, Blankenberge)
Vooral Blankenberge was erg leuk en hebben we nog wat gegeten 's avonds!
Moet wel zeggen dat wij er in de zomer waren en het was hartstikke warm.
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge!? Empty Re: Brugge!?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 21:46

Is wel een leuk stadje, soort van Antwerpen maar dan wat kleiner. Ze hebben daar een biercafe, echt leuk is dat, hebben toen bananenbier,mangobier,kokosbier en nog een paar geproefd :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge!? Empty Re: Brugge!?

Bericht  Smurf vr 6 jan 2012 - 6:50

Hahah ja zie nu ook dat het meer op Bruggel lijkt dan Brugge. Wink
Thanx voor jullie tips!
Smurf
Smurf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge!? Empty Re: Brugge!?

Bericht  Joli86 zo 15 jan 2012 - 1:22

Brugge is leuk!! Goede keuze!

Wij zaten in een hotelletje dichtbij t centrum, 10 min lopen ongeveer,
Je kunt daar boottochtje doen, met een koetsje door t centrum (echt een aanrader!) hebben daar heerlijk door de stad geslenterd, het frietjes en chocomuseum geweest (combiticket)
Wij hebben een leuke avond gehad in een irisch pub daar. Weet even niet op hij heet, was erg gezellig, leuke sfeer met livemuziek..

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge!? Empty Re: Brugge!?

Bericht  Raindrop zo 15 jan 2012 - 2:16

Het ligt eraan wanneer je gaat maar het Chocolademuseum, Frietmuseum en volgens mij het Diamantmuseum zijn gesloten tot en met 21 januari en Belfort is gesloten tot en met maart (precieze datum weet ik zo niet).
Verder kan je ook O.L.V. ter Potterie, het Begijhof, Volkskundemuseum (museum over het oude Brugge) en de Burg (historisch plein met mooie gebouwen) bezoeken.

Leuke café's zijn Het Brugs Beertje (meer dan 300 bieren) en Cafe Vlissinghe (oudste café van Brugge), Staminee de garre (is klein maar heel gezellig en heeft 130 bieren).
In de Republiek (bistro) kan je lekker eten en is ook goed betaalbaar. 't Zwart Huis & La Bodega schijnt een leuke bistro en loungebar te zijn.

Wat winkeltjes:
In de Chocolate-line kan je zien hoe ze chocolade maken en je kan het daar ook kopen (schijnt ook het lekkerste chocola van Brugge te zijn).
Bij Zucchero maken ze allerhande snoep, volgens mijn vriend kan je ook zien hoe ze het maken en uiteraard kan je het daar ook kopen.
2be is een leuke winkel waar ze allerlei Belgische delicatessen verkopen.
Bij The Soap Story vind je allerlei verschillende soorten zeepjes.
Bazaar Bizar schijnt ook leuk te zijn, daar vind je veel Oosterse winkeltjes.

Je kan ook een boottocht door de reien/grachten maken. Voor 30 minuten betaal je 6,90.
Op zaterdagmorgen van 09:00 tot 13:00 is er de Brugse Zaterdagmarkt.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Brugge!? Empty Re: Brugge!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum